חברת רוטשטיין תקים פרויקט פינוי-בינוי במתחם מקסיקו בירושלים; 138 יח"ד והיקף הכנסות של 215 מיליון שקל

במתחם 32 בעלי דירות, וחברה בת שלה - המקדמת את הפרויקט – התקשרה בהסכם פינוי-בינוי עם יותר מ-80% מהם • החברה מעריכה כי עלויות הקמת הפרויקט יסתכמו בכ-175 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
אבישי בן-חיים, מנכ"ל חברת רוטשטיין (יח"צ)אבישי בן-חיים, מנכ"ל חברת רוטשטיין (יח"צ)

חברת רוטשטיין עדכנה אתמול (ג') את הרשות לניירות ערך כי חברה בת שלה השלימה את ההתקשרויות עם יותר מ-80% מהדיירים הקיימים במתחם המיועד לפינוי-בינוי בירושלים. במתחם – מתחם מקסיקו 6 ו-6א שבשכונת קריית מנחם במערב עיר הבירה, 32 בעלי דירות.

אך זוהי לא הבשורה המשמעותית היחידה באשר לתוכנית במתחם: החברה עדכנה באותה הזדמנות כי התקבל אישור הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ירושלים להמלצת הפקדת התוכנית בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה ירושלים, "בכפוף לעמידה בתנאים, הכוללים בין היתר בחינת חלופה תכנונית נוספת ביחס לזו שהוצגה לוועדה", כך לשון הודעת רוטשטיין.

החברה עדכנה כי התקבל אישור הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ירושלים להמלצת הפקדת התוכנית בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה ירושלים, "בכפוף לעמידה בתנאים, הכוללים בין היתר בחינת חלופה תכנונית נוספת ביחס לזו שהוצגה לוועדה"

"ההסכם כולל תנאים מתלים המקובלים בפרויקטים של פינוי-בינוי מסוג זה, כגון השלמת ההתקשרויות עם בעלי יתר יחידות הדיור הקיימות; השלמת הליך אישור התב"ע (בסמכות ועדה מחוזית) ופרסומה למתן תוקף לא יאוחר מחלוף תקופה של 36 חודשים ממועד חתימת ההסכם; קבלת היתר בנייה בתוך 24 חודשים ממועד אישור התוכנית על ידי הוועדה המחוזית; הכרזת הפרויקט כמתחם לפינוי-בינוי במסלול מיסוי, התקשרות בהסכם ליווי בנקאי לפרויקט; ופינוי מלא של יחידות הדיור עד לקבלת חזקה על המקרקעין, והכול בהתאם ובכפוף למפורט בהסכם ולתקופות ההארכה שהוסכמו".

אם אכן יתקיימו התנאים המתלים, וההסכם – כמו גם הפרויקט – יצא לדרך - עתידה החברה במסגרת הפרויקט, בהתאם לחלופה התכנונית שהוצגה לוועדה, להרוס את יחידות הדיור הקיימות במתחם ולבנות במקומן כ-138 יח"ד, מתוכן כ-106 יח"ד לשיווק בשוק החופשי. "בהתאם להערכה ראשונית של החברה, היקף ההכנסות הצפוי מהפרויקט הוא כ-215 מיליון שקל, והיקף העלויות הצפוי בפרויקט הוא כ-175 מיליון שקל", הוסיפה החברה בהודעתה. 

בהתאם להערכה ראשונית של החברה, היקף ההכנסות הצפוי מהפרויקט הוא כ-215 מיליון שקל, והיקף העלויות הצפוי בפרויקט הוא כ-175 מיליון שקל"

נזכיר כי ביוני האחרון הודיעה החברה על עסקה לרכישת קרקע בבני ברק, בשטח של כ-2.5 דונמים, שעליה אפשר להקים 86 יחידות דיור. את הקרקע היא רכשה עם שותף, תמורת 37 מיליון שקל, והיא מעריכה כי ההכנסות מהפרויקט, לכשיסתיים והדירות בו יימכרו, יסתכמו בכ-173 מיליון שקל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךהתחדשות עירוניתרוטשטיין נדל"ןהוועדה המקומית לתכנון ובנייההוועדה המחוזית לתכנון ובניהפינוי בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...