אלקטרה תקים 495 יחידות דיור בתוכנית "תל השומר דרום" ברמת גן; היקף המכירות הצפוי: כ-1.36 מיליארד שקל

החברה רכשה את הקרקע תמורת כ-640 מיליון שקל, וצופה כי הרווח הגולמי יסתכם בכ-260 מיליון שקל • העסקה התאפשרה בעקבות הסכם סיחור אופציה שרכשה החברה מחוכרים תושבי כפר אז"ר

שיתוף הכתבה
מנכ"ל אלקטרה, איתמר דויטשר (לירון אלוני)מנכ"ל אלקטרה, איתמר דויטשר (לירון אלוני)

חברת אלקטרה הודיעה הבוקר (ה') לרשות לניירות ערך כי חברת הבת שלה, אלקטרה השקעות, תקים 495 יחידות דיור חדשות בשטח העיר רמת גן – במסגרת התוכנית החדשה "תל השומר דרום". להערכת החברה, היקף המכירות בפרויקט צפוי לעמוד על סך של כ-1.36 מיליארד שקל, והרווח הגולמי צפוי לעמוד על סך של כ-260 מיליון שקל.

"חברת הבת חתמה על הסכמתה לתנאי רשות מקרקעי ישראל על הקצאה של שמונה מגרשים ברמת גן, בסמיכות לרמת אפעל ותל השומר", כך בהודעת החברה לרשות לניירות ערך, "מכוח הסכם סיחור אופציה שאותו רכשה חברת הבת מחוכרי כפר אז"ר. 

בהתאם, חברת הבת תרכוש את הקרקע שעליה, בהתאם לתב"ע המאושרת, היא צפויה להקים כ-495 יחידות דיור. עלות הקרקע, הכוללת את התשלומים לרשות מקרקעי ישראל ולכפר אז"ר וכן את עלויות הפיתוח, הינה כ-640 מיליון שקל. תחילת העבודות צפויה במהלך שנת 2022.

חברת הבת תרכוש את הקרקע שעליה, בהתאם לתב"ע המאושרת, היא צפויה להקים כ-495 יחידות דיור. עלות הקרקע, הכוללת את התשלומים לרשות מקרקעי ישראל ולכפר אז"ר וכן את עלויות הפיתוח, הינה כ-640 מיליון שקל. תחילת העבודות צפויה במהלך שנת 2022"

להערכת החברה, היקף המכירות בפרויקט צפוי לעמוד על סך של כ-1.36 מיליארד שקל; עלות המכירות צפויה לעמוד על סך של כ-1.1 מיליארד שקל והרווח הגולמי צפוי לעמוד על סך של כ-260 מיליון שקל. חברת הבת התקשרה עם בנק הפועלים בהסכם הלוואה בקשר עם מימון החלק הראשון של הסכום המדובר, ומקיימת עם הבנק מגעים בקשר עם העמדת מלוא המימון הנדרש בעתיד".

תל השומר דרום היא תוכנית המקודמת על ידי הוותמ"ל. במסגרת התוכנית, תמל/1023, מתוכננות לקום כ-3,050 יחידות דיור חדשות בשטח תל השומר שבמזרח רמת גן, על שטח של כ-558 דונם. בתוכנית ייכללו גם כ-360,000 מ"ר שטחי תעסוקה ומסחר.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלהרשות לניירות ערךאלקטרהאיתמר דויטשרבית המשפט המחוזי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...