אמפא ישראל רכשה עשרה דונמים ברחובות בכ-170 מיליון שקל; תקים פרויקט עירוב שימושים עם 324 יח"ד

הפרויקט, "מגדלי אמפא רחובות", יכלול ארבעה מגדלים בני 17 קומות כל אחד, וכן כ-1,300 מ"ר של שטחי מסחר • החברה מעריכה כי היקף ההשקעה בפרויקט יהיה כ-600 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
הדמיית פרויקט "מגדלי אמפא רחובות" (viewpoint)הדמיית פרויקט "מגדלי אמפא רחובות" (viewpoint)

חברת אמפא ישראל הודיעה היום (ה') כי רכשה לאחרונה קרקע בת כעשרה דונמים בעיר רחובות. עלות רכישת הקרקע, המפותחת לבנייה, מסתכמת בכ-170 מיליון שקל. מדובר בקרקע אשר נמצאת ברחוב ששת הימים ונושקת לשכונת "חצרות המושבה", בדרום-מערב העיר.

המוכרת היא חברת אמטל, המוחזקת בהחזקות שוות על ידי החברות פלגי טל ואמפא נדל"ן. האחרונה משתייכת, כמו אמפא ישראל, לקבוצת אמפא. המגרש הנרכש היה שייך בעבר למפעל המקררים המיתולוגי "אמקור" שנוסד על ידי חברת הארגז ואמפא

המוכרת היא חברת אמטל, חברה פרטית אשר עיסוקה הוא השבחת קרקעות ונדל"ן מניב. חברה זו מוחזקת בהחזקות שוות על ידי החברות פלגי טל ואמפא נדל"ן. האחרונה משתייכת, כמו אמפא ישראל, לקבוצת אמפא. המגרש הנרכש היה שייך בעבר למפעל המקררים המיתולוגי "אמקור" שנוסד על ידי חברת הארגז ואמפא.  

בכוונת אמפא ישראל להקים על הקרקע פרויקט עירוב שימושים . על פי היתר הבנייה שהתקבל לאחרונה תוכל החברה לבנות מתחם שתוכנן על ידי משרד האדריכלים אבנר ישר, בהובלתם של האדריכלים אביב אלנבוגן ועמרי בדש, ויכלול ארבעה מגדלים המתנשאים בני 17 קומות כל אחד, עם 324 יחידות דיור ושלושה מפלסי חנייה. בקומת הקרקע של הפרויקט תוכננו שטחי מסחר בהיקף של כ-1,300 מ"ר. היקף ההשקעה המתוכנן בפרויקט נאמד בכ-600 מיליון שקל.

המגרש הינו חלק ממתחם שלם של 30 דונם שיכלול מגורים, מסחר ותעסוקה, משרדים ומבני ציבור, שבו מתכננת עיריית רחובות להקים גם קומפלקס חינוכי שיכלול בית ספר וכיתות גן. מתחם המסחר  והתעסוקה המתוכנן במקום, אשר כולל יותר מ-30,000 מ"ר של זכויות בנייה (שטח עיקרי),יישאר לפי התב"ע בידי המוכרת, אמטל.

שכונת חצרות המושבה, אשר בסמוך אליה מוקם הפרויקט, שייקרא "מגדלי אמפא רחובות", מאפשרת גישה ישירה ונוחה לצירי תחבורה מרכזיים כדוגמת כביש 40, כביש 4 וכביש 431, וכן לתחנת הרכבת שצפויה להיפתח בסמיכות. מלבד זאת נבנה בשכונה בימים אלו פארק ירוק בשטח של 12,500 דונם, וכן גני ילדים, בתי ספר ומרכז מסחרי שישלב משרדים, מסחר, תרבות ופנאי עבור תושבי השכונה. 

לאור הקרבה לאזור מטרופולין תל אביב אנו רואים ברחובות עיר מתפתחת, שטרם מימשה את הפוטנציאל הנדל"ני שלה. פרויקט מגדלי אמפא ברחובות מהווה הזדמנות פז של זוגות צעירים להגשים חלום, ובמחירים בהישג יד לעלות על רכבת הנדל"ן שלא עצרה גם בתקופת הקורונה"

אלי אגם, מנכ"ל אמפא ישראל, מציין כי: "זהו פרויקט דגל מרכזי של אמפא ישראל, ועוד צעד בהפיכתה של החברה לחברה יזמית משמעותית במרכז הארץ ובאזורי ביקוש. מדובר במתחם שישלב, לראשונה ברחובות, בין מגורים למסחר, ויוקם בסמיכות למבני ציבור - כקומפלקס בעל תפיסה תכנונית אחת. 

עיריית רחובות מקדמת מאוד את השכונה ומגדירה אותה כאחת משכונות הדגל החדשות בעיר. לאור הקרבה לאזור מטרופולין תל אביב אנו רואים ברחובות עיר מתפתחת, שטרם מימשה את הפוטנציאל הנדל"ני שלה. פרויקט מגדלי אמפא ברחובות מהווה הזדמנות פז של זוגות צעירים להגשים חלום, ובמחירים בהישג יד לעלות על רכבת הנדל"ן שלא עצרה גם בתקופת הקורונה".

נזכיר כי זוהי הרכישה השנייה של אמפא ישראל השנה: במרץ האחרון הודיעה החברה על רכישת קרקע בשטח של כ-5.7 דונמים בבת ים, ב"מתחם השלושה", שעליה היא מתעתדת לבנות 145 יחידות דיור חדשות. את הקרקע הזו רכשה החברה תמורת 45 מיליון שקל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עירוב שימושיםעיריית רחובותאמפא ישראלאלי אגם
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...