אלקטרה נדל"ן: קרן ההשקעות השלישית סיימה את שלב הגיוס – עם סכום של כמיליארד דולר היקף הגיוס – כפול מהיעד שהציבה

הקרן מחזיקה כיום ב-36 מקבצי דיור בדרום-מזרח ארה"ב, שבהם כ-10,500 יחידות דיור • לפני כחודש הודיעה החברה על השלמת הסיוג של הקרן הראשונה, בסכום של 285 מיליון דולר

שיתוף הכתבה
מנכ"ל אלקטרה נדל"ן, גיל רושינק (אורן קהן)מנכ"ל אלקטרה נדל"ן, גיל רושינק (אורן קהן)

חברת אלקטרה נדל"ן מקבוצת אלקו מדווחת היום (ה') על סיום שלב הגיוס לקרן ההשקעות השלישית במקבצי דיור בדרום-מזרח ארה"ב. החברה עדכנה בהודעתה לרשות לניירות ערך כי הקרן השלישית משלימה גיוס בהיקף של כ-980 מיליון דולר בתוך כשנה וחצי - זאת לעומת יעד הגיוס המקורי שעמד על כ-500 מיליון דולר, כמחצית מהסכום שגויס בפועל.

נכון לשלב זה, קראה הקרן ל-85% מהתחייבויות המשקיעים ומחזיקה ב-36 מקבצי דיור בדרום-מזרח ארה"ב, בהיקף של כ-10,500 דירות ובהיקף השקעה הונית של כ-676 מיליון דולר. חלקה של החברה עם שותפיה בהון הקרן יעמוד על 64 מיליון דולר

נכון לשלב זה, קראה הקרן ל-85% מהתחייבויות המשקיעים ומחזיקה ב-36 מקבצי דיור בדרום-מזרח ארה"ב, בהיקף של כ-10,500 דירות ובהיקף השקעה הונית של כ-676 מיליון דולר. חלקה של החברה עם שותפיה בהון הקרן יעמוד על 64 מיליון דולר. נזכיר כי באמצע החודש שעבר הודיעה החברה כי הסתיים שלב הגיוס לקרן החוב הראשונה שלה, שקיבלה התחייבויות השקעה בהיקף הוני של כ-285 מיליון דולר.

אתמול (ד') עדכנה החברה כי הקרן השלישית להשקעות במקבצי דיור בארה"ב רכשה מקבץ דיור בדאלאס, טקסס, בתמורה לסך של כ-75.5 מיליון דולר. ההון העצמי שהושקע הסתכם בכ-29.6 מיליון דולר, והקרן מחזיקה במלוא הזכויות בנכס. 

בארבע השנים האחרונות גייסה אלקטרה נדל"ן כשני מיליארד דולר בארבע קרנות ההשקעה במקבצי דיור בארה"ב ממשקיעים ישראלים, וגייסה כ-600 מיליון דולר, בעיקר מגופים בארה"ב, בעסקאות משותפות לצד הקרנות. בסך הכול גייסה החברה יותר מ-2.6 מיליארד דולר

בארבע השנים האחרונות גייסה אלקטרה נדל"ן כשני מיליארד דולר בארבע קרנות ההשקעה במקבצי דיור בארה"ב ממשקיעים ישראלים, וגייסה כ-600 מיליון דולר, בעיקר מגופים בארה"ב, בעסקאות משותפות לצד הקרנות. בסך הכול גייסה החברה יותר מ-2.6 מיליארד דולר.

החברה מעדכנת עוד כי במקביל להשקעה בתחום מקבצי הדיור היא השיקה גם קרן חוב להשקעה במקבצי דיור, ומקימה בימים אלה קרן מלונאות עם שותף מקומי, לטובת "ניצול המחירים האטרקטיביים שנוצרו בשוק זה בעקבות משבר הקורונה". על המהלך האחרון דיווחנו כאן בחודש שעבר.

גיל רושינק, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן : "אנו מעדכנים היום על סיום שלב הגיוס לקרן ההשקעות השלישית למקבצי דיור בארה"ב. אנו ממשיכים בהשבחת תיק הנכסים המנוהל וכן פועלים להמשך ולהרחבת פעילות הקרנות. לאחרונה עדכנו על כניסה לתחום המלונאות ובתים צמודי הקרקע להשכרה (Single Family)".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךאלקטרהMulty familyגיל רושינקהקרן השלישית להשקעות במקבצי דיורSingle Familyנדל"ן בחו"ל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...