דיור במחיר מופחת: 1,286 יח"ד בשבעה מגרשים בשכונת "אפיקי נחל" באופקים שווקו בהצלחה

בכל שבעת המתחמים זכתה רייסדור יזמות, זאת למרות שהוגשו להם לא פחות מ-76 הצעות • רייסדור תשלם כ-213 מיליון שקל, כולל הוצאות פיתוח • המחיר למ"ר בהצעות הזוכות כולן: 5,000 שקל

שיתוף הכתבה
יקי רייסנר, בעלי חברת רייסדור יזמות (קובי שירה)יקי רייסנר, בעלי חברת רייסדור יזמות (קובי שירה)

הצלחה מלאה למכרז במסלול דיור במחיר מופחת באופקים: שבעה מתחמי מגורים ומסחר, אשר כוללים בסך הכול 1,286 יחידות דיור חדשות לבנייה בשכונת "אפיקי נחל" החדשה בעיר, שווקו כולם בהצלחה על ידי רשות מקרקעי ישראל . הזוכה: חברת רייסדור יזמות , אשר גרפה אליה את כל שבעת המתחמים כולם.

המדובר הוא בשבעה מתחמים בשטח כולל של 131,934 מ"ר, אשר בכולם זכתה חברת רייסדור יזמות לאחר שהציעה מחיר של 5,000 שקל למ"ר – מחיר המינימום שנקבע במכרז זה. נציין כי לכל שבעת המגרשים הוגשו לא פחות מ-76 הצעות, דבר אשר מעיד היטב על הביקוש הגבוה לשטחים למגורים בעיר המתפתחת והצומחת שבנגב המערבי

המדובר הוא בשבעה מתחמים בשטח כולל של 131,934 מ"ר, אשר בכולם זכתה חברת רייסדור יזמות לאחר שהציעה מחיר של 5,000 שקל למ"ר – מחיר המינימום שנקבע במכרז זה. נציין כי לכל שבעת המגרשים הוגשו לא פחות מ-76 הצעות, דבר אשר מעיד היטב על הביקוש הגבוה לשטחים למגורים בעיר המתפתחת והצומחת שבנגב המערבי. חברת רייסדור יזמות תשלם על כל הקרקעות תמורה מופחתת של כ-93 מיליון שקל. לסכום זה יש להוסיף גם את הוצאות הפיתוח, אשר מסתכמות בכ-120 מיליון שקל. 

נזכיר כי לאחרונה רשמה חברת רייסדור יזמות כמה זכיות מעניינות במכרזים שונים מטעם רמ"י: בסוף אפריל הודיעה רמ"י על זכייתה של החברה במכרז לא רחוק מאופקים – מכרז ראשון של חברת " דירה להשכיר " בשדרות; ימים ספורים לאחר מכן, בתחילת מאי, זכתה החברה במכרז במסלול דיור במחיר מופחת בעפולה, עבור הקמת 255 יח"ד. החברה זכתה בארבעה מתוך חמישה מגרשים במכרז זה.

עוד נציין כי 1,286 יחידות הדיור החדשות שבהן זכתה החברה נכללות בשני מכרזים נפרדים – שניהם בשכונת אפיקי הנחל, אך במתחמים שונים. זהו לא המכרז הראשון שמפורסם בעיר במסגרת מסלול דיור במחיר מופחת, שכן בדצמבר 2020 נסגר מכרז אחר – לבניית 435 יחידות דיור בשכונה החדשה. עם זאת, המכרז הזה נחל הצלחה חלקית, שכן רק שניים מתוך ארבעת המגרשים נסגרו עם זוכים.

זהו לא המכרז הראשון שמפורסם בעיר במסגרת מסלול דיור במחיר מופחת, שכן בדצמבר 2020 נסגר מכרז אחר – לבניית 435 יחידות דיור בשכונה החדשה. עם זאת, המכרז הזה נחל הצלחה חלקית, שכן רק שניים מתוך ארבעת המגרשים נסגרו עם זוכים

שכונת אפיקי הנחל, היא תוכנית תמל/1034, מתוכננת להיבנות במזרחה של אופקים. היא משתרעת על 7,035 דונם, ומתוכננות להיבנות בה כ-7,368 יחידות דיור חדשות. לצד זה, מתוכנן בשכונה מתחם מסחר ותעסוקה, בסמוך לכניסה החדשה לעיר שתיפתח עם סיום סלילתו של הכביש החדש לבאר שבע. למעשה, התוכנית יוצרת מתחם מגורים חדש שיהיה מנותק כמעט לגמרי מהעיר עצמה. הצפיפות בה תהיה כ-5.4 יח"ד לדונם נטו.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלמשרד הבינוי והשיכוןדירה להשכיררייסדור יזמותיקי רייסנרעיריית אופקיםדיור במחיר מופחת
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...