אלוני-חץ רכשה מניות של אמות השקעות – ומחזיקה כעת ב-55.57% מהונה המונפק והנפרע

החברה רכשה 12 מיליון מניות רגילות של אמות, חברה בת שלה, במסגרת הצעה לציבור על פי דו"ח הצעת מדף • לפני כשבוע וחצי זכתה אמות במכרז הסוכנות היהודית בפארק לוגיסטי צריפין

שיתוף הכתבה
מנכ"ל אלוני-חץ, נתן חץ (יח"צ)מנכ"ל אלוני-חץ, נתן חץ (יח"צ)

חברת אלוני-חץ הודיעה אתמול (ד') לרשות לניירות ערך כי "במסגרת הצעה לציבור על פי דו"ח הצעת מדף של אמות השקעות , רכשה החברה 12 מיליון מניות רגילות של אמות במחיר של 24 שקל לכל מניה, וכן 2,880 אלפי כתבי אופציה של אמות, ללא תמורה.

כתבי אופציה ניתנים למימוש למניות רגילות של אמות באופן שכל כתב אופציה ניתן למימוש למניה רגילה אחת (כפוף להתאמות) מיום רישומם למסחר ועד ליום 22 בדצמבר 2022 (כולל),כנגד תשלום מחיר מימוש בסך 27 שקל, ללא הצמדה למדד או למטבע כלשהו, לכל כתב אופציה".

בעקבות הרכישה האמורה מחזיקה החברה נכון למועד הדיווח ב-245,718,872 מניות רגילות של אמות, המהוות 55.57% מהונה המונפק והנפרע, וכן ב- 2,880,000 כתבי אופציה של אמות. "אשר על כן, החזקתה בדילול מלא עומדת נכון למועד דיווח זה על 54.55%"

אלוני-חץ מעדכנת כי בעקבות הרכישה האמורה מחזיקה החברה נכון למועד הדיווח ב-245,718,872 מניות רגילות של אמות, המהוות 55.57% מהונה המונפק והנפרע, וכן ב- 2,880,000 כתבי אופציה של אמות. "אשר על כן, החזקתה בדילול מלא עומדת נכון למועד דיווח זה על 54.55%", סיכמה החברה את הודעתה.

נזכיר כי לפני כשבוע וחצי הודיעה חברת אמות השקעות על זכייתה במכרז של הסוכנות היהודית בשטחים בפארק לוגיסטי צריפין, תמורת כ-1.5 מיליארד שקל. לפני כעשרה ימים נחתם רשמית הסכם המכר בין הצדדים, ואמות שילמה את התשלום הראשון בגין רכישת המתחם, בסך השווה ל-30% מהתמורה.

בעדכון שמסרה אלוני-חץ לרשות לניירות ערך על זכייתה של אמות נכתב כי "על פי הודעתה, אמות סבורה כי המתחם ייחודי בשל סמיכותו לערי גוש דן, בשל גודלו, בשל קרבתו לצירי תנועה מרכזיים ובשל פוטנציאל הפיתוח וההשבחה הטמונים בו, זאת לצד היותו נכס המניב תזרים מזומנים שוטף, והניתן לפיתוח בשלבים. 

רכישת המתחם הינה חלק מהאסטרטגיה של אמות להרחבת סקטור הלוגיסטיקה והאחסנה, סקטור המצוי בצמיחה חזקה מעצם היותו חוליה מרכזית בסחר המקוון. אמות מתכוונת לפתח את המתחם ולהשביחו"

רכישת המתחם הינה חלק מהאסטרטגיה של אמות להרחבת סקטור הלוגיסטיקה והאחסנה, סקטור המצוי בצמיחה חזקה מעצם היותו חוליה מרכזית בסחר המקוון. אמות מתכוונת לפתח את המתחם ולהשביחו במסגרת תוכנית בניין עיר החלה על המקרקעין והמאפשרת אחסנה לגובה 18 מטר, או
במסגרת ייזום תוכנית בניין עיר חדשה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךאלוני חץנתן חץאמות השקעותפארק לוגיסטי צריפין
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...