קבוצת More: טל צוראל מונה לתפקיד מנהל אגף תכנון, ייזום והשבחה

טל צוראל שימש בתפקידו האחרון כממונה תחום תכנון בחברה הממשלתית "דירה להשכיר" • יהיה אמון על ניהול ופיתוח זרוע השבחת קרקעות ומכרזים לקרקע בלתי מתוכננת, וממונה פרויקט המייסדים של החברה בנס ציונה

שיתוף הכתבה
טל צוראל (יח"צ)טל צוראל (יח"צ)

מינוי חדש נוסף בקבוצת More: החברה הודיעה היום (א') על מינויו של טל צוראל, אשר שימש בתפקידו האחרון כממונה תחום תכנון בחברה הממשלתית " דירה להשכיר ", למנהל אגף תכנון, ייזום והשבחה של הקבוצה, ויהיה אמון על ניהול ופיתוח זרוע השבחת קרקעות ומכרזים לקרקע בלתי מתוכננת וממונה פרויקט המייסדים בנס ציונה.  

"צוראל קידם במסגרת עבודתו בדירה להשכיר עשרות תוכניות רחבות היקף ובעלות חשיבות לאומית", נכתב בהודעת החברה על המינוי. הוא בעל תואר שני MA בגאוגרפיה בהתמחות בתכנון ערים ואזורים מטעם האוניברסיטה העברית, ובעל תואר ראשון BA בגאוגרפיה, אף הוא מטעם האוניברסיטה העברית. בימים אלו הוא מסיים תואר שני נוסף, במנהל עסקים - EMBA למנהלים במגזר הציבורי.

נזכיר כי החברה הודיעה בתחילת החודש על הקמת "זרוע לרכש והשבחת קרקעות", שבראשה יעמוד צוראל. במעמד ההודעה על הקמת הזרוע הודיעה החברה על רכישת אותה קרקע בנס ציונה – עשרה דונמים המיועדים להקמת כ-150 יחידות דיור. את הקרקע רכשה החברה תמורת כ-10.6 מיליון שקל.

בתחילת החודש הקמנו תחום פעילות חדש של רכש והשבחת קרקעות וכבר ביצענו עסקת רכישה ראשונה בנס ציונה, במסגרת המהלך שעליו החלטנו, לרכישת קרקעות עם פוטנציאל השבחה גדול מאוד, מכרזי רשות מקרקעי ישראל והכנה להקמת תחום התחדשות עירונית בקבוצה"

יו"ר קבוצת More חנן מור: "בתחילת החודש הקמנו תחום פעילות חדש של רכש והשבחת קרקעות וכבר ביצענו עסקת רכישה ראשונה בנס ציונה, במסגרת המהלך שעליו החלטנו, לרכישת קרקעות עם פוטנציאל השבחה גדול מאוד, מכרזי רשות מקרקעי ישראל והכנה להקמת תחום התחדשות עירונית בקבוצה, כמו גם הצורך לנהל תכנון סטטוטורי ומתחמי התחדשות עירונית. 

צוראל מביא איתו ניסיון רב בתכנון, בניהול ובהובלה של פרויקטים ותוכניות, ויהיה אמון על הובלת זרוע זו בקבוצה. מינויו של צוראל מצטרף למינויה של אלה קלפנר לסמנכ"לית שיווק מכירות ושירות של הקבוצה, ואין לי ספק שהוא יתרום מניסיונו הרב לקבוצה".

מינויה של קלפנר הוכרז לפני כחודש, והחברה ציינה אז כי היא "מביאה עימה יותר מ-15 שנות ניסיון בתחומי השיווק, הפרסום והניהול, ובעלת תואר שני במנהל עסקים". באותה הזדמנות ציין היו"ר מור כי "הקבוצה נמצאת בתנופת צמיחה והתרחבות משמעותית, עם מחזור העסקים הגדול והמשמעותי ביותר מיום הקמתה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת MOREחנן מוראלה קלפנרטל צוראלדירה להשכיר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...