קרדן נדל"ן רוכשת מקים לוסטיגמן כ-49% משני מתחמי פינוי-בינוי בבת ים; עלות הביצוע: יותר מ-800 מיליון שקל

מדובר בשני מתחמים שבהם ייהרסו בסך הכול 128 יחידות דיור, וייבנו כ-600 חדשות, לצד שטחי מסחר ושטחי ציבור • החברה מעדכנת כי בשני המתחמים התקשרו כבר יותר מ-90% מבעלי הזכויות בהסכם הפינוי-בינוי

שיתוף הכתבה
עמוס דבוש, מנכ"ל קרדן נדל"ן (יח"צ)עמוס דבוש, מנכ"ל קרדן נדל"ן (יח"צ)

חברת קרדן נדל"ן הודיעה הבוקר (ב') על השלמת החתימה על הסכמים עם חברת קים לוסטיגמן יזום ובניה, שלפיהם תרכוש כ-49% מהזכויות ומהחובות של החברה המוכרת כלפי בעלי קרקע
בשני מתחמים לביצוע פרויקטים של פינוי-בינוי בבת ים - ברחוב יוספטל וברחוב מצדה.

על פי ההסכמים, יהפכו שתי החברות לשותפות, ויקימו יחד את שני הפרויקטים. "בשני המתחמים תוכנית בניין עיר מאושרת, ולפיה צפויות להיהרס בסך הכול 128 יחידות דיור קיימות, ובמקומן להיבנות כ-600 יחידות דיור, לצד שטחי מסחר ושטחי ציבור", נכתב בהודעת קרדן נדל"ן לרשות לניירות ערך. "יותר מ-90% מבעלי הזכויות בכל אחד מהמתחמים כבר התקשרו בהסכמי פינוי-בינוי.

בכוונת החברה לקדם עם השותפה את קבלת הסכמת כלל הדיירים לביצוע הפרויקטים בשני המתחמים, לסיים את תכנון המתחמים ולבצע את הפרויקטים, בעלות כוללת המוערכת בשלב זה  בסך של יותר מ-800 מיליון שקל, לשני הפרויקטים יחד"

בכוונת החברה לקדם עם השותפה את קבלת הסכמת כלל הדיירים לביצוע הפרויקטים בשני המתחמים, לסיים את תכנון המתחמים ולבצע את הפרויקטים, בעלות כוללת המוערכת בשלב זה  בסך של יותר מ-800 מיליון שקל, לשני הפרויקטים יחד".

על פי ההסכם, ובתמורה לזכויות הנרכשות, צפויה קרדן נדל"ן לשלם לחברת קים לוסטיגמן החזר הוצאות וסכומים נוספים, בהתאם לאבני דרך שסוכמו, כך ש-45% מהתשלומים בגין כל אחד מהמתחמים ישולמו לאחר קבלת היתר וליווי בנקאי לפרויקט. ההסכמים קובעים גם את אופן הניהול והקידום המשותף של הפרויקטים, וכן כי ההשקעות בפרויקטים יבוצעו לפי החלק היחסי של השותפות בהם.

הסכמי הפינוי-בינוי עם בעלי הזכויות במתחמים מותנים בהתקיימות תנאים מתלים מקובלים שונים, וביניהם קיומה של כדאיות כלכלית לפרויקטים, כפי שזו הוגדרה בהסכמים"

"הסכמי הפינוי-בינוי עם בעלי הזכויות במתחמים מותנים בהתקיימות תנאים מתלים מקובלים שונים, וביניהם קיומה של כדאיות כלכלית לפרויקטים, כפי שזו הוגדרה בהסכמים", נמסר מקרדן נדל"ן, שרכשה מתחילת השנה קרקעות לבנייה המאפשרות הקמה של יותר מ-3,000 יחידות דיור חדשות. 

חברת קים לוסטיגמן יזמות ובנייה עוסקת כבר כמה עשורים בתחום היזמות והבנייה, ובנתה דירות, מבני ציבור ומבני תעשייה, בעיקר בירושלים רבתי. בשנים האחרונות החלה החברה לפעול גם בתחום ההתחדשות העירונית, והיא מובילה ויוזמת פרויקטים מסוג תמ"א 38 ופינוי-בינוי ברחבי הארץ.

בת ים ממוקמת קרוב לתל אביב, המחירים בה עדיין נמוכים בהשוואה לערים הסמוכות ושני הפרויקטים ממוקמים בצמוד לתחנת הרכבת. לכן יש בה פוטנציאל גדול מאוד להשבחת שווי נכסי הנדל"ן, והיא כמובן אלטרנטיבה מצוינת לתושבים שרוצים לגור באזור גוש דן"

עמוס דבוש, מנכ"ל קרדן נדל"ן : "אנחנו פועלים להגדלת מלאי הקרקעות של החברה באמצעות עסקאות קומבינציה, רכישה של קרקעות ופרויקטים של פינוי-בינוי. אנחנו מעריכים כי שוק הנדל"ן ימשיך להתחזק בעתיד הנראה לעין, ומחירי הדיור יעלו במרכז הארץ ובפריפריה. 

בת ים ממוקמת קרוב לתל אביב, המחירים בה עדיין נמוכים בהשוואה לערים הסמוכות ושני הפרויקטים ממוקמים בצמוד לתחנת הרכבת. לכן יש בה פוטנציאל גדול מאוד להשבחת שווי נכסי הנדל"ן, והיא כמובן אלטרנטיבה מצוינת לתושבים שרוצים לגור באזור גוש דן".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךהתחדשות עירוניתעמוס דבושקרדן נדל"ןקים לוסטיגמן יזום ובניהפינוי בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...