פרויקט דירה להשכיר ברמלה נסגר בהצלחה: חברת דונה דום תקים 300 יח"ד בשכונת נאות פרס

200 יחידות דיור בפרויקט יוקצו לשכירות ארוכת טווח, ו-100 הנותרות ישווקו בשוק החופשי • מדובר בפרויקט השלישי שתקים החברה במסגרת מכרזי דירה להשכיר • "מברכים את העיר רמלה על חלקה במהפכת הדיור"

שיתוף הכתבה
הדמיית פרויקט דירה להשכיר בנאות פרס, רמלה (a-studio)הדמיית פרויקט דירה להשכיר בנאות פרס, רמלה (a-studio)

החברה הממשלתית דירה להשכיר , ורשות מקרקעי ישראל, הודיעו הבוקר (ב') על זכייתה של חברת דונה דום במכרז להקמת פרויקט לשכירות ארוכת טווח ברמלה. מדובר בפרויקט הכולל 300 יחידות דיור במגדל מגורים חדש, מהן 200 שייועדו לשכירות ארוכת טווח, לתקופה של 15 שנים. 100 היח"ד הנותרות יימכרו בשוק החופשי.

חברת דירה להשכיר מעדכנת כי 50 דירות מתוך ה-200 יושכרו בשכר דירה מופחת, והיתר בשכר דירה קבוע לפי מחירי השכירות בסביבה. עוד נמסר מהחברה הממשלתית כי הפרויקט של דונה דום מצטרף לפרויקט נוסף של דירה להשכיר בעיר רמלה, הכולל 320 יח"ד ומוקם על ידי חברת פרשקובסקי – שבעצמה זכתה במרכז של דירה להשכיר בלוד ביוני האחרון. מבחינת דונה דום זהו הפרויקט השלישי במסגרת תוכנית דירה להשכיר ; השניים הקודמים הם פרויקט בן 102 יח"ד בשוהם ופרויקט בן 132 יח"ד בבית שמש.

מגדל המגורים יהיה בן 28 קומות, וייבנה מעל לשלוש קומות ציבוריות שיתפרשו על פני כ-3,000 מ"ר. הפרויקט הוא חלק מהשכונה החדשה 'נאות פרס', שתהווה את שער הכניסה הצפוני לעיר. השכונה תכלול 1,350 יח"ד, בשילוב שטחי תעסוקה ומסחר בהיקף של 30,000 אלף מ"ר

מגדל המגורים שתקים דונה דום יהיה בן 28 קומות, וייבנה מעל לשלוש קומות ציבוריות שיתפרשו על פני כ-3,000 מ"ר. הפרויקט הוא חלק מתוכנית להקמת השכונה החדשה 'נאות פרס', שתהווה את שער הכניסה הצפוני לעיר. השכונה תכלול 1,350 יח"ד, בשילוב שטחי תעסוקה ומסחר בהיקף של 30,000 אלף מ"ר.  

הדמיית הפרויקט בשכונת נאות פרס (עיריית רמלה)הדמיית הפרויקט בשכונת נאות פרס (עיריית רמלה)

"הפרויקט הינו בשורה חשובה לתושבי רמלה וסביבתה", נכתב בהודעת דירה להשכיר . "נוסף על פרויקט זה, מקדמת היום החברה שורה של פרויקטים לשכירות ארוכת טווח ברחבי המדינה – ירושלים, תל אביב, חיפה, ראשל"צ, חולון, שוהם, בן שמן, ניר צבי, כרמיאל, נוף הגליל ועוד. בימים אלו נפתחו להרשמה הפרויקטים במתחם הגדנ"ע בתל אביב, עם 370 יח"ד, בנווה שאנן בחיפה, עם 109 יח"ד, ובשכונת הרקפות בראשון לציון, עם 216 יח"ד".

דווקא עכשיו, בתנאי אי ודאות כלכלית, פרויקטי ' דירה להשכיר ' המשווקים בשיתוף עם רמ"י מציעים אלטרנטיבה זמינה המאפשרת לשוכרים להינות מכל היתרונות של דירה בבעלות, מבלי לשאת בעול המשכנתה"

המנכ"לית החדשה של דירה להשכיר , ענבל דוד, מסרה: "אנו מברכים את העיר רמלה על חלקה במהפכת הדיור בשכירות המוסדית ארוכת הטווח בישראל. זאת, במסגרת פרויקט שני בעיר במודל 'דירה להשכיר', המציע מגורים בשכירות ארוכת טווח בפרויקט מנוהל ומפוקח, בסטנדרט גבוה, ובתנאי וודאות, גמישות ויציבות לאורך זמן. 

מנכמנכ

דווקא עכשיו, בתנאי אי ודאות כלכלית, פרויקטי ' דירה להשכיר ' המשווקים בשיתוף עם רמ"י מציעים אלטרנטיבה זמינה המאפשרת לשוכרים להינות מכל היתרונות של דירה בבעלות, מבלי לשאת בעול המשכנתה. פרויקט זה ברמלה מצטרף לשורה ארוכה של פרויקטים שהוקמו ומוקמים בכל רחבי הארץ במודל 'דירה להשכיר'".

הצלחת המכרז בשכונה החדשה נאות פרס מהווה עדות נוספת לאמון היזמים בפרויקטי המגורים והתעסוקה הנרחבים של רמ"י ועיריית רמלה. אנו נמשיך לשווק ברמלה, בשיתוף ראש העיר מיכאל וידל, ובהתאם לשלביות שנקבעה בהסכם הגג שנחתם עם העיר, ואני מאמין כי השיווקים יהוו מנוע כלכלי לצמיחת העיר"

עו"ד יעקב קוינט, מנהל רשות מקרקעי ישראל : "רמ"י פועלת עם חברת דירה להשכיר לממש את מדיניות הממשלה ומועצת מקרקעי ישראל, לעידוד פרויקטים להשכרה במחיר מפוקח ומוזל. הצלחת המכרז בשכונה החדשה נאות פרס מהווה עדות נוספת לאמון היזמים בפרויקטי המגורים והתעסוקה הנרחבים של רמ"י ועיריית רמלה. אנו נמשיך לשווק ברמלה, בשיתוף ראש העיר מיכאל וידל, ובהתאם לשלביות שנקבעה בהסכם הגג שנחתם עם העיר, ואני מאמין כי השיווקים יהוו מנוע כלכלי לצמיחת העיר ולהתחדשותה".

רמלה מצויה בתקופת פיתוח אדירה. שכונות חדשות נבנות, אזורי תעשייה חדשים בפתח ורמלה משנה את פניה. אני גאה על התקדמות נוספת על רקע הזכייה, אשר תביא לבניית שכונה חדשה ומודרנית בכניסה הראשית לרמלה"

ראש העיר רמלה, מיכאל וידל: "רמלה מצויה בתקופת פיתוח אדירה. שכונות חדשות נבנות, אזורי תעשייה חדשים בפתח ורמלה משנה את פניה. אני גאה על התקדמות נוספת על רקע הזכייה, אשר תביא לבניית שכונה חדשה ומודרנית בכניסה הראשית לרמלה, על שם נשיאה התשיעי של ישראל וראש הממשלה שמעון פרס ז"ל".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלשכירות ארוכת טווחדירה להשכיריוסי פרשקובסקיעו"ד ענבל דודדונה דוםמיכאל וידלעיריית רמלהשכונת נאות פרסשמעון פרס
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...