חברת סלע בינוי רכשה את מבנה בנק דיסקונט ביהודה הלוי בת"א – תמורת כ-51 מיליון שקל

החברה זכתה במכרז שפרסם הבנק, והיא מתכוונת להקים במקום מבנה מעורב שימושים • במקום זכויות בנייה לכ-1,700 מ"ר לפחות עבור מסחר, מלונאות ומגורים

שיתוף הכתבה
שי אבוחצירה, סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת סלע בינוי (ראובן קפוצינסקי)שי אבוחצירה, סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת סלע בינוי (ראובן קפוצינסקי)

חברת סלע בינוי זכתה במכרז של בנק דיסקונט לרכישת מבנה הבנק ברחוב יהודה הלוי 17 בתל אביב, תמורת סכום של 51,555,000 שקל. כך הודיע החברה היום (ג'),בעקבות זכייתה במסגרת הליך התמחרות שבוצע סביב רכישת הנכס. 

מדובר, למעשה, במבנה המטה המשפטי של הבנק. זהו מבנה בן ארבעה קומות, וכל קומה מתפרסת על שטח של כ-300 מ"ר. נוסף על כך, קיימת במבנה גם קומת מרתף. על פי הודעת החברה, היא מתעתדת להקים במקום מבנה מעורב שימושים. 

את תהליך ההתמחרות עבור המבנה ניהל משרד עורכי הדין ארנון, תדמור-לוי, עבור הבנק. בסלע בינוי מציינים כי שטח הקרקע הוא כ-600 מטרים, וכי המקרקעין נהנים מזכויות בנייה לכ-1,700 מ"ר לפחות, בעירוב שימושים הכולל מסחר, מלונאות ומגורים.

מדובר, כידוע למתמצאים במפת תל אביב, במקום מרכזי מאוד בעיר, מרחק הליכה משדרות רוטשילד ומתחנות הרכבת הקלה הנבנות בימים אלו. האזור נחשב לאחד מאזורי העסקים, הבילוי והפנאי המרכזיים של העיר בשנים האחרונות.

סלע בינוי עצמה הודיעה לאורך השנתיים האחרונות על כמה צעדים חשובים בתהליך התפתחותה, כך, באוגוסט 2020 הודיעה על הנחת אבן הפינה לפרויקט דירה להשכיר שהיא מקימה בנהריה; בנובמבר 2019 הודיעה כי חתמה, לצד חברת WE, על השכרת 1,100 מ"ר משרדים בפרויקט שלה בחיפה, תמורת 11 מיליון שקל ; ובאותו חודש הודיעה על קבלת היתר בנייה לבניין השלישי בפרויקט "הדרים" שהיא בונה בגליל ים, הרצליה, לצד איסתא נכסים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:סלע בינויעירוב שימושיםארנון, תדמור-לויבנק דיסקונטשי אבוחצירה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...