שיתוף הפעולה בין אאורה לדניה סיבוס נמשך: הקמת 4 בניינים בפרויקט "אאורה רמת השרון" תמורת כ-446 מיליון שקל

דניה תקים את שלב ב' של הפרויקט, בהמשך לשלב א' שהיא מבצעת בימים אלה • בתחילת השבוע סיכמו החברות כי דניה תבצע גם את פרויקט "אאורה בן שמן" בלוד, תמורת כ-400 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
עו"ד יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל ובעלי אאורה, ורונן גינזבורג, מנכ"ל דניה סיבוס (ראובן קפוצינסקי; רמי חכם)עו"ד יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל ובעלי אאורה, ורונן גינזבורג, מנכ"ל דניה סיבוס (ראובן קפוצינסקי; רמי חכם)

אאורה ודניה סיבוס מכריזות על שיתוף פעולה נוסף בתחום הנדל"ן למגורים: בהודעתן לרשות לניירות ערך היום (ד') ציינו השתיים כי חתמו על מזכר הבנות מחייב שבמסגרתו סוכם כי דניה תקים ארבעה מגדלי מגורים במסגרת שלב ב' של פרויקט "אאורה רמת השרון" – תמורת סכום של כ-446 מיליון שקל.

התמורה תשולם על פי קצב העבודות, שצפויות להימשך כשלוש שנים וחצי. אאורה ציינה באותה הזדמנות כי נכון למועד פרסום ההודעה נחתמו הסכמי פינוי-בינוי עם כ-95% מבעלי הדירות הוותיקים בפרויקט

המדובר הוא בפרויקט פינוי-בינוי בעיר. על פי ההסכמות, דניה תבצע עבודות הכוללות, בין היתר, עבודות הריסה, חפירה, דיפון והקמת ארבעה בנייני מגורים בהיקף כולל של 448 יח"ד, וכן מרתפים, שטחי מסחר וגני ילדים. התמורה תשולם על פי קצב העבודות, שצפויות להימשך כשלוש שנים וחצי. אאורה ציינה באותה הזדמנות כי נכון למועד פרסום ההודעה נחתמו הסכמי פינוי-בינוי עם כ-95% מבעלי הדירות הוותיקים בפרויקט.

"נכון למועד הודעה זו החברה טרם החלה בשיווק הפרויקט, ולהערכתה יחל השיווק במהלך הרבעון הרביעי לשנת 2021", נכתב בהודעת אאורה . "עוד יצוין כי נכון למועד הודעה זו נמכרו בשלב א' של הפרויקט יותר מ-90% מיחידות הדיור של שלב א' בפרויקט, וכן כל שטחי המסחר השייכים לשלב זה של הפרויקט". תכנון הפרויקט נעשה על ידי אדריכל גיל שנהב ממשרד כנען שנהב אדריכלים .

נציין כי חברת דניה מבצעת בימים אלה גם את שלב א' בפרויקט " אאורה רמת השרון", שבנייתו צפויה להסתיים במהלך החציון הראשון של שנת 2023, וכי רק ביום ראשון, כפי שפרסמנו כאן, חתמה על מזכר הבנות מחייב נוסף מול אאורה להקמת פרויקט "אאורה בן שמן" בלוד, תמורת כ-400 מיליון שקל. לחברות עוד כמה פרויקטים נדל"ניים משותפים, וביניהם פרויקט "אונו וואלי" שבקריית אונו, מבואות קיסריה וקיסריה הצעירה.

פרויקט ' אאורה רמת השרון' מצטרף לשורה ארוכה ומכובדת של פרויקטים שבהם דניה ואאורה משתפות פעולה יחדיו בבניית הארץ. הדבר מעיד על האמון הרב שיש לאאורה בחברת דניה, ואנחנו גאים ושמחים על כך"

מנכ"ל דניה סיבוס , רונן גינזבורג: "פרויקט ' אאורה רמת השרון' מצטרף לשורה ארוכה ומכובדת של פרויקטים שבהם דניה ואאורה משתפות פעולה יחדיו בבניית הארץ. הדבר מעיד על האמון הרב שיש לאאורה בחברת דניה, ואנחנו גאים ושמחים על כך. דניה תבצע גם את הפרויקט הזה על הצד הטוב ביותר, כפי שהיא עושה בכל הפרויקטים שהיא מובילה: באופן בטיחותי, איכותי, תוך עמידה בלוחות הזמנים הנדרשים ועל פי התקציב". 

מנכ"ל ובעלי אאורה , עו"ד יעקב אטרקצ'י: "בהמשך לפעילות המשותפת בין החברות בהקמת שכונות שלמות ב'אאורה בן שמן', ב'אאורה רמת חן' וב'אאורה רמת השרון' בשלב א', נשלים יחד גם את השלב השני ברמת השרון. 

כל הפרויקט מקיף 687 יח"ד בשישה מגדלים, שטחי מסחר, מבני ציבור ורמת פיתוח מתקדמת תוך שאנו מקימים שכונה שלמה, מהאיכותיות שיש בעיר. שיתוף הפעולה עם דניה מבטא הבעת אמון והצלחה, תוך שאנו רותמים את המובילוּת של שתי החברות"

כל הפרויקט מקיף 687 יח"ד בשישה מגדלים, שטחי מסחר, מבני ציבור ורמת פיתוח מתקדמת תוך שאנו מקימים שכונה שלמה, מהאיכותיות שיש בעיר. שיתוף הפעולה עם דניה מבטא הבעת אמון והצלחה, תוך שאנו רותמים את המובילוּת של שתי החברות - שלנו בתחום היזמות וההתחדשות העירונית בישראל, ושל דניה בתחום ההקמה והביצוע ברמה הגבוהה ביותר, כך שהרוכשים נהנים מחוויית מגורים איכותית".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךכנען שנהב אדריכליםיעקב אטרקצ'ידניה סיבוסרונן גינזבורגאדריכל גיל שנהבאאורה בן שמןאאורה רמת השרוןפינוי בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...