תנופת הפיתוח בשכונת הראשונים בר"ג נמשכת: הופקדה תוכנית למגדל מעורב שימושים בן 35 קומות

המגדל יוקם בשולי השכונה, בצמוד למתחם הבורסה, ויציע 18 קומות של שטחי תעסוקה, ומעליהן קומת "sky lobby" ו-11 קומות למגורים • בסך הכול יהיו בו 74 יחידות דיור, 13,500 מ"ר תעסוקה וכן שטחים למסחר ולמבני ציבור

שיתוף הכתבה
שכונת הראשונים ברמת גן (מאיר דקל, מרכז הנדל"ן)שכונת הראשונים ברמת גן (מאיר דקל, מרכז הנדל"ן)

התקדמות בתוכנית חדשה ומסקרנת בשכונת הראשונים המתפתחת ברמת גן: הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה תל אביב הודיעה אתמול (ב') על הפקדת תוכנית מפורטת להקמת מגדל מעורב שימושים בן 35 קומות ב"מתחם הראשונים", על ציר רחוב המעיין, בקצה השכונה – הנושקת למתחם הבורסה ברמת גן.

התוכנית מציגה מגדל בעל הרכב קומות מיוחד. "לאור המקום שבו יוקם וקרבתו המיידית לתחנת עלית המתוכננת של הקו האדום של הרכבת הקלה, מוצע מגדל עם שימושים מעורבים", כך בדברי ההסבר לתוכנית. וזו חלוקת הקומות: בקומת הקרקע – שטחי מסחר; מעליה שתי קומות לשטחים ציבוריים; מעליהן 18 קומות תעסוקה; מעל קומות התעסוקה - קומתsky lobby" " ו-11 קומות למגורים. עוד יכלול המגדל שתי קומות טכניות, בסך הכול 35 קומות.

התוכנית משתרעת על פני כ-2.5 דונם, והיא מציעה 74 יחידות דיור, 350 מ"ר של שטחי מסחר,  1,983 מ"ר שטחים למבני ציבור ו-13,500 מ"ר שטחי תעסוקה. המגדל יציע גם שש קומות תת־קרקעיות, ובמובנים רבים הוא מבטא את מדיניותיה של עיריית רמת גן עבור אזור הבורסה, כפי שפירטה מהנדסת העיר, סיגל חורש, בריאיון שפורסם אתמול: "העיר רמת גן מבססת את איתנותה הפיננסית על שטחי התעסוקה", אמרה חורש. "לכן, בין היתר, אנחנו מקדמים כעת את תוכנית המתאר למתחם הבורסה, שמציעה 3.7 מיליון מטרים רבועים של שטחי תעסוקה ומסחר, בעוד המצב המאושר היום הוא קצת פחות ממיליון מטרים רבוע.

לריאיון המלא עם מהנדסת העיר לחצו כאן

היזמים והמגישים של התוכנית הם מנשה נעמה וחברת יהודה ס.ב. העורך הראשי של התוכנית הוא אדריכל אמנון שוורץ ממשרד מילוסלבסקי אדריכלים ; יועץ הסביבה הוא עמית טל ממשרד אמפיביו; מהנדס האינסטלציה היא יורם לבל ממשרד י.לבל מהנדסים; ההידרולוג הוא אלעד לבנון ממשרד אתגר א. הנדסה; המודד הוא מחמוד מצראוה ממשרד מהנדסים יועצים ומודדים מוסמכים.

כאמור, שכונת הראשונים ברמת גן זוכה לאחרונה לתשומת לב רבה, זאת בשל מקומה המצוין – במשולש הגבולות רמת גן-תל אביב-גבעתיים – ובשל הפסטורליה והנוחות שהיא מציעה, בלב גוש דן. צפו בסרטון המסביר עוד על השכונה:


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עיריית רמת גןמתחם הראשוניםמילוסלבסקי אדריכליםמתחם הבורסה ברמת גןסיגל חורששכונת הראשונים רמת גןאדריכל אמנון שוורץמנשה נעמהיהודה ס.בהוועדה המחוזית לתכנון ובניה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...