אפריקה התחדשות עירונית ובית וגג בעסקת קומבינציה להקמת פרויקט עם 735 יח"ד בנתניה

עלות ההשקעה המוערכת בפרויקט - כ-850 מיליון שקל, וההכנסה הצפויה - יותר ממיליארד שקלים • הפרויקט נמצא בשטח תוכנית נת/542 • בעלי המניות של אפריקה ישראל מגורים אישרו ההתקשרויות עם דניה סיבוס

שיתוף הכתבה
אסף סימון, מנכ"ל אפריקה התחדשות עירונית, ורונן עקביה, מנכ"ל בית וגג (בית וגג)אסף סימון, מנכ"ל אפריקה התחדשות עירונית, ורונן עקביה, מנכ"ל בית וגג (בית וגג)

חברת אפריקה התחדשות עירונית , חברת הבת של קבוצת אפריקה ישראל מגורים, וחברת בית וגג , דיווחו היום (ג') כי חתמו יחד על עסקת קומבינציה , בשותפות שווה, מול בעלי קרקע פרטיים בנתניה. במסגרת העסקה יוקם פרויקט עירוב שימושים חדש שיכלול שטחי מגורים, מסחר ותעסוקה. 

על פי התוכנית, הפרויקט יכלול שישה מגדלי מגורים בגובה של כ-30 קומות כל אחד, עם 735 יחידות דיור בסך הכול, על פני שטח של כ-80,000 מ"ר. נוסף על כך, יוקמו במתחם שטחי מסחר ותעסוקה בהיקף של כ-5,000 מ"ר. עלות ההשקעה המוערכת בפרויקט היא כ-850 מיליון שקל, וההכנסה צפויה להגיע ליותר ממיליארד שקלים. 

הפרויקט מתוכנן ע"י משרד אדריכלים אלונים-גורביץ, על קרקע בשטח של כ-48 דונם במתחם 3, הסמוך לשכונת אגמים בנתניה ומהווה חלק מתוכנית נת/542 בעיר – תוכנית להקמת שכונה חדשה שהפכה לאחרונה מבוקשת מאוד בקרב יזמים, לאחר הפקדתה באפריל האחרון. בין היתר חתמה קבוצת גבאי על הסכמי קומבינציה בשטח התוכנית, בתחילת החודש הנוכחי, ובתחילת החודש שעבר חתמה קרדן נדל"ן על עסקת קומבינציה משלה בתחומי השכונה המתוכננת.

את אפריקה התחדשות עירונית ואת בית וגג מייצגים בעסקה המדוברת עורכי הדין יוסי פלח, יהונתן טוטיאן, איה חכמון ודודו ג'ואן. את בעלי הקרקע מייצגות עורכות הדין נעה קלאו לוין ועידית הגלר ממשרד עורכי הדין גדעון פישר ושות'.

אסף סימון, מנכ"ל אפריקה התחדשות עירונית : "אפריקה התחדשות עירונית שמחה להודיע על העמקה נוספת של הפעילות שלה בעיר נתניה, המהווה יעד נדל"ני אטרקטיבי. הצוות המקצועי בעיר, בראשות מהנדס ומנהלת ההתחדשות העירונית, מקדמים פיתוח אינטנסיבי שלה. 

אפריקה התחדשות עירונית ממשיכה בתנופת הצמיחה בעיר, החל בפרויקט סביוני סיטי נתניה, פרויקט הפינוי-בינוי הראשון בעיר, דרך פרויקטים בני מאות יח"ד נוספים בשכונת נורדאו המתחדשת, ברחוב פנחס לבון ובזלמן שניאור. אנו גאים באמון שאנו מקבלים מבעלי הקרקע במתחם, שצפוי להיות מרכז העיר החדש של נתניה. היקף החתימות הנרחב ומהירות ההצטרפות מעידים על האמון העמוק בשותפות שבין אפריקה התחדשות עירונית לבין בית וגג , וביכולות המשותפות".

רונן עקביה, מנכ"ל בית וגג : "בית וגג ממשיכה במגמת ההתרחבות והצמיחה. לצד עשרות פרויקטים בגוש דן, מרחיבה בית וגג את פעילותה למתחמי בנייה משמעותיים בשרון ובוחנת מתחמים נוספים ברחבי הארץ. לאחר כניסה לאזור באמצעות פרויקט פינוי-בינוי בן מאות יחידות דיור בקדימה-צורן, בשותפות עם חברת טופ מרחבי השרון, גאה בית וגג להמשיך ולהעמיק את הפעילות אל העיר נתניה. 

השותפות של בית וגג עם אפריקה ישראל בפרויקט זה, כמו בפרויקטים משותפים נוספים, יצרה סינרגיה עוצמתית, מקצועית ואיכותית, שהובילה להיענות מהירה ומלאה של בעלי הקרקע במתחם ולקידום תהליך תכנון מהיר ומוצלח מול הרשות המקומית. מתחם 3/542 הוא חלק מתוכנית אסטרטגית לעיר נתניה, ואנו גאים להוביל יחד את התכנון, את הפיתוח ואת הבנייה באזור משמעותי זה".

בעלי המניות אישרו את ההתקשרות עם דניה סיבוס

ברקע הודעה זו, הודיעה היום אפריקה ישראל מגורים כי אושרו ההתקשרויות בחוזי הקבלנות עם חברת דניה סיבוס – התקשרויות שביצעו אפריקה התחדשות עירונית , ואפריקה ישראל מגורים עצמה, ומתייחסות להקמה של 302 יחידות דיור בסך הכול. על הסיכום הראשוני דיווחה החברה לפני כחודש.

ההתקשרויות עם החברה דרשו אישור של אספת בעלי המניות של החברה, וזה התקבל עבור שני הפרויקטים. מדובר בפרויקט אחד שנמצא גם הוא בנתניה – פרויקט אנדריוס, עם 184 יחידות דיור חדשות; ופרויקט שני בירושלים – מתחם הפינוי-בינוי סן מרטין בעיר הבירה, שיכלול 122 יחידות דיור חדשות.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אפריקה התחדשות עירוניתבית וגגאסף סימוןרונן עקביהפינוי בינוי התחדשות עירוניתנת/542הוועדה המחוזית לתכנון ובניהאלונים גורביץ אדריכליםאפריקה ישראלדניה סיבוס
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...