עוד ארבעה מכרזי דיור במחיר מופחת צפויים להיסגר בימים הקרובים – עם כמעט 1,850 יח"ד

בין המכרזים – מכרז ראשון במסלול מחיר מופחת בבית שאן, עם 476 יחידות דיור, ומכרז ראשון בטירת הכרמל עם 520 יחידות דיור • שני המכרזים הנוספים: בעין התכלת בנתניה ובתוכנית תלמים מזרח בבאר יעקב

שיתוף הכתבה
שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין (אתר הכנסת)שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין (אתר הכנסת)

ארבעה מכרזי דיור במחיר מופחת של רשות מקרקעי ישראל , עם כמעט 1,850 יחידות דיור חדשות צפויים להיסגר בימים הקרובים. מבין הארבעה, מכרז אחד בבאר יעקב צפוי להיסגר היום (ב'),ושלושת המכרזים הנוספים – בבית שאן, בטירת הכרמל ובנתניה – ייסגרו בעוד כשבוע. המכרזים בבית שאן ובטירת הכרמל הם הראשונים מסוגם בשתי הערים.

המכרז בבאר יעקב, בתחומי תוכנית תלמים מזרח, מציע רכישת זכויות חכירה לתכנון, לפיתוח ולבנייה של 486 יחידות דיור לבנייה רוויה, עם חזית מסחרית, במתחם אחד. 243 מיחידות הדיור ייכללו במסלול דיור במחיר מופחת, ו-243 ייועדו לשוק החופשי. המחיר המרבי למ"ר שנקבע במכרז הוא 13,500 שקל.

המכרז בבאר יעקב, בתחומי תוכנית תלמים מזרח, מציע רכישת זכויות חכירה לתכנון, לפיתוח ולבנייה של 486 יחידות דיור לבנייה רוויה, עם חזית מסחרית, במתחם אחד. 243 מיחידות הדיור ייכללו במסלול דיור במחיר מופחת, ו-243 ייועדו לשוק החופשי

תוכנית תלמים מזרח אושרה בסוף אוגוסט שעבר, והיא מציעה הקמה של 519 יחידות דיור חדשות במזרח העיר. המשמעות היא כי המכרז האמור במסלול מחיר מופחת, כולל את מרבית יחידות הדיור שייכללו בשכונה החדשה.

המכרז בנתניה, בשכונה המתוכננת עין התכלת, ייסגר בעוד כשבוע, ב-12.7. זהו מכרז לבניית 359 יח"ד בבנייה רוויה ומסחר בשני מתחמים - 180 יח"ד ייועדו לשוק החופשי, ו-179 יח"ד ייכללו במסלול מחיר מופחת. המחיר המרבי למ"ר שנקבע במסגרת המכרז הוא 15,550 שקל.

על המכרז הזה דיווחנו כאן לקראת סוף חודש מאי האחרון, והוא נכלל, כאמור, בשטחי השכונה החדשה המתוכננת בצפון-מערב נתניה – שכונה שתכיל 1,105 יח"ד, מתוכן 693 יח"ד למגורים ו-412 יח"ד לדיור מוגן. מדובר בתוכנית של הוותמ"ל, תמל/1010, וכפי שפרסמנו לאחרונה הוועדה מקדמת לאחרונה שינויים בה, שבינתיים מעכבים את קידומה לשלב התכנוני הבא.

המכרז בבית שאן הוא הראשון מסוגו המשווק על ידי רמ"י בעיר, ומתייחס לשטחה של השכונה הדרום-מזרחית. גם הוא ייסגר ב-12.7, והוא מציע רכישה של זכויות חכירה לבניית 476 יח"ד בשמונה מתחמים בבנייה רוויה, וכן שטחי מסחר

המכרז בבית שאן הוא הראשון מסוגו המשווק על ידי רמ"י בעיר, ומתייחס לשטחה של השכונה הדרום-מזרחית. גם הוא ייסגר ב-12.7, והוא מציע רכישה של זכויות חכירה לבניית 476 יח"ד בשמונה מתחמים בבנייה רוויה, וכן שטחי מסחר. 332 מיחידות הדיור נכללות במסלול מחיר מופחת, ו-144 ייועדו לשוק החופשי. המחיר המרבי למ"ר שנקבע במכרז: 5,000 שקל.

כאמור, מדובר במכרז מחיר מופחת הראשון בבית שאן. לפני כן שווקו בהצלחה ארבעה מכרזי מחיר למשתכן בעיר, ואחד בוטל. השכונה החדשה בדרום-מזרח העיר מתוכננת לכלול, בשלב הראשון לכל הפחות, 67 מגרשים לבנייה של בתים צמודי קרקע, ועוד כ-400 יח"ד בבנייה רוויה וסמי רוויה.

גם המכרז בטירת הכרמל, בשכונת איילת הכרמל המתוכננת, הוא הראשון מסוגו בעיר, וגם הוא צפוי להיסגר ב-12.7. מדובר במכרז לבניית לבניית 520 יח"ד בארבעה מתחמים - 416 יח"ד במסגרת מסלול דיור במחיר מופחת, ועוד 104 בשוק החופשי. המחיר המרבי למ"ר שנקבע במכרז הוא 8,600 שקל.

שכונת איילת הכרמל תכלול 550 יחידות דיור חדשות, בשטח של 400 דונם במזרח העיר. התוכנית, ביוזמת משרד הבינוי והשיכון , כוללת גם הרחבה של שמורת הטבע "פארק הכרמל" הסמוכה. ביוני 2018 היא אושרה להפקדה

שכונת איילת הכרמל תכלול 550 יחידות דיור חדשות, בשטח של 400 דונם במזרח העיר. התוכנית, ביוזמת משרד הבינוי והשיכון , כוללת גם הרחבה של שמורת הטבע "פארק הכרמל" הסמוכה. ביוני 2018 היא אושרה להפקדה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלמשרד הבינוי והשיכוןתלמים מזרחדיור במחיר מופחתעין התכלת נתניהזאב אלקיןעיריית בית שאןאיילת הכרמל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...