מדד ההתחדשות העירונית 2021: משרד עורכי הדין המוביל – גינדי כספי ושות'

המשרד מוביל את רשימת ה'TOP 15' של מדד מרכז הנדל"ן ומדלן – הרשימה המבטאת את הדירוג המאוחד של עורכי הדין בסקטור, הן בייצוג יזמים והן בייצוג דיירים בכל סוגי הפרויקטים

שיתוף הכתבה
עו"ד זיו כספי, מייסד ושותף בכיר במשרד גינדי כספי (מרכז הנדל"ן)עו"ד זיו כספי, מייסד ושותף בכיר במשרד גינדי כספי (מרכז הנדל"ן)

מסכמים את תוצאות מדד ההתחדשות העירונית 2021 של מרכז הנדל"ן ומדלן: ביום חמישי, 10.6.2021, הושק המדד החמישי, באירוע פסגת הנדל"ן החגיגי שנערך השנה במתכונת מלאה במלון דיויד אינטרקונטיננטל בתל אביב. הדירוג המדויק והשקוף ביותר הציג את ביצועיהם של אנשי המקצוע המובילים בתחום ההתחדשות העירונית – והפעם נתמקד במשרדי עורכי הדין המובילים את התחום, ה-TOP 15.

במקום הראשון נבחר, כמשרד עורכי הדין המוביל את תחום ההתחדשות העירונית בישראל, משרד עו"ד גינדי-כספי. במקום השני דורג רייסמן דויטש ושות׳ משרד עורכי דין ונוטריון. במקום השלישי - גיא פרבמן, רשף ושות', משרד עורכי דין. במקום הרביעי ניצב משרד שובל-יושע, עורכי דין ונוטריון. ובמקום החמישי - קרן כהן בלחרסקי ושות', משרד עורכי דין ונוטריון.

    המדד חושב באמצעות מערכת בינה עסקית (BI) חדשנית לניתוח שוק ההתחדשות העירונית בישראל, אשר פיתח אתר מדלן . צוות המחקר הייעודי של המדד במדלן כולל 30 מדעני נתונים, אנליסטים ומידענים. המדד נגזר מנתוני האמת באמצעות אלגוריתם סטטיסטי שפיתחה מדלן.

    המדד מדרג את משרדי עורכי הדין המובילים על פי סך הניקוד בפרויקטים ובמתחמים שבהם מלווה המשרד את הדיירים/יזמים בפרויקטי התחדשות עירונית – קרי תמ"א 38 חיזוק ותוספת, תמ"א 38 הריסה ובנייה, שימור הכולל תוספת של יחידות דיור, פינוי-בינוי, עיבוי-בינוי ועוד.

    פרויקטים של התחדשות עירונית שאינם מחייבים הליך תכנוני (כדוגמת מרבית הפרויקטים מסוג תמ"א 38 ) מקבלים ניקוד החל בשלב הגשת הבקשה להיתר; בפרויקטים המחייבים הליך תכנוני, (כדוגמת מהלכי פינוי-בינוי),מתקבל ניקוד החל בשלב קליטת התוכנית בוועדה המחוזית. אם מדובר על תכנית בסמכות מקומית, תנאִי הסף הוא דיון להפקדה להתנגדויות.

    גובה הניקוד של פרויקט או מתחם התחדשות עירונית נקבע על פי מספר הדירות המקוריות (ובליווי יזמים גם על פי מספר הדירות החדשות),על פי סוג הפרויקט ועל פי הסטטוס התכנוני או שלב
    הרישוי. ההתייחסות בדירוג זה נכונה לסוף אוגוסט 2020.


    כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
    לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

    תגובות

    הוספת תגובה
    {{ comment.number }}.
    {{ comment.message }}
    {{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
    הגב לתגובה זו
    {{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
    הראה עוד
    תגיות:מדד ההתחדשות העירוניתעו"ד זיו כספיתמ"א 38גיא פרבמן, רשף ושות' משרד עורכי דיןרייסמן דויטש ושות׳גינדי כספי ושות‘
    הכתבות הנצפות ביותר

     
    מחפש...