עו"ד ד"ר בני קלדרון: "היבטי המס - מהתחומים הבולטים שבהם מתגלות אי-הסכמות במו"מ בהתחדשות עירונית"

עם זאת, לדברי עו"ד ד"ר בני קלדרון, שותף במשרד יוסי אלישע קלדרון ושות', אלו מחלוקות שניתנות לפתרון: "הגעה להסכם התחדשות עירונית מאוזן בהיבט המס הוא לא רק רצוי - אלא גם בר יישום"

שיתוף הכתבה
עו"ד ד"ר בני קלדרון, שותף במשרד יוסי אלישע קלדרון ושות' (מרכז הנדל"ן)עו"ד ד"ר בני קלדרון, שותף במשרד יוסי אלישע קלדרון ושות' (מרכז הנדל"ן)

פתרון מחלוקות ביחס לתנאי הסכם בתחום ההתחדשות העירונית בנוי על ההבנה שהצדדים להסכם, כלומר היזם והדיירים, צפויים להיות "נשואים", ממש כך, ולחיות יחד במשך תקופה ארוכה, שעשויה להגיע גם ליותר מעשר שנים. כמו בכל נישואים מוצלחים, שני הצדדים צריכים להיות מרוצים, וכל אחד מהם צריך גם לתת וגם לקבל.

בתחום ההתחדשות העירונית היזם והדיירים מגיעים למשא ומתן ביניהם על ניסוח הסכם התמ"א או הסכם הפינוי-בינוי כשכל אחד מהם מלווה בדרך כלל בעורכי דין שחיים ונושמים את התחום, ובאופן טבעי נוצרות מחלוקות. היבטי המס שבהסכם הם מהתחומים הבולטים שבהם מתגלות אי-הסכמות, לא אחת עקרוניות.

כאשר סיום המשא ומתן החוזי מותנה בהגעה להסכמות ביחס לסעיפי המס בהסכם, הופך נושא המיסוי לאבן הנגף האחרונה העומדת בפני החתימה על ההסכם. תניות המיסוי שבהסכם יכולות להיות מאוזנות ולא חד-צדדיות, ולתת מענה הולם לצרכים של כל אחד משני הצדדים. ובשורה התחתונה הגעה להסכם התחדשות עירונית מאוזן בהיבט המס, שנותן מענה לאינטרסים ולצרכים האמיתיים של שני  הצדדים, הוא לא רק רצוי - אלא גם בר יישום.

כיצד? עו"ד ד"ר בני קלדרון, שותף במשרד יוסי אלישע קלדרון ושות', מסביר זאת לעומק:


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתמשרד יוסי אלישע קלדרון ושות’ עורכי דיןתמ"א 38עו"ד ד"ר בני קלדרון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...