תמורת כ-130 שקל: חברת רני צים רוכשת 50.01% מהמרכז המסחרי "אונו סנטר" בקריית אונו

החברה תרכוש את חלק זה של המתם מחברת גשם החזקות, המקימה אותו בימים אלו • המרכז משתרע על פני 18,000 מ"ר, ובשנה הרביעית להפעלתו צפוי להניב NOI של 24 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
רני צים, יו"ר רני צים מרכזי קניות (מאיר אדרי)רני צים, יו"ר רני צים מרכזי קניות (מאיר אדרי)

חברת רני צים מרכזי קניות הודיעה הבוקר כי תרכוש מחברת גשם החזקות 50.01% מההחזקות במרכז המסחרי "אונו סנטר" שבקריית אונו, תמורת כ-130 מיליון שקל. המרכז, בשטח כ-18,000 מ"ר, ולהערכת החברה ה-NOI הצפוי בשנה הרביעית להפעלתו של המרכז המסחרי בכללותו (100%) יעמוד על 24 מיליון שקל.

בהתאם להסכם העקרונות שנחתם, רני צים מרכזי קניות תופקד על ניהול המרכז המסחרי ועל שיווקו. כנגד כל תשלום מתשלומי המקדמה תומצא לצים בטוחה מכוח חוק המכר. עוד סוכם בין החברות כי התמורה הסופית תהיה כפופה להתאמה שתשקף נגזרת של ה-NOI השנתי מהמרכז המסחרי, במועד שיחול בין 36-24 חודשים ממועד קבלת טופס 4 למרכז המסחרי, בשיעור היוון של 8% ובקיזוז המקדמה והשקעות שניתנו ו/או שיינתנו לשוכרים במרכז המסחרי. עוד סוכם כי לרני צים תעמוד אופציה להגדיל את חלקה בפרויקט ל-70.01%, לפי מנגנון תמורה שסוכם בין הצדדים.

לצורך ניהול המרכז המסחרי יקימו הצדדים חברת ניהול משותפת אשר תנוהל על ידי רני צים מרכזי קניות, כאמור. השלמת הפרויקט וקבלת טופס 4 צפויות להתרחש בסוף מאי 2024. בהודעת החברה נמסר כי הצדדים יפעלו לחתימה על הסכם מחייב בתוך תקופה של 45 ימים, שבמהלכה, בין היתר, תבצע החברה בדיקות נאותות לשביעות רצונה. 

המרכז המסחרי ייבנה כחלק מפרויקט גדול במקום, הכולל גם שטחי משרדים בהיקף של כ-28,000 מ"ר וכ-200 יח"ד, ואשר לדברי החברה הרוכשת "צפוי להפוך בשנים הבאות למוקד פעילות מרכזי באזור קריית אונו, אור יהודה והסביבה". הוא נמצא בסמוך לשכונת בית בפארק המוקמת בצפון אור יהודה, ואשר צפויה לכלול כ-3,000 תושבים, ובקרבת הקריה האקדמית אונו.

רני צים , יו"ר רני צים מרכזי קניות: "רכישת הנכס הינה כחלק מאסטרטגיית הצמיחה של רני צים מרכזי קניות, המתמחה במרכזים שכונתיים עם חווית בילוי ותמהיל ייחודי. מדובר בנכס שממוקם במרכז הארץ, בסמיכות לכביש מרכזי ובכניסה לשכונה שוקקת חיים, ואנו מאמינים כי ביכולתנו להביא להשבחה משמעותית מאוד של הפרויקט ולמצב אותו כאבן שואבת לתושבי קריית אונו, אור יהודה והסביבה. נמשיך לפעול לאיתור הזדמנויות עסקיות להרחבת פורטפוליו הנכסים של רני צים מרכזי קניות".

מטעם בעלי חברת גשם החזקות , יוסי מזרחי ושמגר וקנין, נמסר: "פרויקט אונו סנטר באור יהודה הינו פרויקט דגל של החברה, מתוך צבר של עשרות פרויקטים בפריסה ארצית. מלאכת התכנון והשיווק ב'אונו סנטר' נעשתה בקפידה רבה ואנו מברכים את חברת רני צים קניות על שהצטרפו לסיפור ההצלחה. המתחם נמצא בשלבי בנייה מתקדמים, ולשמחתנו נותרו משרדים אחרונים למכירה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רני צים מרכזי קניותגשם החזקותשכונת בית בפארקיוסי מזרחיאונו סנטררני ציםשמגר וקנין
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...