להב LR השלימה עסקה לרכישת שישה נכסים המושכרים לרשת DECATHLON בגרמניה; התמורה: כ-26 מיליון אירו

מדובר בנכסים מניבים שמשתרעים על פני כ-96 דונם, ומושכרים בשכר שנתי של כ-1.977 מיליון אירו • לחברה הזכות להשכיר שטחים ריקים שמהווים חלק מפורטפוליו הנכסים הנרכשים, מבלי שהתשלום מצד רשת הספורט ישתנה

שיתוף הכתבה
דקטלון (שאטרסטוק; מרלון טרוטמן)דקטלון (שאטרסטוק; מרלון טרוטמן)

חברת הנדל"ן המניב להב LR הודיעה היום (א') כי השלימה רכישה של שישה נכסי נדל"ן מניב בגרמניה – כולם מושכרים לרשת הספורט הבינלאומית דקטלון (DECATHLON). התמורה הכוללת עבור ששת הנכסים עומדת על 26.25 מיליון אירו, כ-98.5 מיליון שקל.

לאחר השלמת העסקה, מחזיקה החברה (בעקיפין) ב-75% מכלל הזכויות בנכסים שנרכשו. החברה הרוכשת מוחזקת בחלקים שווים על ידי שתי חברות בת זרות של להב LR

על העסקה דיווחה החברה לראשונה לרשות לניירות ערך בדצמבר 2020, ולהגדרתה רשת דקטלון, אשר שוכרת את הנכסים לתקופות ארוכות, היא "אחת מרשתות הספורט הגדולות בעולם". לאחר השלמת העסקה, מחזיקה החברה (בעקיפין) ב-75% מכלל הזכויות בנכסים שנרכשו. החברה הרוכשת מוחזקת בחלקים שווים על ידי שתי חברות בת זרות של להב LR.

החברה מסרה כמה וכמה פרטים לגבי הנכסים שנרכשו: ששתם נמצאים בשש ערים שונות, רובן במערב גרמניה; שטח הקרקע הכולל שעליו הם בנויים – כ-96 דונם; השטח הבנוי הכולל – כ-20,460 מ"ר; שכר הדירה השנתי הממוצע למ"ר – כ-8.3 אירו; שכר השירה השנתי: 1.977 מיליון אירו; תקופת השכירות בארבעה נכסים היא עד תחילת אוגוסט 2031, ובשני נכסים נוספים – עד תחילת אוגוסט 2026.

על פי הסכם עם DECATHLON, לחברה הרוכשת הזכות להשכיר לצדדים שלישיים שטחים ריקים בפורטפוליו בגודל של כ-1,755 מ"ר, וזאת ללא שתהיה הפחתה כלשהי בשכר הדירה המשולם על ידי DECATHLON"

ההוצאות השנתיות של החברה הרוכשת (חברה נכדה של להב LR, כאמור) בקשר עם הנכסים מוערכות בכ-70,000 אירו. "על פי הסכם עם DECATHLON, לחברה הרוכשת הזכות להשכיר לצדדים שלישיים שטחים ריקים בפורטפוליו בגודל של כ-1,755 מ"ר, וזאת ללא שתהיה הפחתה כלשהי בשכר הדירה המשולם על ידי DECATHLON", נכתב בהודעה אל הרשות לניירות ערך.

"הוצאות העסקה עומדות על סך כולל של כ-2.66 מיליון אירו. התשואה השנתית הצפויה הממוצעת להון העצמי מוערכת על ידי החברה, נכון למועד זה, בכ-10.75% (ללא השכרת השטחים הריקים), ותשואת העסקה השנתית הממוצעת מוערכת על ידי החברה בכ-7.6% (גם כן ללא השכרת השטחים הריקים). יובהר כי תשואות אלה הינן בגדר הערכה בלבד, הנכונה למועד פרסום זה, וייתכן כי בפועל התשואות תהיינה שונות".

נזכיר כי באפריל 2020 הודיעה להב LR על רכישת 31 נכסים נוספים בגרמניה, עם שותף שלה, תמורת 73 מיליון אירו. מדובר בנכסים שבטח בנוי כולל של כ-73,600 מ"ר, וגם בעסקה זו חלקה של החברה בנכסים הוא 75%.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךלהב LRנדל"ן בחו"לDECATHLON
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...