פרויקט מגורים של הכשרת הישוב בפולין יוצא לדרך: כ-600 יח"ד בהשקעה של כ-153 מיליון שקל

הפרויקט יוקם בפרבר של עיר הבירה ורשה, פרושקוב, על קרקע שרכשה החברה בשנה החולפת, תמורת כ-33 מיליון שקל • עופר נמרודי, מנכ"ל החברה: "מצפים לקבלת היתרים נוספים על קרקעות בבעלותנו בוורשה"

שיתוף הכתבה
עופר נמרודי, מנכ"ל הכשרת הישוב (ורדי כהנא)עופר נמרודי, מנכ"ל הכשרת הישוב (ורדי כהנא)

חברת הכשרת הישוב מרחיבה את פעילותה בתחום הנדל"ן למגורים בפולין: החברה הודיעה הבוקר (א') כי קיבלה היתר בנייה והחלה בביצוע פרויקט Aura Vita שבעיר פרושקוב הסמוכה לוורשה, בירת פולין. הפרויקט יכלול כ-600 יחידות דיור, בהיקף השקעה של כ-153 מיליון שקל. החברה צופה כי היקף המכירות מהפרויקט יסתכם בכ-190 מיליון שקל, המשקף רווח חזוי של כ-37 מיליון שקל ושיעור רווחיות של כ-20%.

"פרושקוב היא אחת הערים המתפתחות ביותר בפולין, ומושכת אליה תושבים חדשים עם תשתית מפותחת, חינוכית ומסחרית, כמו גם ספורט ובילוי, אשר הופכים את האזור לפופולרי ולכזה המייצר עניין רב", נכתב בהודעת החברה. "העיר נמצאת סמוך מאוד לוורשה, מחוברת אליה ברשת כבישים ורשת רכבות מהירות ומתאימה למשפחות המחפשות לגור בסמיכות לעיר הגדולה, אולם בדירות גדולות יותר ובאזור כפרי וירוק יותר". 

פרויקט Aura Vita, פרושקוב (הדמייה)פרויקט Aura Vita, פרושקוב (הדמייה)

בפרושקוב מתגוררים כיום כ-61,000 תושבים. היא נמצאת ממערב לוורשה, מרחק של פחות מ-20 קילומטרים ממנה, ומשמשת למעשה כפרבר שלה. מהחברה נמסר כי הקרקע שעליה נבנה הפרויקט בפרושקוב נרכשה בתחילת שנת 2020, תמורת כ-33 מיליון שקל. הכשרת הישוב פועלת בתחום המגורים בפולין כבר יותר מ-15 שנה, ואכלסה עד היום בפולין יותר מ-2,000 יחידות דיור.

הכשרת הישוב החליטה אסטרטגית להרחיב את הפעילות בתחום הייזום למגורים בישראל ובפולין. בישראל אנו בונים במקום מרכזי בחולון 235 יחידות דיור, בפרויקט של התחדשות עירונית , ובעוד כחודשיים נתחיל לבנות ברחוב ליסין בתל-אביב"

עופר נמרודי, מנכ"ל הכשרת הישוב: "הכשרת הישוב החליטה אסטרטגית להרחיב את הפעילות בתחום הייזום למגורים בישראל ובפולין. בישראל אנו בונים במקום מרכזי בחולון 235 יחידות דיור, בפרויקט של התחדשות עירונית , ובעוד כחודשיים נתחיל לבנות ברחוב ליסין בתל-אביב (סמוך לכיכר המדינה) פרויקט נוסף של התחדשות עירונית. 

בשנים האחרונות יצרנו צבר משמעותי של אלפי יחידות דיור פוטנציאליות בתחום ההתחדשות העירונית באזורי ביקוש, והפכנו להיות שחקן מוביל בתחום. לצד זה, התחלנו כעת את פרויקט פרושקוב בפולין, ואנו מצפים לקבלת היתרים נוספים על קרקעות בבעלותנו בוורשה".

הפרויקט בחולון הוא פרויקט פינוי-בינוי בצומת הרחובות פיכמן-ההסתדרות, שהעבודות בו החלו בנובמבר האחרון. הוא יכלול הריסה של 116 יחידות דיור קיימות, בשלושה מבני שיכון קיימים, ובנייה של 235 יחידות דיור במקומן, בתוספת כ-1,000 מ"ר של שטחי מסחר.
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתעופר נמרודיהכשרת הישובנדל"ןנדל"ן חו"ל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...