ירושלים של זהב: דירה עתידית בקומה ה-27 נמכרה במחיר מהגבוהים השנה – 14.85 מיליון שקל

מדובר בדירה בקומה האחרונה של הבניין, שצפוי להיות מאוכלס רק בשנת 2023 • זוהי העסקה היקרה ביותר באזור – שנמצא בין השכונות היוקרתיות ממילא ורחביה - מתחילת השנה

שיתוף הכתבה
בנייה חדשה בירושלים (שאטרסטוק)בנייה חדשה בירושלים (שאטרסטוק)

דירת ארבעה חדרים בשטח של 171 מ"ר, בפרויקט עתידי ברחוב שחם מאיר בירושלים – לא רחוק מפרויקט "ירושלים של זהב" – בין השכונות היוקרתיות ממילא ורחביה, נמכרה בתחילת החודש במחיר הגבוה ביותר באזור, וככל הנראה אחד הגבוהים בעיר מתחילת השנה: 14.85 מיליון שקל. כך על פי אתר " מידע נדל"ן " של רשות המיסים.

כבר עסקנו כאן בעבר באטרקטיביות של הפרויקטים העתידיים, שמציעים מחירים נמוכים יחסית טרם אכלוסם. זוהי שיטת קנייה ידועה, כמובן, שהפכה אף נפוצה יותר סביב תנופת ההתחדשות העירונית. הדירה הנרכשת, בקומה ה-27 והאחרונה בפרויקט, צפויה להימסר לבעלים רק בשנת 2023, כלומר עוד כשנתיים, וכבר היום נרכשה במחיר שיא – המשקף מחיר של כ-86,842 שקל למ"ר.

הבניין המדובר צפוי לכלול 194 יחידות דיור חדשות, והוא נמצא מרחק הליכה מפרויקט מפורסם וידוע בירושלים, כאמור – פרויקט "ירושלים של זהב", פרויקט מגורים יוקרתי שכולל 80 יחידות דיור, בבניין שבנייתו הושלמה בשנת 2010

הבניין המדובר צפוי לכלול 194 יחידות דיור חדשות, והוא נמצא מרחק הליכה מפרויקט מפורסם וידוע בירושלים, כאמור – פרויקט "ירושלים של זהב", פרויקט מגורים יוקרתי שכולל 80 יחידות דיור, בבניין שבנייתו הושלמה בשנת 2010.

מבדיקה שערכנו בסביבת הנכס האמור, ברחוב מאיר שחם, נמצא כי לא נעשו עסקאות יקרות יותר מתחילת השנה – הן ברחוב עצמו, שהופך לאחד היוקרתיים בעיר, כך מתברר, והן בשכונת רחביה וממילא. העסקה היחידה שמציגה סכום גבוה יחסית היא עסקה שהתבצעה בפברואר האחרון בשכונת ממילא, שבה נרכשה דירה בשטח 176 מ"ר עבור 5.52 מיליון שקל. כאמור, הכול יחסי.

על פי נתוני אתר מדלן , מחיר הקנייה הממוצע בשכונת ממילא הסמוכה לנכס המדובר הוא 2,639,896 שקל; בשכונת רחביה המחיר הממוצע מעט נמוך יותר, ועומד על ‏2,465,000 שקל – זאת בין היתר בשל ירידה מתמדת במחירים בחודשים האחרונים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מידע נדל"ןמדלןרשות המיסיםפרויקט ירושלים של זהבהתחדשות עירוניתדירה חדשה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...