אספן גרופ מכרה 49% מבניין משרדים בהולנד ב-30 מיליון שקל

אספן רכשה את הנכס לפני כחודשיים תמורת כ-27.3 מיליון אירו • הרוכש - בית ההשקעות אלטשולר שחם - כבר שיווק את כל המניות בחברת הנכס ללקוחותיו

שיתוף הכתבה
בניין משרדים בהולנדבניין משרדים בהולנד

חברת אספן גרופ בראשות המנכ"ל גיא אליאס והיו"ר גיא פרג מכרה לבית ההשקעות אלטשולר שחם 49% מהחזקותיה בבניין משרדים בהולנד תמורת כ-30 מיליון שקל (כ-7 מיליון אירו). 

אספן, באמצעות החברה הבת Aspen Real Estate investment BV בהולנד, רכשה את הנכס לפני כחודשיים תמורת כ-27.3 מיליון אירו. 

אלטשולר שחם פרופרטיז תקבל במועד השלמת העסקה מניות בחברה המחזיקה בנכס, וכבר שיווקה ללקחותיה את כלל יחידות ההשתתפות וגייסה את הכסף למימון הרכישה. 

בניין המשרדים היוקרתי Park Tower שוכן במרכז העיר Amstelveen דרומית לאמסטרדם. הוא נבנה בשנת 1998, שופץ בשנים 2014-2015, וכולל 10 קומות משרדים וחניות המשתרעים על שטח כולל של כ-11,452 מ"ר. דמי השכירות הממוצעים שמניב הנכס בשנה נאמדים בכ-2.1 מיליון אירו, המשקפים תשואה של כ-7.8% על ההשקעה. הנכס מושכר ל-15 שוכרים, שהעיקריים בהם הם הבנק ההולנדי Rabobank וחברת Regus – חברה בינלאומית מובילה העוסקת בהשכרת חללים משותפים.

לדברי גיא פרג, יו"ר אספן גרופ , "אנו שמחים להמשיך ולשתף פעולה עם הגופים המוסדיים בעסקאות משמעותיות בשווקים הבינלאומיים. רכישת הנכס בהולנד מהווה נדבך נוסף ביישום האסטרטגיה העסקית של החברה להמשך ההתרחבות בשוק המשרדים ההולנדי שלהערכתנו הינו שוק אטרקטיבי, ואנו מזהים בו פוטנציאל להמשך צמיחה ועליית ערך. בכוונתנו להמשיך ולהעמיק את פעילותנו בהולנד, אותה אנו מסמנים כמדינת יעד מרכזית גם לשנים הבאות".

ארל צין, מנכ"ל אלטשולר שחם פרופרטיז, הוסיף: "אנחנו שוקדים רבות על איתור העסקאות הטובות ביותר עבור קהל לקוחותינו. הנכסים הנבחרים על ידינו הם באיכות הגבוהה ביותר, עם שוכרים טובים ובמיקומים מרכזיים. אני מברך על הגיוס המוצלח והמהיר שמהווה אסמכתא לאמון שמביעים בנו לקוחותינו. גם בעסקה זאת מצאנו שותפים מקומיים איכותיים ואני בטוח כי העבודה לצד אספן גרופ היא התחלה של שותפות ארוכה".

אספן גרופ פועלת בעיקר ברכישה, ייזום, השכרה, ניהול והשבחה של נכסים מניבים הכוללים משרדים, שירותים, מסחר, מבני תעשייה ולוגיסטיקה, בהולנד, גרמניה וישראל. כמו כן לחברה קרקעות פנויות להשקעה. בבעלות הקבוצה מבנים להשכרה בישראל ובחו"ל, אשר נכון ליום 30 בספטמבר 2018 הינם בשטח כולל של כ-375 אלף מ"ר, המושכרים לכ-260 שוכרים בתפוסה של כ-95%. את העסקה הנוכחית ליוו עו"ד אמיתי נווה ממשרד עו"ד גדעון פישר ועו"ד דובי זולטק ממשרד עו"ד גולדפרב זליגמן.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את אפליקציית מרכז הנדל"ן

אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אספן גרופגיא פרגנדל"ן בהולנדנדל"ן בחו"לגולדפרב זליגמן ושות'גיא אליאסאלטשולר שחםPark Towerארל צין
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...