שיווק מוצלח נוסף למכרז במחיר מופחת ברובע השדה באילת: 361 יח"ד, במחיר 8,700 שקל למ"ר

עמרם אברהם חברה לבנין זכתה בשלושה מתוך ארבעת המגרשים, שעליהם תקים 283 יחידות דיור • במגרש הנוסף זכתה חברת שוויקה חקשורי בניה, שתקים עליו 78 יח"ד

שיתוף הכתבה
שדה התעופה הישן באילת (שאטרסטוק)שדה התעופה הישן באילת (שאטרסטוק)

עוד שיווק מוצלח לרשות מקרקעי ישראל במסלול דיור במחיר מופחת ברובע שדה התעופה הישן באילת: לאחר שבתחילת החודש שעבר זכתה חברת בעל התניא אילת במכרז להקמת 220 יחידות דיור במתחם, במסגרת המסלול שהגה שר הבינוי והשיכון הקודם, יעקב ליצמן, הודיעה היום (א') ועדת המכרזים של רשות מקרקעי ישראל כי החברת עמרם אברהם חברה לבנין ושוויקה חקשורי בניה זכו במכרז לבניית עוד 361 יחידות דיור במתחם – גם כן במחיר מופחת.

עמרם אברהם חברה לבנין היא הזוכה המרכזית במכרז הזה, לאחר שנבחרה כזוכה בשלושה מתוך ארבעת המתחמים. היא תוכל להקים עליהם, על פי התכנון, 283 יחידות דיור חדשות. מדובר בשלושה מגרשים בשטח כולל של 17,606 מ"ר. החברה זכתה לאחר שהציעה מחיר של 8,700 שקל למ"ר דירתי. החברה תשלם כ-137.8 מיליון שקל, הכוללים את התמורה המפוחתת, את התוספת לתמורה המפוחתת ואת הוצאות הפיתוח על כלל המגרשים.

מדובר בשלושה מגרשים בשטח כולל של 17,606 מ"ר. החברה זכתה לאחר שהציעה מחיר של 8,700 שקל למ"ר דירתי. החברה תשלם כ-137.8 מיליון שקל, הכוללים את התמורה המפוחתת, את התוספת לתמורה המפוחתת ואת הוצאות הפיתוח על כלל המגרשים

חברת שוויקה חקשורי בניה זכתה במגרש אחד במכרז, מגרש בשטח 4,849 מ"ר שעליו תוכל לבנות 78 יח"ד. גם היא הציעה מחיר של 8,700 שקל למ"ר, שהתברר כהצעה הזוכה. התמורה המופחתת על הקרקע, והתוספת לתמורה המופחתת, מסתכמות יחד למחיר של כמעט 33 מיליון שקל. לסכום זה היא תוסיף הוצאות פיתוח בסך כ-8.5 מיליון שקל. נציין כי לארבעת המגרשים הוגשו בסך הכול 24 הצעות.

כאמור, בתחילת החודש שעבר זכתה חברת בעל התניא אילת לבדה במכרז להקמת 220 דירות ברובע השדה הישן, במסגרת מסלול דיור במחיר מופחת, וזאת לאחר שתשלם כ-60 מיליון שקל כתמורה מופחתת על הקרקע. גם במקרה זה המחיר למ"ר נקבע על 8,700 שקל.

מדובר במכרזים ראשונים המשווקים בהצלחה בשטח שדה התעופה שנסגר במרץ 2019. מוסדות התכנון מתעתדים להשתמש בקרקע המפונה, שנמצאת ממש בטבורו של מתחם המלונות בעיר, כדי "לחבר" בין חלקיה השונים. ברובע מתוכננות לקום כ-1,006 יחידות דיור חדשות.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלשדה התעופה הישן באילתדיור במחיר מופחתעמרם אברהם חברה לבניןשוויקה חקשורי בניהבעל התניא אילת
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...