עוד חוזה ביצוע לקבוצת תדהר: תבנה עבור קבוצת כנען את מתחם לוי אשכול דרום בקריית אונו – תמורת כ-750 מיליון שקל

מדובר בפרויקט פינוי-בינוי שבו ייבנו 750 יחידות דיור חדשות, בעשרה בניינים בני 20-12 קומות • קבוצת כנען מעריכה את ההכנסות מהפרויקט בכ-1.2 מיליארד שקל

שיתוף הכתבה
הדמיית מתחם לוי אשכול דרום של קבוצת כנען (פייגין אדריכלים)הדמיית מתחם לוי אשכול דרום של קבוצת כנען (פייגין אדריכלים)

קבוצת תדהר סיכמה עם קבוצת כנען כי תבנה עבור האחרונה את פרויקט הפינוי-בינוי במתחם "לוי אשכול – דרום" בקריית אונו. הפרויקט יכלול כ-750 יח"ד חדשות, ותדהר תקבל עבור העבודות סכום כולל של יותר מ-750 מיליון שקל. קבוצת כנען מעריכה כי ההכנסות מהפרויקט יגיעו עד כ-1.2 מיליארד שקל. 

התוכנית תוכננה על ידי משרד פייגין אדריכלים, וכוללת פינוי של 232 משפחות, המתגוררות כעת ב-11 בניינים ישנים בני ארבע קומות כל אחד. במקום 11 הבניינים תקים תדהר , כאמור, כ-750 יח"ד חדשות, בעשרה בניינים בני 20-12 קומות, בעירוב שימושים – לצד כ-5,000 מ"ר שטחי מסחר ומשרדים

התוכנית שלפיה תעבוד חברת תדהר תוכננה על ידי משרד פייגין אדריכלים, וכוללת פינוי של 232 משפחות, המתגוררות כעת ב-11 בניינים ישנים בני ארבע קומות כל אחד. במקום 11 הבניינים תקים תדהר, כאמור, כ-750 יח"ד חדשות, בעשרה בניינים בני 20-12 קומות, בעירוב שימושים – לצד כ-5,000 מ"ר שטחי מסחר ומשרדים. 

קבוצת כנען מגדירה את הפרויקט כ"פרויקט הדגל" שלה. היא מקדמת אותו זה למעלה מעשור, באחד מהמתחמים המדוברים בישראל של היום. ציר לוי אשכול כולו, שנמצא במרכזה של קריית אונו, עובר תהליך פינוי-בינוי מהגדולים בישראל, זאת כחלק מתנופת ההתחדשות שעוברת העיר כולה. מכנען נמסר שכ-518 דירות מתוך סך הדירות החדשות יוצאו לשיווק.

קבוצת כנען מקדמת כיום פרויקטים ב-12 מתחמי פינוי-בינוי, ועוד יותר מעשרה פרויקטים של תמ"א 2/38 (הריסה ובנייה),ברמת גן, בירושלים, בקריית אונו, בתל אביב, בנס ציונה, בגבעת שמואל, בהרצליה, בנתניה, בחיפה ועוד. לאחרונה סיימה החברה לאכלס ולשווק את פרויקט הפינוי-בינוי הראשון בשכונת גן ערמונים ברמת גן, ובו 168 יח"ד חדשות. 

קבוצת תדהר היא מהחברות הפעילות ביותר כיום בענף הנדל"ן הישראלי. היא מבצעת פרויקטים מסוגים שונים – על ביצוע של כמה מהגדולים שבהם סיכמה בשנתיים האחרונות – וכן מחזיקה במאות אלפי מ"ר של נכסים מניבים, כדוגמת קמפוס מייקרוסופט בהרצליה פיתוח, קומפלקס הייטק ברעננה, פארק העסקים Cu ברמת החייל, מגדל רוגובין תדהר בבורסה בר"ג ועוד.

אנו בקבוצת כנען שמחים לראות את הפרויקט יוצא לדרך לאחר הרבה שנים שבהן המתינו הדיירים הוותיקים לאישור התוכנית ולתחילת העבודות. הקפדנו מאוד על כל פרט בפרויקט, ואנחנו שמחים על ההתקשרות עם חברת תדהר , חברת הביצוע הטובה ביותר בישראל, מתוך מחשבה על יצירת פרויקט מאוד איכותי וייחודי"

איל הנדלר, יו"ר ובעלי קבוצת כנען : "הביקושים לדירות במרכז הארץ לא צפויים להשתנות, ואף ימשיכו לעלות בצורה משמעותית, ולכן חשוב לשים דגש על חיזוק מרכזי הערים כפי שקורה - ובהצלחה רבה - בקריית אונו, שזוכה להתעניינות מכל סוגי האוכלוסייה, אך בעיקר בקרב משפרי דיור, משפחות וזוגות צעירים. 

אנו בקבוצת כנען שמחים לראות את הפרויקט יוצא לדרך לאחר הרבה שנים שבהן המתינו הדיירים הוותיקים לאישור התוכנית ולתחילת העבודות. הקפדנו מאוד על כל פרט בפרויקט, ואנחנו שמחים על ההתקשרות עם חברת תדהר , חברת הביצוע הטובה ביותר בישראל, מתוך מחשבה על יצירת פרויקט מאוד איכותי וייחודי". 

טל הרשקוביץ, מנכ"ל תדהר בניה ומשנה למנכ"ל קבוצת תדהר: "אני מודה לקבוצת כנען ומברך על בחירתה בקבוצת תדהר לחברת הביצוע שתקים עבורה את השכונה החדשה במתחם לוי אשכול בקריית אונו. מדובר בפרויקט בהיקף משמעותי במיוחד, שעתיד להיות מהגדולים והמרשימים בעיר ולהציב סטנדרט בנייה חדש וגבוה בפרויקטי פינוי-בינוי". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתקבוצת תדהרקבוצת כנעןמשרד פייגין אדריכליםטל הרשקוביץמתחם לוי אשכול בקריית אונואיל הנדלרפינוי בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...