עולים על הקרקע: החלו העבודות באחד ממתחמי המלונות הגדולים בירושלים – 1,360 חדרים בארמון הנציב

מדובר במתחם שיכלול חמישה חדרי מלון, ובשניים מהם - של רמי לוי נדל"ן ושל קליר אחזקות - כבר החלו עבודות ההקמה • מלון נוסף יוקם על ידי חברת אחים חסיד ושני מגרשים נוספים עומדים בפני מכרז של רמ"י

שיתוף הכתבה
הדמיית מתחם מלונות ארמון הנציב (גוטמן אסיף אדריכלים ואורי בלומנטל)הדמיית מתחם מלונות ארמון הנציב (גוטמן אסיף אדריכלים ואורי בלומנטל)

אחד ממתחמי המלונאות הגדולים בירושלים יוצא לדרך: בימים האחרונים החלו העבודות במתחם "רכס ארמון הנציב" שבסמוך לטיילת ארמון הנציב בעיר – מתחם שיכלול חמישה בתי מלון חדשים, אשר יציעו למתאחרים 1,360 חדרי מלון.

שניים מהיזמים, חברת רמי לוי נדל"ן של רמי לוי וקליר אחזקות, היו הראשונים לעלות על הקרקע, לפני ימים אחדים, לאחר שכבר זכו בהיתרי הבנייה, ואילו חברת האחים חסיד עמלה על הוצאת היתר בנייה בזמן הקרוב. שני מגרשים נוספים במתחם עומדים בפני מכרז של רשות מקרקעי ישראל

המתחם מקודם כבר כעשור, וכעת הגיע הרגע המיוחל – העלייה על הקרקע. שניים מהיזמים, חברת רמי לוי נדל"ן של רמי לוי וקליר אחזקות, היו הראשונים לעלות על הקרקע, לפני ימים אחדים, לאחר שכבר זכו בהיתרי הבנייה, ואילו חברת אחים חסיד עמלה על הוצאת היתר בנייה בזמן הקרוב. שני מגרשים נוספים במתחם עומדים בפני מכרז של רשות מקרקעי ישראל .

"חלוקת" החדרים והמלונות במתחם היא כזו: במגרש שבו זכתה חברת קליר אחזקות יוקם מלון בן 400 חדרים; במגרש של רמי לוי נדל"ן – מלון בן 180 חדרים; במגרש של אחים חסיד – 180 חדרים; בשני המגרשים הנותרים – שני מלונות בני 300 חדרים כל אחד.

ביום שני הקרוב יתקיים טקס הנחת אבן הפינה למלון "נוף הרכס", המלון שיוקם במתחם על ידי חברת רמי לוי נדל"ן. הטקס ייערך במעמד ראש העיר, משה ליאון, שר התיירות, יואל רזבוזוב, ובעלי בית המלון, רמי לוי, ורעייתו, עדינה לוי. הטקס יתקיים בטיילת ארמון הנציב.

מקדמי התוכנית למתחם המלונאות החדש מציינים כי "לראשונה זה שנים ארוכות יוקמו בירושלים מלונות חדשים עם מספר חדרים רב. ששת המלונות, הצופים על אגן העיר העתיקה מדרום, יהוו תוספת כוח משמעותית ומתבקשת למצבת חדרי המלון בעיר הבירה".

ירושלים היא בירת התיירות, ובניית חמישה מלונות חדשים בארמון הנציב תגדיל את היקף התיירות לשכונה נוספת ואטרקטיבית, המציעה מגוון פעילויות תוכן לכל המשפחה"

ראש העיר, משה ליאון: "ירושלים היא בירת התיירות, ובניית חמישה מלונות חדשים בארמון הנציב תגדיל את היקף התיירות לשכונה נוספת ואטרקטיבית, המציעה מגוון פעילויות תוכן לכל המשפחה. נמשיך להרחיב את מוקדי התיירות בירושלים, למען המבקרים והתיירים בה ולמען המשך פיתוח כלכלת העיר".

רמי לוי, בעלי רמי לוי נדל"ן ורמי לוי שיווק השקמה: "אני, כירושלמי, גאה להמשיך ולחזק את הכלכלה בירושלים על ידי בניית בתי מלון חדשים בעיר. המלון שלנו, שצופה להר הבית ולעיר העתיקה, ממוקם במקום היפה בעולם, עם הנוף היפה ביותר בעולם".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלעיריית ירושליםמשה ליאוןמשרד התיירותרמי לוייואל רזבוזובאחים חסידקליר אחזקותעדינה לויהיתר בנייה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...