מישורים הודיעה על רכישת נכס מסחרי בפלורידה תמורת 22 מיליון דולר; ה-NOI צפוי לעמוד על כ-2.2 מיליון דולר

מדובר בנכס ראשון שרוכשת החברה, אחרי שתי עסקאות מכירה בהיקף כולל של 57 מיליון דולר • השלמת העסקה צפויה במהלך הרבעון השלישי של שנת 2021

שיתוף הכתבה
דניאל לבנטל, מנכ"ל מישורים (יח"צ)דניאל לבנטל, מנכ"ל מישורים (יח"צ)

מישורים הודיעה היום (א') כי היא רוכשת נכס בפלורידה, ארה"ב, תמורת כ-22 מיליון דולר, שהם כ-71 מיליון שקל. מדובר במרכז מסחרי פתוח במחוז  Hillsboroughהממוקם בסמוך לעיר טמפה, חלק החברה בנכס יהיה כ-55%.

החברה מעדכנת כי שטח המרכז הינו כ-20,000 מ"ר, וכי שיעור התפוסה בו עומד על כ-85%. במרכז קיימים ארבעה שוכרים עיקריים, שלושה מהם מתחום החנויות המוזלות: Conns, Dollar General,  ו-DD's Discounts. הרביעי הוא חנות מרשת חנויות לכלי עבודה, Northern Tools. ארבעת השוכרים הללו יחד שוכרים כ-50% משטח הנכס.

ה-NOI צפוי לעמוד על כ-2.2 מיליון דולר, נתון המשקף תשואת NOI של כ-10% על עלות הרכישה. בהינתן המימון שיתקבל לרכישת הנכס, התשואה על ההון תעמוד על כ-23% לפי התפוסה הנוכחית, עוד בטרם פעולות השבחה בנכס, כמו גם העלאה אפשרית של שיעור התפוסה"

"על בסיס התפוסה הקיימת בנכס דמי השכירות בשנה הראשונה צפויים להסתכם בכ-2.9 מיליון דולר", נכתב בהודעת החברה, "וה-NOI צפוי לעמוד על כ-2.2 מיליון דולר, נתון המשקף תשואת NOI של כ-10% על עלות הרכישה. בהינתן המימון שיתקבל לרכישת הנכס, התשואה על ההון תעמוד על כ-23% לפי התפוסה הנוכחית, עוד בטרם פעולות השבחה בנכס, כמו גם העלאה אפשרית של שיעור התפוסה.

העסקה נעשית עם השותף המקומי של החברה בפעילותה בארה"ב, אשר צפוי גם לנהל את המרכז. השלמת העסקה צפויה להיות במהלך הרבעון השלישי של שנת 2021. רכישת הנכס תמומן באמצעות תאגיד בנקאי מקומי, בהיקף של עד 65%, בריבית של כ-3.25% לתקופה של שלוש שנים. ההון העצמי בעסקה ימומן מכספים שהתקבלו ממימוש נכס החברה בנאשוויל בחודש מאי 2021, הידוע בשם Hickory Hollow, במסגרת שחלוף נכסים".

מרכז מסחרי פתוח במחוז  Hillsboroughמרכז מסחרי פתוח במחוז  Hillsborough

העסקה הנוכחית מבוצעת לאחר שלוש עסקאות מכירה שרשמה החברה מוקדם יותר השנה, ובמסגרתן השלימה מכירת נכס שמיצה את פוטנציאל ההשבחה שלו בנאשוויל, טנסי, תמורת כ-18 מיליון דולר, והתקשרה בעסקאות למכירת מרכז מסחר ובילוי בעיר אורלנדו בפלורידה, תמורת כ-14 מיליון דולר, ולמכירת חניון מסחרי בדאון טאון מיאמי, פלורידה, תמורת כ-25 מיליון דולר.

דניאל לבנטל, מנכ"ל מישורים, מסר: "אנו שמחים לדווח על עסקה ראשונה השנה לרכישת נכס מניב, לאחר שלוש עסקאות מימוש מוצלחות של נכסים שהושבחו משמעותית בפרקי זמן קצרים יחסית ובמחירים דומים וגבוהים משווי הנכסים בספרי החברה, לאחר שמיצו את פוטנציאל ההשבחה שלהם. 

מדובר במרכז מסחרי פתוח המעוגן בארבעה שוכרים חזקים מתחום החנויות המוזלות וכלי העבודה, והוא נמצא בקרבת שני נכסים נוספים שבבעלות מישורים, כך שהנכס ייהנה מסינרגיות ניהוליות, נוסף על פוטנציאל להשבחה עתידית"

מדובר במרכז מסחרי פתוח המעוגן בארבעה שוכרים חזקים מתחום החנויות המוזלות וכלי העבודה, והוא נמצא בקרבת שני נכסים נוספים שבבעלות מישורים, כך שהנכס ייהנה מסינרגיות ניהוליות, נוסף על פוטנציאל להשבחה עתידית. אנו נמשיך במיקוד העסקי להגדלת תיק הנכסים המניבים של החברה לצורך יצירת תזרים משמעותי, תוך השבחה של נכסים ומימוש נכסים שמיצו את פוטנציאל ההשבחה, כפי שעשינו בעסקאות האחרונות. מהלכים אלו משקפים את האסטרטגיה שבה בחרנו, להצפת הערך החבוי בחברה".
 
אמיר תמרי, יו"ר מישורים: "למרות תקופת הקורונה המאתגרת, המנכ"ל דניאל לבנטל והנהלת החברה ממשיכים לממש את האסטרטגיה שלה בהצלחה רבה, הן במכירת נכסים שהשבחתם מוצתה והן ברכישת נכסים חדשים בעלי פוטנציאל השבחה גבוה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךמישוריםדניאל לבנטלנדל"ן חו"ל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...