חדשות הנדל"ן: שלל מכרזים זוכים ומכרזים חדשים לרמ"י; גב-ים תקים את מפעל רב בריח החדש באשקלון

ועדת המכרזים של רמ"י הודיעה על זכיית שתי חברות במכרזים בצפון – ובמקביל פורסמו שני מכרזי בנייה חדשים בנגב • גב-ים תשכיר את המפעל לרב בריח לתקופה של 25 שנה • מינויים חדשים ב- Vision and Beyond

שיתוף הכתבה
אבי יעקובוביץ׳, מנכ"ל גב-ים (אלדד רפאלי)אבי יעקובוביץ׳, מנכ"ל גב-ים (אלדד רפאלי)

• ועדת המכרזים של רשות מקרקעי ישראל הכריזה השבוע על חברת "סאראי הצפון מסחר והשקעות" כזוכה במכרז פומבי לרכישת זכויות חכירה לבניית 40 יח"ד בשני מתחמים בבנייה רוויה בשכונת רובע היובל בקצרין. הזוכה תשלם לרמ"י סכום של 888,888 שקל על שני המתחמים, ועוד 8,835,684 שקל הוצאות פיתוח.

• עוד הכריזה ועדת המכרזים של רמ"י על זכייתה של פארו נדל"ן במכרז פומבי לרכישת זכויות חכירה במגרש למסחר בקריית חרושת שבטבעון, שבטח של 3,121 מ"ר. הזוכה תשלם לרשות מקרקעי ישראל סכום של 4,555,526 שקל, ועוד 13,851,235 שקל הוצאות פיתוח.

• במקביל פרסמה רמ"י שני מכרזים חדשים לבנייה בנגב: האחד – מכרז לבניית 74 יחידות סטודיו או יחידות זעירות להשכרה במצפה רמון. מדובר במכרז לבניית מבנה אחד ובו יחידות דיור להשכרה כגון מעונות, דיור מוגן או סטודיו לאומנים ויוצרים, בבנייה רוויה; השני – הקמת 118 יחידות דיור, בשלושה מתחמים, בשכונת האופק בירוחם. מדובר במכרז לבניית יחידות דיור בייעוד מגורים ב', בבנייה רוויה.

 

גב-ים ורב בריח התקשרו השבוע בעסקה משותפת להקמת מפעל רב בריח באשקלון, בשטח כולל של כ-40,000 מ"ר. גב-ים תקים את המפעל עבור רב בריח, אשר תשכור אותו לתקופה של 25 שנים, בתמורה לסך של כ-11.5 מיליון שקל בשנה (בגין חלקה של גב-ים בנכס - 70%). גב-ים תקים את המבנה על חטיבת קרקע של רב בריח, בשטח של כ-55 דונם באזור התעשייה אשקלון. במסגרת השותפות תנהל גב-ים ותממן את הקמתו של הפרויקט. עבודות ההתאמה במפעל תבוצענה על ידי רב בריח ועל חשבונה.

 

• חברת הנדל"ן וההשקעות האמריקאית-ישראלית, Vision and Beyond, הודיעה השבוע על שני מינויים חדשים: דיוויד מזרחי הצטרף השבוע לחבר המנהלים של החברה, ויתפקד גם כסמנכ"ל פיתוח עסקי בחברה; מייקל בוש מונה השבוע לסמנכ"ל הכספים בחברה.

 

• החברות אמריקה ישראל ועץ השקד הודיעו על תחילת השיווק של 293 דירות שיבנו יחד בשלושה מגדלים ובשני בניינים חדשים, בפרויקט בשכונת פארק הים בבת ים, אשר נמצאת בדרום-מערב העיר. הפרויקט, שייקרא NXT TOWERS, תוכנן על ידי האדריכלית קיקה ברא"ז , יכלול שלושה מגדלים בני 24 קומות כל אחד ושני בניינים נוספים בני שלוש קומות כל אחד, בחלקה הדרומי של השכונה החדשה.

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלגב-ים קרקעות בע"מאבי יעקובוביץרב בריחשמואל דונרשטייןVision and Beyondדיוויד מזרחימייקל בושאמריקה ישראלעץ השקדשכונת פארק הים בבת ים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...