חברת ריט 1 הודיעה על רכישת מקרקעין באזוה"ת נאות חובב שבדרום תמורת כ-80 מיליון שקל

על המקרקעין נמצא בין היתר מבנה אחסנה בשטח של 15,600 מ"ר • מוכר הנכס התחייב להקים עוד 2,500 מ"ר בצמוד למבנה הקיים – וריט 1 תשלם על התוספת עוד 11 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
הפארק האקו תעשייתי נאות חובב (משרד הכלכלה והתעשייה)הפארק האקו תעשייתי נאות חובב (משרד הכלכלה והתעשייה)

חברת ריט 1 הודיעה היום (ד') על רכישת 100% מהזכויות במקרקעין ובמבנה בנוי שנמצא עליהם, באזור התעשייה נאות חובב, דרומית לבאר שבע. על פי העדכון של החברה, העסקה הושלמה במועד החתימה. המבנה שעל הקרקע הוא מבנה המשמש לאחסנה, בהיקף של כ-15,600 מ"ר. בתמורה לרכישה שילמה החברה 80.2 מיליון שקל.

בכוונת המוכר לבנות, באחריותו ועל חשבונו, תוספת של כ-2,500 מ"ר לנכס הקיים. החברה התחייבה לרכוש את התוספת בתמורה לסך של כ-11 מיליון שקל, שישולמו במועד מסירת התוספת לחזקת החברה והשוכר, ובכפוף לאכלוסה על ידי השוכר ותחילת תשלום דמי השכירות בגינה"

ריט 1 מעדכנת כי "בכוונת המוכר לבנות, באחריותו ועל חשבונו, תוספת של כ-2,500 מ"ר לנכס הקיים. החברה התחייבה לרכוש את התוספת בתמורה לסך של כ-11 מיליון שקל, שישולמו במועד מסירת התוספת לחזקת החברה והשוכר, ובכפוף לאכלוסה על ידי השוכר ותחילת תשלום דמי השכירות בגינה.

הנכס, כמו גם התוספת, מושכרים לשוכר יחיד מתחום האחסון, לתקופה ארוכה. יתרת תקופת השכירות הנוכחית הינה כתשע שנים, ולשוכר שתי תקופות אופציה נוספות. דמי השכירות השנתיים המשולמים על ידי השוכר בגין הנכס הינם בסך של כ-4.58 מיליון שקל. בגין הנכס והתוספת, יחד, ישלם השוכר דמי שכירות שנתיים בסך של כ-5.28 מיליון שקל".

על פי החברה, העסקה משקפת תשואה שנתית בשיעור של כ-5.8%. עוד היא מציינת בהודעתה לרשות לניירות ערך כי "העסקה אינה משפיעה על מעמדה של החברה כקרן השקעות במקרקעין". הקרן הוקמה לאחר כניסתו לתוקף ב-2006 של התיקון לפקודת מס ההכנסה הנוגע לקרנות ריט. כיום, על פי אתר החברה, בבעלותה נכסים מניבים בהיקף של כ-550,000 מ"ר ובשווי כולל של כ-5.5 מיליארד שקל.

אזור התעשייה נאות חובב מוגדר כ"פארק אקו תעשייתי" אשר מתפרס על פני כ-80,000 דונם. היקף היצוא של מפעלי נאות חובב מוערך, על פי האתר הרשמי, בכארבעה מיליארד שקל. עוד מצוין באתר כי הפארק מספק פרנסה לכ-11,000 משפחות באזור

אזור התעשייה נאות חובב מוגדר כ"פארק אקו תעשייתי" אשר מתפרס על פני כ-80,000 דונם. היקף היצוא של מפעלי נאות חובב מוערך, על פי האתר הרשמי, בכארבעה מיליארד שקל. עוד מצוין באתר כי הפארק מספק פרנסה לכ-11,000 משפחות באזור.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךלוגיסטיקה ואחסנהריט 1הפארק האקו תעשייתי נאות חובב
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...