מכרז שני של "דירה להשכיר" בתל השומר שווק בהצלחה: קבוצת MORE תקים 247 יחידות דיור תמורת 420 מיליון שקל

הסכום כולל את הוצאות הפיתוח • 50% מכלל יחידות הדיור ישווקו במחיר מופחת לזכאים • זהו המכרז השני לשכירות ארוכת טווח שמשווק בהצלחה בתחום תוכנית תל השומר דרום – בתוך פחות מחודש

שיתוף הכתבה
הדמיית פרויקט דירה להשכיר בתל השומר דרום (איוולב מדיה)הדמיית פרויקט דירה להשכיר בתל השומר דרום (איוולב מדיה)

" דירה להשכיר " ורשות מקרקעי ישראל ממשיכות בסדרת השיווקים המוצלחת גם בתחום הדיור להשכרה ארוכת טווח – וגם הפעם מדובר באזור תל השומר: שתי החברות הודיעו היום (ב') על זכייתה של קבוצת MORE במכרז להקמת פרויקט לשכירות ארוכת טווח במתחם בתל השומר דרום ברמת גן, זאת כשלושה שבועות לאחר זכייתה של גזית גלוב במתחם אחר לשכירות ארוכת טווח בתוכנית.

קבוצת MORE תשלם על הקרקע 420 מיליון שקל, כולל הוצאות פיתוח, ותקים פרויקט שיכלול 247 יח"ד להשכרה ארוכת טווח, לתקופה של 20 שנה. 50% מכלל יחידות הדיור בפרויקט ישווקו במחיר מופחת לזכאים (בהגרלה), ואילו היתר ישווקו להשכרה בשוק החופשי. הבינוי בפרויקט יהיה בבנייה רוויה בת 17-15 קומות.

הפרויקט מתפרס על שטח של 10,330 מ"ר, כולל שטחי מסחר בהיקף של כ-560 מ"ר והינו חלק מתוכנית תמל 1023 אשר ממוקמת מצפון לכביש מס' 461, מדרום למרכז הרפואי "שיבא" תל השומר וממערב לדרך מוטה גור. התוכנית משתרעת על שטח של כ-558 דונם

הפרויקט מתפרס על שטח של 10,330 מ"ר, כולל שטחי מסחר בהיקף של כ-560 מ"ר והינו חלק מתוכנית תמל 1023 אשר ממוקמת מצפון לכביש מס' 461, מדרום למרכז הרפואי "שיבא" תל השומר וממערב לדרך מוטה גור. התוכנית משתרעת על שטח של כ-558 דונם ומייעדת את הקרקע למגורים, לתעסוקה ומסחר, למבנים ומוסדות ציבור, לשטחים פתוחים ציבוריים ולמתקנים הנדסיים.

הפרויקט שתקים קבוצת MORE הוא הפרויקט השלישי ששיווקה חברת " דירה להשכיר " בהצלחה בעיר רמת גן, לצד המכרז שהוזכר, גם הוא בתחומי תל השומר דרום, ולצד מכרז "משולש הבורסה" היוקרתי, שבו זכו לפני כחודש החברות ישראל-קנדה וב.ס.ר. בסך הכול יוקמו במסגרת שלושת הפרויקטים הללו כ-1,300 יח"ד. מתחילת השנה עומדים שיווקי " דירה להשכיר " על כ-5,000 יח"ד.

שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין: "מדובר בפרויקט נוסף המהווה בשורה לתושבי העיר והסביבה. משרד הבינוי והשיכון ימשיך לפעול לקידום והגדלת היצע יחידות הדיור להשכרה ארוכת הטווח, כחלק ממגוון היצע פתרונות הדיור לאזרחי ישראל".

מברכת את העיר רמת גן על חלקה המרכזי במהפכת השכירות המוסדית ארוכת הטווח בישראל. במהלך החודש האחרון השלמנו בהצלחה שלושה מכרזים של דיור להשכרה בשיתוף רמ"י בעיר רמת גן, המצטרפים ליותר מ-50 פרויקטים במודל ' דירה להשכיר ' המוקמים ברחבי הארץ"

מנכ"לית דירה להשכיר , עו"ד ענבל דוד: "אני מברכת את העיר רמת גן על חלקה המרכזי במהפכת השכירות המוסדית ארוכת הטווח בישראל. במהלך החודש האחרון השלמנו בהצלחה שלושה מכרזים של דיור להשכרה בשיתוף רמ"י בעיר רמת גן, המצטרפים ליותר מ-50 פרויקטים במודל 'דירה להשכיר' המוקמים ברחבי הארץ".

מנהל רשות מקרקעי ישראל , עו"ד יעקב (ינקי) קוינט: "אני מברך על הצלחת מכרז נוסף לשכירות ארוכת טווח בלב אזור הביקוש, המהווה מסלול משלים למסלולים האחרים שבהם אנו משווקים קרקעות לציבור. מראשית השנה הגענו לשיא שיווקים של קרקעות. השיווקים לשכירות ארוכת טווח נותנים פתרונות מוזלים לדיור לזוגות הצעירים. רשות מקרקעי ישראל תמשיך לפעול להגדלת ההיצע וליישום פתרונות דיור מוזלים לצעירים ולחסרי דיור".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת MOREדירה להשכיררשות מקרקעי ישראלשכירות ארוכת טווחעו"ד ענבל דודזאב אלקיןינקי קוינטגזית גלובב.ס.רמשולש הבורסהתל השומר דרום
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...