דיפלומט והחברה לנכסי קיסריה יקימו מרכז לוגיסטי בשטח כ-82,000 מ"ר בקיסריה – בהשקעה של 610 מיליון שקל

המרכז יוקם על ידי החברה לנכסי קיסריה, עבור דיפלומט, בחלקו הצפוני של פארק העסקים בעיירה • הוא מתוכנן לשרת את דיפלומט למשך 20 שנה • "פרויקט הנדסי ענק ומורכב בכל היבט"

שיתוף הכתבה
מימין לשמאל: מיכאל כרסנטי, מיקי קליגר, נועם ונגה ויימן (ליה להב אמיר)מימין לשמאל: מיכאל כרסנטי, מיקי קליגר, נועם ונגה ויימן (ליה להב אמיר)

חברת דיפלומט והחברה לנכסי קיסריה אדמונד דה רוטשילד הודיעו היום (ד') כי חתמו על עסקת שכירות והקמה של מרכז לוגיסטי גדול בקיסריה - מרכז בשטח של כ-82,000 מ"ר, שבחלקו יתנשא לגובה של 40 מטר.

המבנה ייבנה בחלקו הצפוני של פארק העסקים. בהקמת המבנה תשקיע החברה לנכסי קיסריה כ-340 מיליון שקל, ואילו דיפלומט צפויה להשקיע סכום של כ-270 מיליון שקל במערכות אוטומציה, מידוף וניהול מלאי חכמות

המבנה ייבנה על ידי החברה לנכסי קיסריה, עבור דיפלומט, בחלקו הצפוני של פארק העסקים החכם של קיסריה, בסמוך לתחנת הרכבת המקומית. בהקמת המבנה תשקיע החברה לנכסי קיסריה כ-340 מיליון שקל, ואילו דיפלומט צפויה להשקיע סכום של כ-270 מיליון שקל במערכות אוטומציה, מידוף וניהול מלאי חכמות.

העסקה התממשה בתום תהליך איתור ממושך שביצעה דיפלומט, ולאור גידול  משמעותי בהיקף פעילות החברה. המבנה, שיוקם כאמור במיוחד עבור דיפלומט, ישרת אותה למשך כ-20 שנה. את המו"מ מטעם דיפלומט הובילו צביקה ריצ'ולסקי, סמנכ"ל הכספים, ועורכי הדין יעל נתן ומהראן רינאוי ממשרד מ.פירון; מטעם החברה לנכסי קיסריה - רן אלישע, סמנכ"ל החברה, אבי קורן, סמנכ"ל ויועמ"ש, אורן זילברשטיין, מנהל אגף המניבים, ועורכות הדין גליה זיסקינד-שפיגל וטל לוי ממשרד טולצ'ינסקי מרציאנו כהן לויצקי ושות'.

המרלו"ג החדש שתקים עבורנו החברה לנכסי קיסריה יהווה מענה לגידול הטבעי של החברה ולכניסתה לקטגוריות ולערוצים חדשים, כגון מכירות של מוצרים קפואים ומצוננים, עסקי TPL ועסקי אחסון ותפעול למסחר המקוון המתפתח"

נועם ויימן, מנכ"ל קבוצת דיפלומט: "המרלו"ג החדש שתקים עבורנו החברה לנכסי קיסריה יהווה מענה לגידול הטבעי של החברה ולכניסתה לקטגוריות ולערוצים חדשים, כגון מכירות של מוצרים קפואים ומצוננים, עסקי TPL ועסקי אחסון ותפעול למסחר המקוון המתפתח. אנו מצפים להשלמת הפרויקט ולתרומתו לפעילות העסקית של החברה".

מיקי קליגר, יו"ר החברה לפיתוח והחברה לנכסי קיסריה: "דיפלומט מצטרפת ליותר מ-230 חברות ומפעלים שמעסיקים בפארק שלנו יותר מ-12,000 עובדים מיישובי הסביבה. ההתפתחות המואצת של הפארק, ואיכותן של החברות שמהוות חלק מהאקוסיסטם שלו, הוא ביטוי מוחשי להמשך מימוש החזון של משפחת רוטשילד והנחישות של הברונית אריאן דה רוטשילד, להמשיך לקדם את אזור קיסריה בפרט ואת מדינת ישראל בכלל. חזון זה רלבנטי כיום עוד יותר מבעבר".

אנו גאים בבחירה של דיפלומט בנו ובאמון הרב שהנהלתה נותנת ליכולות הביצוע ההנדסי שלנו ולאטרקטיביות של הפארק. נעשה הכול על מנת להקים לדיפלומט את המרכז הלוגיסטי החדש בזמן ובאיכות הראויה ללקוח בסדר הגודל שלהם"

מיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה והחברה לנכסי קיסריה: "אנו גאים בבחירה של דיפלומט בנו ובאמון הרב שהנהלתה נותנת ליכולות הביצוע ההנדסי שלנו ולאטרקטיביות של הפארק. מדובר בפרויקט הנדסי ענק ומורכב בכל היבט. אנו נעשה הכול על מנת להקים לדיפלומט את המרכז הלוגיסטי החדש בזמן ובאיכות הראויה ללקוח בסדר הגודל שלהם".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דיפלומטהחברה לנכסי קיסריה אדמונד דה רוטשילדפארק העסקים של קיסריהמרכז לוגיסטימשרד מ. פירון ושות'משרד טולצ'ינסקי מרציאנו כהן לויצקי ושות'נועם ויימןנגה ויימןמיקי קליגרמיכאל כרסנטי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...