נתנאל גרופ מוכרת זכויות בקרקע בגוש הגדול בתל אביב; תכיר ברווח לפני מס של כ-26 מיליון שקל

מדובר בקרקע אשר עברה תהליך התמחרות בבית המשפט – ולחברה זכויות לכ-22 יח"ד בה • עלות הזכויות לפי ספרי החברה, נכון לסוף 2020: כ-25 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
צפון תל אביב (שאטרסטוק)צפון תל אביב (שאטרסטוק)

חברת נתנאל גרופ הודיעה היום (ג') לרשות לניירות ערך כי לפני כיומיים התקבלה בידיה החלטת בית משפט המאשרת את הצעתן של חברות מציעות בהליך התמחרות לרכישת המקרקעין הידועים כחלקה 34 בגוש 6885 בגוש הגדול בתל אביב – מגרש שהחברה מחזיקה בזכויות בו.

בכפוף להשלמת הליך המכר כאמור, ובהתאם לתנאים שאושרו על ידי בית המשפט במסגרת הליך של פירוק שיתוף כאמור, כתוצאה ממכירת חלק החברה במקרקעין צפויה החברה להכיר ברווח לפני מס של כ-26 מיליון שקל בדו"חותיה הכספיים"

"עלות חלק החברה במקרקעין בספרי החברה הסתכמה לסך של כ-32 מיליון שקל", נכתב בהודעת החברה. "בכפוף להשלמת הליך המכר כאמור, ובהתאם לתנאים שאושרו על ידי בית המשפט במסגרת הליך של פירוק שיתוף כאמור, כתוצאה ממכירת חלק החברה במקרקעין צפויה החברה להכיר ברווח לפני מס של כ-26 מיליון שקל בדו"חותיה הכספיים. 

למען הסר ספק מובהר בזאת כי אין ודאות שהליך המכר כאמור יושלם על פי תנאיו שכן הינו כפוף, בין היתר, למלוא התשלומים על ידי המציעות הזוכות". נציין כי גובה הצעתן של החברות הזוכות לא צוין בהודעתה של החברה.

נתנאל גרופ רכשה את הזכויות במקרקעין לאורך השנים 2010 עד 2020, בחלקים, כך שבסופו של דבר החזיקה בזכויות לבניית 22.064 יח"ד (מהן 6.7 יח"ד בשירותי בנייה) בחלקה זו. בדו"ח הכספי המסכם לשנת 2020 צוין כי העלות המקורית של הזכויות היא 24.827 מיליון שקל, ובסוף 2020 כבר עלה השווי ל-25.133 מיליון שקל

נתנאל גרופ רכשה את הזכויות במקרקעין לאורך השנים 2010 עד 2020, בחלקים, כך שבסופו של דבר החזיקה בזכויות לבניית 22.064 יח"ד (מהן 6.7 יח"ד בשירותי בנייה) בחלקה זו. בדו"ח הכספי המסכם לשנת 2020 צוין כי העלות המקורית של הזכויות היא 24.827 מיליון שקל, ובסוף 2020 כבר עלה השווי ל-25.133 מיליון שקל.

נציין כי זכויות בנייה בגוש הגדול – שנמצא בצפון תל אביב, בסמוך לרובע שדה דב המתוכנן, בין רחוב פרופס מצפון, דרך נמיר ממזרח, רחוב איינשטיין מדרום וחוף הים ממערב – שוות כיום הרבה מאוד כסף. מספיק להתבונן בסכומים האדירים שבהם שווקה אתמול הקרקע הראשונה במתחם אשכול שברובע שדה דב, כדי להבין את הפוטנציאל הגדול של זכויות אלו.

עוד נזכיר כי לאחרונה הודיעה החברה על רכישה שביצעה בחו"ל – רכישת קרקע בשטח של כ-12,500 רגל מרובע באזור ה"מידטאון ווסט" בניו יורק, מארגון השייך לכנסייה הקתולית, זאת תמורת סכום של 25 מיליון שקל. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךנתנאל גרופזכויות בנייההגוש הגדולהליך התמחרות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...