אאורה תקים עד 1,350 יחידות דיור חדשות במתחם הפינוי-בינוי הגדול בשכונת קריית משה ברחובות

נבחרה על ידי בעלי הדירות במתחם, מבין שבע חברות מועמדות שהתמודדו על הפרויקט • העבודות כוללות הריסה של מבנים בני 180 יחידות דיור, והיקף הבינוי לפי שעה הוא 1,080 יחידות דיור - אך המספר עשוי לגדול

שיתוף הכתבה
מנכ"ל ובעלי אאורה, עו"ד יעקב אטרקצ'י (ראובן קפוצינסקי)מנכ"ל ובעלי אאורה, עו"ד יעקב אטרקצ'י (ראובן קפוצינסקי)

חברת אאורה נבחרה על ידי דיירי מתחם בשכונת קריית משה ברחובות, לבצע את העבודות להקמת דירות חדשות במקום, במסגרת תוכנית הפינוי-הבינוי המאושרת לשכונה. המדובר הוא במתחם שבו ישנן כיום 180 יחידות דיור בבניינים ישנים, בין הרחובות יום הכיפורים והורוביץ, ולפי שעה מתוכננות לקום במקום 1,080 יחידות דיור חדשות. ייתכן כי בעתיד המספר יגדל ל-1,350 יח"ד חדשות.

אאורה תקים את יחידות הדיור במבנים בני 18-10 קומות, תבצע גם פיתוח סביבתי ותבנה מבני ציבור המשמרים את ערכי המקום ומשדרגים אותו. בעלי הדירות יוצגו על ידי עו"ד ארז ללצ'וק, עו"ד שיזף גפני ועו"ד מזי טזזו–מדינה

אאורה נבחרה על ידי הדיירים מבין שבע חברות שהגישו את מועמדותן. היא תקים את יחידות הדיור במבנים בני 18-10 קומות, תבצע גם פיתוח סביבתי ותבנה מבני ציבור המשמרים את ערכי המקום ומשדרגים אותו. בעלי הדירות יוצגו על ידי עו"ד ארז ללצ'וק, עו"ד שיזף גפני ועו"ד מזי טזזו–מדינה.

שכונת קריית משה נמצאת בדרום-במערב רחובות, והמבנים שבה ברובם משנות ה-60 וה-70 של המאה הקודמת. ב-2019 אושרה תוכנית כוללת לשכונה (תמל/1086) – תוכנית שהוגדרה כגדולה ביותר להתחדשות עירונית שאושרה עד לאותו מועד, בכל רחבי הארץ - ובמסגרתה יבוצע פינוי-בינוי לכלל השכונה, יבוצע טיפול כולל בתשתיות ובפיתוח, יוקמו מרכזי מגורים ותעסוקה, ישודרגו מחלפים ואף תוקם תחנת רכבת (מתארית). 

במסגרת התוכנית ייבנו 9,854 יח"ד, מעונות סטודנטים ודיור מוגן, והיא משלבת גם שימוש בקרקע משלימה, שעליה ייבנו חלק מיחידות הדיור שתבנה אאורה . בהודעתה לרשות לניירות ערך דיווחה אאורה כי כ-330 מיחידות הדיור החדשות ייבנו במתחם, והיתרה תיבנה במגרשים המוצעים במסגרת קרקע משלימה

במסגרת התוכנית ייבנו 9,854 יח"ד, מעונות סטודנטים ודיור מוגן, והיא משלבת גם שימוש בקרקע משלימה, שעליה ייבנו חלק מיחידות הדיור שתבנה אאורה . בהודעתה לרשות לניירות ערך דיווחה אאורה כי כ-330 מיחידות הדיור החדשות ייבנו במתחם, והיתרה תיבנה במגרשים המוצעים במסגרת קרקע משלימה. 

"לאור העובדה שלפרויקט תוכנית מאושרת, מתכוונת החברה לפעול מיידית להחתמת כלל דיירי המתחם ולקדם תכנון לקראת היתרי בנייה בשנה הקרובה", נכתב בהודעתה. "הפרויקט מצטרף לעשרות הפרויקטים של החברה בתכנון עתידי, אשר כוללים יותר מ-15,800 יח"ד (חלק החברה לשיווק - כ-11,800 יח"ד)".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתאאורהקריית משהיעקב אטרקצ'יקרקע משלימהפינוי בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...