מכרז נוסף לשכירות ארוכת טווח – הפעם בתוכנית "רצועת הנופש מערב" ברמת השרון, עם 116 יח"ד

25% מהדירות ייועדו לשכירות בפיקוח, ושאר הדירות יושכרו בשוק החופשי על ידי היזם הזוכה במכרז – שיתכנן, יקום ויפעיל את הפרויקט • המועד האחרון להגשת הצעה: 1 בנובמבר בשעה 12 בצהריים

שיתוף הכתבה
הדמיית תוכנית "רצועת הנופש מערב" ברמת השרון (אדם מזור - אלי פירשט אדרי אדריכלים ומתכנני ערים)הדמיית תוכנית "רצועת הנופש מערב" ברמת השרון (אדם מזור - אלי פירשט אדרי אדריכלים ומתכנני ערים)

רשות מקרקעי ישראל וחברת " דירה להשכיר " מזמינות היום (ג') להציע הצעות למכרז נוסף לשכירות ארוכת טווח, הפעם בתחומי תוכנית "רצועת הנופש: ברמת השרון. מדובר במכרז לשיווק מגרש שעליו תותר בנייה של 116 יחידות דיור, כולל ניהול והפעלה של הפרויקט למשך 20 שנה לפחות.

במכרז מזמינה רשות מקרקעי ישראל  את ציבור היזמים להגיש הצעות לחתימה על חוזה חכירה ישירה מהוון לתקופה של 98 שנים, עם אופציה להארכה לעוד 98 שנים, ולחתימת חוזה "לתכנון, להקמה ולהפעלה של מתחם מגורים, שיכלול 116 יח"ד שתיועדנה להשכרה ארוכת טווח", כך בהודעת רמ"י. "25% מהדירות תיועדנה לדיור בשכר דירה מפוקח לזכאים, ויתרת הדירות יושכרו בשוק החופשי". 

במכרז מזמינה רשות מקרקעי ישראל  את ציבור היזמים להגיש הצעות לחתימה על חוזה חכירה ישירה מהוון לתקופה של 98 שנים, עם אופציה להארכה לעוד 98 שנים, ולחתימת חוזה "לתכנון, להקמה ולהפעלה של מתחם מגורים, שיכלול 116 יח"ד שתיועדנה להשכרה ארוכת טווח"

מרמ"י עוד נמסר כי ניתן להגיש הצעות למכרז על ידי כמה תאגידים או יחידים ("מיזם משותף"), או באמצעות תאגיד חדש שהתאגד למטרת ביצוע הפרויקט. חוברת המכרז תפורסם באתר האינטרנט של רמ"י בשבועות הקרובים. המועד האחרון להגשת הצעות הוא 01.11.2021 בשעה 12:00 בצהריים.

נציין כי המכרז הוא חלק מהשכונה המוקמת כחלק מתוכנית 553-0190975, "רצועת הנופש מערב רמה"ש - רש/1010", השוכנת מדרום לכביש 5, ממערב לבית עלמין קריית שאול וממזרח לנתיבי איילון ומחלף גלילות. מדובר בשכונה חדשה בקצה הצפוני של המרקם הבנוי, בצידו המזרחי של מטרופולין גוש דן, לאורך "דרך הנופש".

התוכנית משתרעת על שטח של כ-825 דונם וכוללת 3,089 יח"ד ברמות צפיפות שונות ובמגוון טיפוסים, לרבות 30% יח"ד דירות קטנות. עוד בתוכנית - דיור מיוחד, מבני ציבור, קאנטרי קלאב, שטחים ציבוריים פתוחים, מסחר ודרכים.

מדובר בשכונה איכותית וירוקה ובמחירים מפוקחים, שכונה הכוללת את כל הפתרונות במקום אחד - חינוך, מסחר, דרכים ופארק רחב ידיים. רשות מקרקעי ישראל רואה חשיבות בשיווק קרקעות בכל רחבי הארץ להשכרה לטווח ארוך, כדי לתת מענה לזוגות צעירים ולחסרי דיור שידם אינה משגת לשלם על דירה"

עו"ד יעקב (ינקי) קוינט, מנהל רשות מקרקעי ישראל : "המכרז הנוכחי נותן פתרון השכרה לצעירים ולמשפחות בלב אזורי הביקוש של גוש דן, בשכונה איכותית וירוקה ובמחירים מפוקחים, שכונה הכוללת את כל הפתרונות במקום אחד - חינוך, מסחר, דרכים ופארק רחב ידיים. רשות מקרקעי ישראל רואה חשיבות בשיווק קרקעות בכל רחבי הארץ להשכרה לטווח ארוך, כדי לתת מענה לזוגות צעירים ולחסרי דיור שידם אינה משגת לשלם על דירה".

נזכיר כי רק היום פרסמנו כאן על העלייה המשמעותית ברכישות של מקבצי דיור להשכרה ארוכת טווח – עלייה שיש בה כדי להעיד על צמיחתו המואצת של הסקטור. בתקופה האחרונה פורסמו ושווקו בהצלחה כמה וכמה פרויקטים של רמ"י ו" דירה להשכיר " באזור גוש דן: המכרז בבני ברק, שבו זכתה חברת אשטרום; מכרז "משולש הבורסה" ברמת גן, שייסגר בשבוע הבא; ומכרז נוסף בתוכנית "תל השומר דרום".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלשכירות ארוכת טווחדירה להשכיראשטרוםינקי קוינטתל השומר דרוםמשולש הבורסהאדרי אדריכלים ומתכנני ערים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...