קריית מוצקין: חברת גשם החזקות זכתה במגרש במתחם כורדני תמורת כ-41.2 מיליון שקל

מדובר במגרש בשטח של כ-14,000 מ"ר, ששווק כבר ארבע פעמים – ובשלוש הפעמים הקודמות נסגר ללא הצעות • במקרה זה השטח שווק לבדו, ללא שטחים צמודים אחרים בשכונה המתפתחת

שיתוף הכתבה
שכונת משכנות האומנים בקריית מוצקין (יח"צ)שכונת משכנות האומנים בקריית מוצקין (יח"צ)

חברת גשם למשתכן, חברה בת של גשם החזקות , זכתה אתמול (א') במכרז של רשות מקרקעי ישראל לשטח של 14,036 מ"ר בייעוד מסחר או משרדים במתחם כורדני שבקריית מוצקין. ההצעה הזוכה של החברה עמדה על סכום של 14,988,888 שקל, ואילו הוצאות הפיתוח שתשלם מסתכמות ב-26,290,000 שקל, כך שהסכום הכולל שתשלם החברה הוא 41,278,888 שקל.

למכרז הוגשו חמש הצעות, והצעתה של גשם למשתכן הייתה הגבוהה מביניהן. נציין כי מחיר השומה לקרקע נקבע על 10,830,000 שקל, ואילו מחיר הסף – על 4,927,650 שקל. בניגוד ל"סבבים" קודמים, הפעם השטח המדובר שווק לבדו, ללא שטחים אחרים במתחם המדובר.

השטח שבו זכתה חברת גשם למשתכן שווק זו הפעם הרביעית, והצלחת שיווקו הגיעה אחרי שלוש פעמים שבהן נכשל – מבלי שהוגשו למגרש הצעות כלשהן. ככלל, וכפי שכבר פרסמנו כאן בעבר, רמ"י התקשתה בשיווק שטחי מסחר ומשרדים במתחם

נציין כי השטח שבו זכתה חברת גשם למשתכן שווק זו הפעם הרביעית, והצלחת שיווקו הגיעה אחרי שלוש פעמים שבהן נכשל – מבלי שהוגשו למגרש הצעות כלשהן. ככלל, וכפי שכבר פרסמנו כאן בעבר, רמ"י התקשתה בשיווק שטחי מסחר ומשרדים במתחם: משנת 2010 פורסמו חמישה מכרזים לעשרה מגרשים במתחם, ועד היום נרשמו רק עשר זכיות. יש לציין כי כמו במקרה של המגרש שבו זכתה גשם למשתכן, ישנם מגרשים ששווקו כמה פעמים לאורך השנים.

עוד נציין כי בניגוד למגרשים אחרים במתחם, שבהם הוצאות הפיתוח השתנו לאורך השנים, ובדרך כלל הופחתו, במגרש זה, מגרש מספר 402, גובה הוצאות הפיתוח נע לאורך כל השנים סביב 26 מיליון שקל, למעט בעת הפרסום הראשון, אז עמדו הוצאות הפיתוח על סכום של כ-223.2 מיליון שקל.

מתחם כורדני, שעליו מוקמת שכונת משכנות אומנים, היה בעבר בסיס צבאי, שפונה באופן סופי בשנים האחרונות. מדובר בשטח של כ-900 דונם, שעליו ייבנו 3,500 יחידות דיור חדשות, במגדלים בני 25 קומות ובמבנים בני 7-3 קומות

מתחם כורדני, שעליו מוקמת שכונת משכנות אומנים, היה בעבר בסיס צבאי, שפונה באופן סופי בשנים האחרונות. מדובר בשטח של כ-900 דונם, שעליו ייבנו 3,500 יחידות דיור חדשות, במגדלים בני 25 קומות ובמבנים בני 7-3 קומות. מתחמי המסחר והמשרדים אמורים להוות את המרכז המסחרי והתעסוקתי של השכונה בעתיד הקרוב.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלמשרדיםמשכנות האומנים קריית מוצקיןבסיס כורדניגשם החזקות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...