עוד רכישה לקרן הריט אזורים Living: מגרש בפארק חורשות בתל אביב – תמורת כ-127.5 מיליון שקל

על המגרש ניתן להקים היום 72 יחידות דיור, ואם יאושרו לחברה הקלות – היא תוכל לבנות עליו 90 יח"ד • מדובר בקרקע המהווה חלק מפרויקט בן 650 יחידות דיור, שטחי מסחר, שטחי ציבור, ספורט ופנאי בדרום העיר

שיתוף הכתבה
הקמיית פרויקט פארק חורשות בדרום תל אביב (3Division)הקמיית פרויקט פארק חורשות בדרום תל אביב (3Division)

קרן הריט אזורים Living מדווחת היום (ג') על חתימת הסכם לרכישת מקרקעין בשווי 127.5 מיליון שקלים, בשכונת פארק חורשות בתל אביב. אם יאושרו הקלות לחברה, היא צפויה להקים על הקרקע כ-90 יחידות דיור, שייועדו להשכרה לטווח ארוך, כמובן. ללא ההקלות, ניתן להקים על הקרקע כיום 72 יחידות דיור חדשות.

על פי תוכנית מפורטת 1/2494 שהגישה עיריית תל אביב, המתחם שבו נמצאת הקרקע מיועד לבנייה רוויה וצפוי לכלול כ-650 יחידות דיור, 1,400 מ"ר שטחי מסחר, כ-6,700 מ"ר שטחי ציבור וכ-5,000 מ"ר שיוקדשו למטרות ספורט ופנאי

המגרש ממוקם בדרום תל אביב, בפינת הרחובות קיבוץ גלויות ולבנון. על פי תוכנית מפורטת 1/2494 שהגישה עיריית תל אביב-יפו, המתחם שבו נמצאת הקרקע מיועד לבנייה רוויה וצפוי לכלול כ-650 יחידות דיור, 1,400 מ"ר שטחי מסחר, כ-6,700 מ"ר שטחי ציבור וכ-5,000 מ"ר שיוקדשו למטרות ספורט ופנאי.

עוד מצוין בהודעת החברה כי המתחם החדש שייבנה יהיה ממוקם על ציר הקו הירוק של הרכבת הקלה, בסמוך לתחנה ברחוב קיבוץ גלויות. כמו כן, המתחם יוקם בסמיכות לפארק חורשות, אשר נכלל בציר המטרופוליני הירוק הדרומי, שיימתח בין פארק אריאל שרון ממזרח ועד יפו ממערב.

בהודעתה לרשות לניירות ערך מציינת החברה עוד כי "נוסף על התמורה האמורה, החברה צפויה לשלם מס רכישה בשיעור של 0.5% בגין רכישת המקרקעין". לצד זה, כך בהודעה, נכללו במסגרת ההסכם הוראות בדבר תשלום פיצוי מוסכם של 12.74 מיליון שקל במקרה שמי מהצדדים – הרוכשת או המוכרת - יביא לביטול ההסכם לאור הפרה של הצד השני.

נזכיר כי בתחילת החודש הנוכחי הודיעה החברה על רכישה נוספת, של 66 דירות, בפרויקט "יובל הצעירה" בקריית יובל בירושלים, שאותו בונות החברות קדמת היובל וקרסו נדל"ן. על הדירות הללו עדכנה החברה כי תשלם כ-153 מיליון שקל. 

המתחם צפוי להיבנות באחד המקומות הטובים והאחרונים שנותרו בתל אביב. כבר היום ניתן לראות שהשכונה החלה לעבור שינוי משמעותי, לאור הגירה חיובית של משפחות צעירות אליה ולאור עלייה במספר התחלות הבנייה בה"

ערן ענבים, מנכ"ל אזורים Living: "המתחם צפוי להיבנות באחד המקומות הטובים והאחרונים שנותרו בתל אביב. עסקה זו תואמת את האסטרטגיה של אזורים Living, להשקיע בפרויקטי מגורים באזורים שצפויים לייצר ערך בטווח של עד עשר שנים. כבר היום ניתן לראות שהשכונה החלה לעבור שינוי משמעותי, לאור הגירה חיובית של משפחות צעירות אליה ולאור עלייה במספר התחלות הבנייה בה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:Livingאזוריםקרן ריטשכירות ארוכת טווחערן ענביםעיריית תל אביב-יפוקרסו נדל"ןקדמת היובלהרשות לניירות ערך
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...