עוד עסקה לרוטשטיין: רוכשת קרקע בבני ברק שעליה יוקמו 86 יח"ד; היקף ההכנסות הצפוי: 173 מיליון שקל

החברה תרכוש 80% מהקרקע עם שותפהּ, אשר מחזיק בחלק הנותר– ויחד הן ישלמו 37 מיליון שקל • על המקרקעין ניתן להקים גם 800 מ"ר שטחי מסחר

שיתוף הכתבה
מנכ"ל רוטשטיין נדל"ן, אבישי בן-חיים (יח"צ)מנכ"ל רוטשטיין נדל"ן, אבישי בן-חיים (יח"צ)

עסקה נוספת לחברת רוטשטיין נדל"ן : החברה עדכנה אתמול (א') את הרשות לניירות ערך על התקשרות בהסכם עם שותף שלה, לרכישת 80% מקרקע בעיר בני ברק, בשטח של 2.4 דונמים, הכוללים זכויות להקמת 86 יח"ד ועוד כ-800 מ"ר שטח מסחר עיקריים – זאת תמורת סכום של 37 מיליון שקל.

החברה מציינת כי ביתרת הקרקע, 20%, מחזיק אותו שותף שאיתו תרכוש את הקרקע. "החברה והשותף יקימו עסקה משותפת שבה תחזיק החברה ב-75% והשותף ב-25%", כך רוטשטיין בהודעתה. "העסקה המשותפת תרכוש מהמוכר 80% מהמקרקעין תמורת 20 מיליון שקל, כך שלאחר מכן תחזיק העסקה המשותפת במקרקעין בשלמותם. 

נוסף על כך, לאחר השלמת רכישת 80% מהמקרקעין כאמור, תפעל העסקה המשותפת לביצוע התשלום האחרון בגין המקרקעין לחברה הכלכלית של עיריית בני ברק, אשר הוציאה את המכרז למכירת המקרקעין, בסך של כ-17 מיליון שקל (לא כולל היטל השבחה )".

החברה מציינת כי הרווחים, כמו גם ההון העצמי הנדרש למימון הפרויקט, יתחלקו בין החברה לבין השותף בהתאם לשיעורי החזקתם בעסקה המשותפת. "השותף יהיה זכאי לדמי ניהול מהעסקה המשותפת בגובה של כ-6% מרווחי הפרויקט", מוסיפה החברה. "בהתאם להערכה ראשונית, היקף ההכנסות הצפוי מהפרויקט הינו כ-173 מיליון שקל (חלק החברה כ-130 מיליון שקל) והיקף העלויות הצפוי בפרויקט הינו כ-141 מיליון שקל (חלק החברה 106 מיליון שקל). החברה, לצד העסקה המשותפת, פועלת לקידום תכנון הפרויקט, ובכלל זה גם קידום ההתקשרות עם גורם מממן".

לאחרונה ביצעה רוטשטיין נדל"ן כמה עסקאות מעניינות והודיעה על כמה מהלכים מסקרנים. בראשם ניצבת העסקה למכירת קרקע בפרויקט "כרמי הנדיב" בקריית מלאכי, לחברת גינדי החזקות , תמורת 320 מיליון שקל. חודש לפני כן הודיעה החברה על עסקת קומבינציה שביצעה בפתח תקווה, במתחם "הקריה האקדמית" בעיר; לקראת סוף מאי הודיעה החברה כי היא בוחנת אפשרות לרכישת קרקע במרכז, תמורת 270 מיליון שקל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רוטשטיין נדל"ןהרשות לניירות ערךפרויקט כרמי הנדיב בקריית מלאכיעסקת קומבינציהגינדי החזקות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...