תל השומר דרום: גזית גלוב היא הזוכה במכרז "דירה להשכיר" להקמת 243 יח"ד להשכרה – תמורת 430 מיליון שקל

50% מהדירות בפרויקט ייועדו לשכירות במחיר מופחת לזכאים • זהו המכרז הראשון של דירה להשכיר שבו זוכה גזית גלוב, והשני מסוגו ברמת גן – אחרי מכרז משולש הבורסה

שיתוף הכתבה
מנכ"ל ומייסד גזית גלוב, חיים כצמן (גזית גלוב)מנכ"ל ומייסד גזית גלוב, חיים כצמן (גזית גלוב)

החברה הממשלתית דירה להשכיר ורשות מקרקעי ישראל הודיעו על שיווק מוצלח נוסף במסגרת מכרזיהן לשכירות ארוכת טווח – והפעם בתוכנית "תל השומר דרום" שברמת גן: גזית גלוב היא הזוכה במכרז, ותשלם על הקרקע 430 מיליון שקל.

הפרויקט בתל השומר דרום הוא הפרויקט הראשון במודל " דירה להשכיר " שתקים גזית גלוב . הוא יכלול, כאמור, 243 יח"ד להשכרה ארוכת טווח לתקופה של 20 שנה - 50% מכלל יחידות הדיור בפרויקט ישווקו במחיר מופחת לזכאים (בהגרלה),והנותרות יושכרו בשוק החופשי. הבינוי בפרויקט יהיה בבנייה רוויה, במבנים בני 17-15 קומות.

הפרויקט הוא הפרויקט השני של שכירות ארוכת טווח בעיר רמת גן, לצד מכרז "משולש הבורסה" היוקרתי שבו זכו אך לאחרונה יחד החברות ישראל-קנדה וב.ס.ר, תמורת סכום של 937 מיליון שקל, לא כולל הוצאות פיתוח.

הפרויקט מתפרס על שטח של 8,800 מ"ר והינו חלק מתוכנית תמל/1023, אשר ממוקמת מצפון לכביש 461, מדרום למרכז הרפואי "שיבא" תל השומר וממערב לדרך מוטה גור. התוכנית משתרעת על שטח של כ-558 דונם ומייעדת את הקרקע למגורים, לתעסוקה ומסחר, למבנים ולמוסדות ציבור, לשטחים פתוחים ציבוריים ולמתקנים הנדסיים. 

שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין: " משרד הבינוי והשיכון ימשיך לפעול לקידום ולהגדלת היצע יחידות הדיור בתחום הדיור להשכרה ארוכת הטווח, כחלק ממגוון היצע פתרונות הדיור לאזרחי ישראל. זהו פרויקט מוצלח נוסף המהווה בשורה לתושבי העיר והסביבה".

מנכ"לית דירה להשכיר , ענבל דוד: "אני מברכת את העיר רמת גן על חלקה במהפכת השכירות המוסדית ארוכת הטווח בישראל, במסגרת פרויקט שני בעיר במודל 'דירה להשכיר'. פרויקט זה שווק בהצלחה בשיתוף רמ"י ומצטרף לשורה ארוכה של פרויקטים שהוקמו ומוקמים בכל רחבי הארץ במודל 'דירה להשכיר'".

מנהל רשות מקרקעי ישראל , עו"ד יעקב (ינקי) קוינט: "אני שמח על הצלחה במכרז נוסף של 'דיור להשכרה'. מראשית השנה הצלחנו לשווק, לצד החברה הממשלתית דירה להשכיר , קרקעות לכ-4,000 יח"ד מסוג זה, והיד עוד נטויה".

נזכיר כי באמצע יוני הודיעה חברת אלקטרה כי רכשה קרקע במתחם תל השומר דרום, תמורת כ-640 מיליון שקל – קרקע שעליה היא מתכוונת להקים 495 יחידות דיור, כחלק מהתוכנית האמורה. על פי הערכות החברה, היקף המכירות בפרויקט צפוי לעמוד על כ-1.36 מיליארד שקל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלגזית גלובשכירות ארוכת טווחדירה להשכיראלקטרהב.ס.רתל השומר דרוםמשולש הבורסה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...