רכישת מתחם "פרדס שניר" בתל אביב: "פוטנציאל זכויות לבניית מאות יחידות מגורים ושטחי תעסוקה ומסחר"

החברות קרדן נדל"ן וקרן ריאליטי הודיעו על רכישת המתחם שבדרום העיר תמורת כ-337 מיליון שקל • "המקרקעין בהליכי תכנון ואין ודאות לגבי אישור תכנית לבנייה בהם או לגבי היקפה"

שיתוף הכתבה
דן מנחם, שותף בקרן ריאליטי, ועמוס דבוש, מנכ"ל קרדן נדל"ן (טל גבעוני; דרור סיתהכל)דן מנחם, שותף בקרן ריאליטי, ועמוס דבוש, מנכ"ל קרדן נדל"ן (טל גבעוני; דרור סיתהכל)

מתחם "פרדס שניר" שבדרום תל אביב – עם פוטנציאל למאות יחידות דיור. כך מתברר מהודעתה של חברת קרדן נדל"ן היום (ב') לרשות לניירות ערך, בדבר המהלך המשותף שלה ושל קרן ריאליטי לרכישת המתחם, בשטח של כ-26 דונם, תמורת כ-337 מיליון שקל.

"בכוונת הרוכשות לממן חלק מתמורת הרכישה באמצעות מימון שתנאיו והיקפו טרם סוכמו", נכתב בהודעת קרדן נדל"ן , שהוסיפה כי בכוונת השתיים "לקדם במתחם תוכנית בהתאם לתוכנית המתאר של תל אביב-יפו, אשר עתידה לכלול, אם וכאשר תאושר התוכנית, זכויות לבניית מאות יחידות מגורים ושטחי תעסוקה ומסחר.

המקרקעין נמצאים בהליכי תכנון, ואין ודאות לגבי אישור תוכנית לבנייה בהם, או לגבי היקפה. במקביל צפויה החברה להתקשר עם ריאליטי בהסכם להחזקה ולניהול משותף של הפרויקט, כבעלי זכויות שוות במקרקעין הנרכשים"

יצוין כי המקרקעין נמצאים בהליכי תכנון, ואין ודאות לגבי אישור תוכנית לבנייה בהם, או לגבי היקפה. במקביל צפויה החברה להתקשר עם ריאליטי בהסכם להחזקה ולניהול משותף של הפרויקט, כבעלי זכויות שוות במקרקעין הנרכשים".

בהודעת קרן ריאליטי , שיצאה כבר אמש, נכתב כי "השטח הינו בעל פוטנציאל השבחה רב". השתיים רוכשות את חלקה של משפחת קדם במתחם, הסמוך לאצטדיון בלומפילד בתל אביב, בין הרחובות התחיה, היסוד, הזרם ו-3246. "חטיבת הקרקע מהווה כשני שלישים מסך זכויות הבנייה העתידיות במקום", נמסר מקרן ריאליטי. "לאורך השנים האחרונות ניסו גופים רבים לשים ידם על המתחם, אך בשל המורכבויות הרבות לא הצליחו בכך".

המתחם כולל מבנה חללי עבודה של WeWork, ברחוב הזרם, שצפוי להמשיך לפעול כפי שהיה עד כה; חניון בניהול חברת סנטרל פארק הכולל כ-300 מקומות חניה; ומבנים נוספים, הצפויים להיהרס בהתאם לתכנון החדש שיקדמו קרן ריאליטי וקרדן נדל"ן, כדי למקסם את זכויות הבנייה במתחם ולהשביח את ערכו. "כחלק ממתודולוגיית העבודה שפיתחה קבוצת ריאליטי, ייבחנו בתקופת ההשבחה אפשרויות לשימושי הביניים לטובת הקהילה בסביבת הנכס, בשיתוף עם הרשות המקומית.

זו עתודת הקרקע המשמעותית האחרונה שנותרה באזור, ובאמצעות קידום שינוי ייעוד, נוכל לחולל מהפך של ממש שיגרום ליצירת רצף אורבני חדש במקום. אנו מאמינים שבשיתוף פעולה מלא עם עיריית תל אביב נוכל לקדם פיתוח של רובע חדש ואטרקטיבי"

המתחם ממוקם באזור מרכזי ונמצא ליד אצטדיון בלומפילד, המכללה האקדמית ת"א, מתחם שוק הדגים, בית ספר לטבע והגן הבוטני וכן בצמוד לציר תחבורה ציבורית מרכזי, שסביבו תקום תחנת המטרו 'שלבים'/'נס לגויים'". 

קבוצת ריאליטי נחשבת פעילה מאוד באזור מבואות יפו, האזור שבו נמצא השטח הנרכש: בשנים האחרונות היא פיתחה ומפתחת יותר מ-2,500 יח"ד באזור זה, מתוכן כ-1,200 יח"ד בתוכניות שכבר אושרו ואוכלסו במידה כזו או אחרת, נוסף לכ-1,300 יח"ד שנמצאות בשלבי פיתוח והשבחה נכון להיום.

דן מנחם, שותף בקרן ריאליטי (טל גבעוני)דן מנחם, שותף בקרן ריאליטי (טל גבעוני)

דן מנחם, שותף בקרן ריאליטי: "זו עתודת הקרקע המשמעותית האחרונה שנותרה באזור, ובאמצעות קידום שינוי ייעוד, נוכל לחולל מהפך של ממש שיגרום ליצירת רצף אורבני חדש במקום. אנו מאמינים שבשיתוף פעולה מלא עם עיריית תל אביב נוכל לקדם פיתוח של רובע חדש ואטרקטיבי, אשר יביא לשינוי פני האזור לבלי הכר בעשור הקרוב".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קרדן נדל"ןעמוס דבושWeWorkתוכנית מתארקרן ריאליטיעיריית תל אביבדן מנחםמתחם "פרדס שניר"
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...