בשני הבא: מכרז ענק לדיור במחיר מופחת ייסגר באשקלון; 1,252 יח"ד בשכונת עיר היין

מדובר במכרז שבמקורו הוצעו בו 2,000 יח"ד לבנייה – במסגרת תוכנית מחיר למשתכן • זהו המכרז החמישי של רמ"י בייעוד מגורים בשכונה – הגדול מביניהם הציע 2,526 יחידות דיור חדשות

שיתוף הכתבה
בנייה חדשה באשקלון (שאטרסטוק)בנייה חדשה באשקלון (שאטרסטוק)

מכרז ענק לרשות מקרקעי ישראל באשקלון, במסגרת דיור במחיר מופחת – אולי הגדול ביותר עד כה שעומד להיסגר במסגרת התוכנית – יגיע לשלב בחירת החברות הזוכות ביום שני הבא. המכרז הוא עבור 1,252 יחידות דיור חדשות בשכונת עיר היין אשר נבנית בצפון-מזרח העיר.

המכרז פורסם במקור כבר ביוני 2020, אז עוד במתכונת מחיר למשתכן , ועם מספר יחידות דיור גבוה יותר מזה שמוצע כעת: 2,000 יח"ד. לאורך הדרך "זכה" המכרז לדחיית מועדים חמש פעמים, ולכמה וכמה עדכונים – אחד האחרונים שבהם היה זה אשר בישר על כמות יח"ד קטנה יותר, ועל המעבר למסלול דיור במחיר מופחת"

נציין כי המכרז פורסם במקור כבר ביוני 2020, אז עוד במתכונת מחיר למשתכן , ועם מספר יחידות דיור גבוה יותר מזה שמוצע כעת: 2,000 יח"ד. לאורך הדרך "זכה" המכרז לדחיית מועדים חמש פעמים, ולכמה וכמה עדכונים – אחד האחרונים שבהם היה זה אשר בישר על כמות יח"ד קטנה יותר, ועל המעבר למסלול דיור במחיר מופחת.

מדובר בשלושה מתחמים לבנייה, שחוזה החכירה עבורם הוא ל-98 שנים, עם אופציה להארכה לעוד 98 שנים. התמורה המופחתת עבור הקרקע מסתכמת, בשלושת המתחמים יחד, בכ-136.9 מיליון שקל, והוצאות הפיתוח מסתכמות בכ-193 מיליון שקל, כך שהזוכות יידרשו לשלם סכום כולל של כ-330 מיליון שקל לפחות.

המחיר המינימלי למ"ר שנקבע במסגרת המכרז הוא 7,700 שקל – לכל המתחמים, והמחיר המקסימלי נקבע על 9,200 שקל, גם כן לכל המתחמים. שטח שלושת המתחמים יחד הוא 73,359 מ"ר. מחצית מהדירות, קרי 626 יחידות דיור, ישווקו במסגרת מסלול מחיר בדיור מופחת, ו-626 הנותרות ישווקו בשוק החופשי. המכרז ייסגר ב-30.8.2021 בשעה 12:00.

זהו לא המכרז הראשון שמשווק על ידי רמ"י בשכונת עיר היין באשקלון. למעשה, עד היום שווקו ארבעה מכרזים למגורים בשכונה, ובכולם נרשמה הצלחה יחסית. המכרז הגדול ביותר ששווק עד היום בשכונה היה לבנייה של 2,526 יח"ד במסגרת תוכנית מחיר למשתכן . המכרז כלל 15 מתחמים, ורק ארבעה מתוכם נותרו ללא זוכים

נציין כי זהו לא המכרז הראשון שמשווק על ידי רמ"י בשכונת עיר היין באשקלון. למעשה, עד היום שווקו ארבעה מכרזים למגורים בשכונה, ובכולם נרשמה הצלחה יחסית. המכרז הגדול ביותר ששווק עד היום בשכונה היה לבנייה של 2,526 יח"ד במסגרת תוכנית מחיר למשתכן . המכרז כלל 15 מתחמים, ורק ארבעה מתוכם נותרו ללא זוכים.

שכונת עיר היין, שמתפרסת על פני כ-4,000 דונם, תיבנה כשכונת מגורים מסביב לפארק – פארק היין, שבו גם שרידים ארכיאולוגיים. התוכנית היא להקים בשכונה 11,000 יחידות דיור, שיאכלסו כ-40,000 תושבים, זאת לצד כ-1.8 מיליון מ"ר שטחי תעשייה ומסחר.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלמחיר למשתכןדיור במחיר מופחתשכונת עיר היין באשקלון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...