פרויקט בית הפסנתר בת"א עוד בבנייה – אך המחירים כבר עולים: עסקה "טרייה" משקפת כמעט 72,000 שקל למ"ר

מדובר בדירה החמישית שנמכרת בפרויקט – תמורת מחיר שיא עד כה, 5.68 מיליון שקל • המחיר הממוצע למ"ר באזור הוא 54,900 שקל • הפרויקט צפוי להיות מוכן בשנת 2023

שיתוף הכתבה
הדמיית מתחם בית הפסנתר (Evolve Media)הדמיית מתחם בית הפסנתר (Evolve Media)

פרויקט בית הפסנתר שברחוב אלנבי 99, מול "בית הכנסת הגדול" והמפורסם, הוא מהפרויקטים המסקרנים ביותר שמתבצעים כיום בלב תל אביב. על הריסותיהם של כמה מקומות בילוי שתפסו להם שם בקרב אנשי העיר , יוקם פרויקט מגורים יוקרתי בן 89 יחידות דיור, שאותו יזמה חברת ניצן גרופ . את העבודות בשטח, שהחלו בינואר האחרון, מבצעת חברת אלקטרה בנייהכפי שפרסמנו כאן בסוף 2019.

הפרויקט אמור להיות מוכן, על פי התכנון, בשנת 2023, אך כבר כעת מתחילות להימכר בו דירות – ומתברר שהמחירים הולכים ומטפסים, למרות שמדובר בדירות "על הנייר", לעת עתה. כך, בשנת 2020 נרכשו כבר ארבע דירות בבניין, בסכומים שנעו בין כ-3.7 מיליון שקל לקצת יותר מארבעה מיליון. שטח הדירות הוא כ-60 מ"ר, והסכומים שיקפו מחיר למ"ר של 60,000 עד 64,000 שקל.

לפני כשלושה שבועות, נמכרה הדירה החמישית בפרויקט. זוהי דירת שלושה חדרים בקומה החמישית בבניין, גדולה יותר מארבעת הדירות שכבר נמכרו: שטחה 79 מ"ר. הדירה הזו נמכרה במחיר גבוה משמעותית מארבע הדירות הקודמות – 5,680,000 שקל

לאחרונה, ממש לפני כשלושה שבועות, נמכרה הדירה החמישית בפרויקט. זוהי דירת שלושה חדרים בקומה החמישית בבניין, גדולה יותר מארבעת הדירות שכבר נמכרו: שטחה 79 מ"ר. הדירה הזו נמכרה במחיר גבוה משמעותית מארבע הדירות הקודמות – 5,680,000 שקל, כך על פי אתר מידע נדל"ן של רשות המיסים. אומנם גודלה של הדירה מסביר חלק מה"קפיצה" בסכום, אך שימו לב: גם בבחינת המחיר הממוצע למ"ר מדובר על עלייה משמעותית – כ-71,898 שקל למ"ר.

בעיון בנתוני אתר מדלן אפשר לראות כי המחיר למ"ר שמשקפת העסקה גבוה בהרבה מהמחיר הממוצע באזור זה, ולמעשה גם העסקאות הקודמות שבוצעו עבור דירות בפרויקט. על פי האתר, המחיר הממוצע למ"ר בסביבה הוא 54,900 שקל, והמחיר הממוצע של דירה הוא 3.57 מיליון שקל.

חשוב לזכור כי בסמוך לפרויקט, ולאורך רחוב אלנבי, מתוכננת לעבור הרכבת הקלה של גוש דן, כך שהמחירים באזור עוד צפויים לעלות, בטח ובטח כאשר הפרויקט יושלם ויתחיל להתאכלס

חשוב לזכור כי בסמוך לפרויקט, ולאורך רחוב אלנבי, מתוכננת לעבור הרכבת הקלה של גוש דן, כך שהמחירים באזור עוד צפויים לעלות, בטח ובטח כאשר הפרויקט יושלם ויתחיל להתאכלס. הוסיפו לכך את העובדה שעיריית תל אביב מתכננת להפוך את אזור זה של רחוב אלנבי, ואת בן יהודה הממשיך אותו צפונה, למדרחוב – וקיבלתם תכנון שישנה לחלוטין את מראה הרחוב בסמוך לפרויקט בית הפסנתר, ואת האווירה בו.

בית הפסנתר נמצא במפגש הרחובות אלנבי ואחד העם. הוא יכלול, לצד יחידות הדיור שייבנו בו, גם שטחי מסחר ושש קומות של חניון תת-קרקעי בשטח של 11,000 מ"ר. הפרויקט תוכנן ועוצב על ידי משרד בר אוריין אדריכלים . ההשקעה הכוללת בפרויקט מוערכת בכ-120 מיליון שקל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות המיסיםאלקטרהניצן גרופבר אוריין אדריכליםמידע נדל"ןעיריית תל אביבהרכבת הקלהמתחם בית הפסנתר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...