מחר (ב'): דיון בוועדת המשנה של הוות"ל בנושא אישור מסמכי תכנון מפורט של קווי הרכבת הקלה בגוש דן

המסמכים נוגעים למקטע המערבי בקו הסגול של הרק"ל, ולשלושה מקטעים בקו הירוק • הדיון, שיחל בשעה עשר בבוקר וצפוי להימשך כשעתיים, יתקיים בהיוועדות חזותית

שיתוף הכתבה
עבודות נת"ע בתוואי הרכבת הקלה של גוש דן (נת"ע)עבודות נת"ע בתוואי הרכבת הקלה של גוש דן (נת"ע)

הועדה הארצית לתכנון ובנייה של תשתיות לאומיות, או בקיצור הוות"ל, תקיים מחר (ב') דיון בנושא תוכניות הרכבת הקלה של גוש דן. מדובר בישיבת ועדת המשנה למסמכי תכנון מפורט לפני ביצוע, אשר תדון בכמה מקטעים של קווי רכבת הקלה – הקו הסגול והקו הירוק. כל ארבעת חלקי הדיון מיועדים ל"אישור מסמכי תכנון מפורט לפני ביצוע", כך לשון ההזמנה לישיבה.

הישיבה צפויה להיפתח בשעה עשר בבוקר, ותדון תחילה בתת"ל 70/א – המקטע המערבי של הקו הסגול של הרק"ל. חלק זה של הישיבה ידון בהעתקת קו חשמל במקטע PLW2-2, הוא מקטע אלוף שדה. נזכיר כי הקו הסגול של הרכבת הקלה הוא קו רוחבי, אשר מתחיל בתחנת ארלוזורוב בתל אביב, על פי התכנון, ומגיע עד למסוף הטייסים ביהוד-מונוסון, תוך שהוא עובר בבני ברק, בגבעתיים, ברמת גן, בקריית אונו ועוד. 43 תחנות מתוכננות בקו זה, ואורכו כ-27 ק"מ.

בהמשך הישיבה ידונו הנוכחים בשלושה מקטעי הקו הירוק של הרק"ל, או תת"ל 71/ג: מקטעG5-2 , הוא מקטע אבן גבירול-שדה דב; מקטעG5-3 , הוא מקטע אבן גבירול, ומקטעG3-2 , גם הוא ברחוב אבן גבירול – כאן מדובר באישור עבודות דיוס (עבודות לטיוב קרקע ולשינוי תכונותיה הגאו-מכניות). הקו הירוק של הרכבת הקלה הוא קו אורך, שצפוי להגיע מהרצליה עד לראשון לציון, ולעבור בדרך בתל אביב, בגבעתיים, בחולון ועוד. הוא יכלול 62 תחנות, ואורכו יהיה 39 קילומטרים.

אל הדיון שיתקיים מחר מוזמנים בין היתר מרדכי כהן, יו"ר הוות"ל, דלית זילבר, מנכ"לית מנהל התכנון , נאוה אלינסקי רדאעי, מתכננת הוות"ל, נציגי משרד התחבורה, משרד האוצר, המשרד להגנת הסביבה ועוד, נציגי הוועדה המקומית לתכנון ובנייה רמת גן והוועדה המקומית לתכנון ובנייה תל אביב, נציגי נת"ע ומשתתפים נוספים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מנהל התכנוןדלית זילברנת"עהוועדה המקומית לתכנון ובנייהנאוה אלינסקי רדאעימרדכי כהןהרכבת הקלהועדת המשנה למסמכי תכנון מפורט לפני ביצוע
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...