שיתוף הפעולה יוצא לדרך: קרדן ישראל וגבע נדל"ן רוכשות קרקע בשוהם – בדרך לפרויקט בהשקעה של 800 מיליון שקל

השתיים רכשו מחצית מהקרקע, תמורת 90 מיליון שקל • הן יקדמו את הפרויקט לצד היזם רפי נחושתן, שמחזיק בחצי השני של הקרקע • אל הר הנדסה כבר חתמה עם נחושתן על הסכם ביצוע ב-500 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
ערן לב, בעלים שותף בגבע נדל"ן; רוני בירם, מבעלי השליטה בקרדן ישראל; וגלעד רוזה, בעלים שותף בגבע נדל"ן (אלעד מלכה; אלי דסה)ערן לב, בעלים שותף בגבע נדל"ן; רוני בירם, מבעלי השליטה בקרדן ישראל; וגלעד רוזה, בעלים שותף בגבע נדל"ן (אלעד מלכה; אלי דסה)

עסקה ראשונה לקרדן ישראל ולגבע נדל"ן – בהמשך השותפות החדשה שעליהן הודיעו השתיים בשבוע שעבר: החברות מעדכנות היום (ה') כי הן רוכשות חטיבת קרקע בשוהם, לפרויקט לוגיסטיקה, לפי שווי של 180 מיליון שקל. השתיים יקימו פרויקט במסגרת עסקה משותפת עם בעל הקרקע, בהשקעה מוערכת של כ-800 מיליון שקל.

החברות הודיעו כי הן רוכשות מחצית מהזכויות בחטיבת הקרקע, שבאזור התעשייה בשוהם (אזוה"ת חמן),בשטח של 27.4 דונם, תמורת 90 מיליון שקל - לפי שווי של 180 מיליון שקל. על הקרקע מתוכנן פרויקט לוגיסטי עם שימושים מעורבים שיכלול חוות שרתים, מחסן קירור אוטומטי ומבנה רמפה בשטח של כ-70,000 מ"ר, מתוכם 33,000 מ"ר מכוח תב"ע מאושרת. 

קרדיט: Depositphotosקרדיט: Depositphotos

המוכר הוא היזם רפי נחושתן, ובכוונת קרדן-גבע לפעול, במשותף עם נחושתן כאמור, לפיתוח הקרקע ולהשבחת והגדלת הזכויות בה. בניית הפרויקט צפויה להתחיל בתחילת שנת 2022. במקביל, התקשרה היום חברת הביצוע של קרדן, אל הר הנדסה ובניין, עם המוכר בהסכם לביצוע הפרויקט בעלות כוללת שתגיע לכ-500 מיליון שקל, זאת בהנחה שיאושרו זכויות הבנייה הנוספות.

בניית הפרויקט צפויה להתחיל בתחילת שנת 2022. במקביל, התקשרה היום חברת הביצוע של קרדן, אל הר הנדסה ובניין, עם המוכר בהסכם לביצוע הפרויקט בעלות כוללת שתגיע לכ-500 מיליון שקל, זאת בהנחה שיאושרו זכויות הבנייה הנוספות

השותפות שעליה הודיעו שתי הרוכשות לאחרונה תתמקד בתחומי הלוגיסטיקה השונים, וביניהם: מבנים לוגיסטיים, בנייני רמפה, מחסנים אוטומטיים וחוות שרתים. על פי ההסכם בין השתיים, קרדן ישראל תהיה אחראית למימון הפעילות, ותחזיק בפרויקטים השונים בשיעורים שנעים בין 58% ל-67%. גבע נדל"ן תהיה אחראית לאיתור, להשבחה ולניהול הפרויקטים.

אדריכלי הפרויקט הם משרד אורבך הלוי, ועורכי הדין שיצגו את קרדן-גבע הם דור שחם ותום וולפשטיין ממשרד ארדינסט בן נתן, טולדנו ושות'. את המוכר ייצגו עורכי הדין גל מנשה ושגיב בר נחום ממשרד מנשה דורסט ושות'.

אנחנו מאמינים בשוק הלוגיסטיקה, והפעילות החדשה תהווה זרוע משמעותית בפיתוח של קרדן ישראל. בכוונתנו להמשיך לבחון עסקאות בסדר גודל משמעותי שיתרמו לצמיחתה של החברה"

רוני בירם, מבעלי השליטה בקרדן ישראל: "אנחנו מאמינים בשוק הלוגיסטיקה, והפעילות החדשה תהווה זרוע משמעותית בפיתוח של קרדן ישראל. בכוונתנו להמשיך לבחון עסקאות בסדר גודל משמעותי שיתרמו לצמיחתה של החברה".

ערן לב, בעלים שותף בגבע נדל"ן: "מדובר בפרויקט משמעותי ביותר באזור התעשייה שוהם, הן מבחינת גודלו ומבחינת ההשקעה בו והן מבחינת המורכבות שלו. אנו רואים בפרויקט מאתגר וחדשני זה פרויקט דגל, שיהווה מודל לפרויקטים עתידיים בתחום הלוגיסטיקה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אל הר הנדסהפארק התעשייה חמןלוגיסטיקה ואחסנהקרדן נדל"ןגבע נדל"ןרפי נחושתןערן לברוני בירםגלעד רוזה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...