יושב ראש מטה התכנון הלאומי: עו"ד שלומי הייזלר; "האיש הנכון בזמן הנכון"

שרת הפנים החדשה, איילת שקד, הודיעה על המינוי – שבמסגרתו ישמש עו"ד הייזלר כיו"ר הוות"ל, הוותמ"ל והמועצה הארצית לתכנון ובנייה • יהיה אחרי גם על יושבי ראש הוועדות המחוזיות ועל ועדות הערר המחוזיות

שיתוף הכתבה
עו"ד שלומי הייזלר (יוסי אלטרמן וגיל מגלד)עו"ד שלומי הייזלר (יוסי אלטרמן וגיל מגלד)

שרת הפנים איילת שקד הודיעה היום (ג') על החלטתה למנות את עו"ד שלומי הייזלר ליושב ראש מטה התכנון הלאומי. במסגרת התפקיד, יכהן עו"ד הייזלר כיו"ר המועצה הארצית לתכנון ולבנייה, כיו"ר הוות"ל וכיו"ר הותמ"ל, שם יחליף בראש הוועדות את מרדכי כהן, מנכ"ל משרד הפנים היוצא. הוא גם יהיה אחראי על יושבי ראש הוועדות המחוזיות ועל ועדות הערר המחוזיות. 

בעבר כיהן עו"ד הייזלר כיו"ר ועדת המשנה לעררים של המועצה הארצית לתכנון ולבנייה, והיה חבר בוועדה לתשתיות לאומיות. נוסף על התפקידים שציינו לעיל, יהיה אחראי עו"ד הייזלר על קידום מדיניות התכנון והרגולציה ועל הסרת חסמים בתחום התכנון והבנייה, במטרה ליצור ייעול משמעותי של הליכי התכנון

עו"ד שלומי הייזלר (48), אב לחמישה, מתגורר בבית שמש. בשנים האחרונות כיהן כראש הרשות לרישום והסדר זכויות מקרקעין במשרד המשפטים, ובמסגרת זו הוביל רפורמות רגולטוריות רבות, וקידם תהליכים משמעותיים ביותר בתחום הנדל"ן. בעבר כיהן עו"ד הייזלר כיו"ר ועדת המשנה לעררים של המועצה הארצית לתכנון ולבנייה, והיה חבר בוועדה לתשתיות לאומיות. נוסף על התפקידים שציינו לעיל, יהיה אחראי עו"ד הייזלר על קידום מדיניות התכנון והרגולציה ועל הסרת חסמים בתחום התכנון והבנייה, במטרה ליצור ייעול משמעותי של הליכי התכנון.

שרת הפנים, איילת שקד: "לאחר שעו"ד הייזלר עשה חיל כראש הרשות לרישום והסדר זכויות מקרקעין, תוך הובלת רפורמות משמעותיות לטובת הציבור הרחב, החלטתי כי הוא האיש הנכון בזמן הנכון לכהן כיושב ראש מטה התכנון הלאומי.

תגרים רבים עומדים בפני מדינת ישראל במישור התכנוני, ואני סמוכה ובטוחה שעם עו"ד הייזלר יכול נוכל להם. נאמנת לתפיסת עולמי, המוטו שיוביל הוא הפחתת רגולציה וביורוקרטיה, הגברת האמון האזרח ברשויות וייעול ההליכים"

אני סבורה שריכוז תפקידי המפתח בעולם התכנון, בהם יו"ר המועצה הארצית לתכנון ולבנייה, יו"ר הוות"ל ויו"ר הוותמ"ל בידיו של עו"ד הייזלר, הוא שלב הכרחי בדרך למימוש היעדים הלאומיים. אתגרים רבים עומדים בפני מדינת ישראל במישור התכנוני, ואני סמוכה ובטוחה שעם עו"ד הייזלר יכול נוכל להם. נאמנת לתפיסת עולמי, המוטו שיוביל הוא הפחתת רגולציה וביורוקרטיה, הגברת האמון האזרח ברשויות וייעול ההליכים. 

עו"ד שלומי הייזלר יעבוד בשותפות עם ראש מנהל התכנון , דלית זילבר, ועם מנכ"ל משרד הפנים המיועד, יאיר הירש, על מנת להשיג מטרות אלו. בהזדמנות זו אני רוצה להודות למרדכי כהן, מנכ"ל משרד הפנים, על כהונתו כיו"ר המועצה הארצית לתכנון ובנייה וכיו"ר הוות"ל, ולאדית בר, מנהלת מנהל הפיתוח במשרד הפנים, על כהונתה כיו"ר הוותמ"ל, במסירות ובמקצועיות".
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:איילת שקדהמועצה הארצית לתכנון ובנייהמשרד הפניםעו"ד שלומי הייזלרות"למרדכי כהןאדית בר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...