המו"מ הסתיים: עזריאלי רוכשת את קניון "מול הים" באילת תמורת כ-1.31 מיליארד שקל

אחרי שהודיעה ביולי על משא ומתן לרכישת הקניון, מודיעה החברה רשמית על רכישתו • התפוסה נכון להיום בקניון היא כ-100%, וה-NOI הצפוי ב-2021 הוא 86 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
דנה עזריאלי, יו"ר קבוצת עזריאלי (זיו קורן)דנה עזריאלי, יו"ר קבוצת עזריאלי (זיו קורן)

קבוצת עזריאלי רוכשת באופן רשמי את קניון מול הים באילת: החברה עדכנה היום (ב') כי התקשרה עם שלושה גורמים – שני צדדים בלתי קשורים לחברה, ועם חברת מול הים אילת עצמה – בהסכם לרכישת מלוא הזכויות בקניון: שטח בהיקף של כ-6,061 מ"ר, הרשומים ברשות מקרקעי ישראל, בשטח בנוי של כ-19,000 מ"ר. התמורה: כ-1.31 מיליארד שקל.

"הזכויות כוללות, בין היתר, זכויות חכירה והחזקה במקרקעין ובקניון, על כל הבנוי והמחובר להם חיבור של קבע, למעט הזכויות בשלוש חנויות בשטח כולל של כ-47.5 מ"ר ברוטו", כך בהודעת החברה לרשות לניירות ערך. "במועד ההשלמה תרכוש החברה את מלוא הון המניות המונפק והנפרע של החברה הנרכשת בדילול מלא. 

עם השלמת העסקה, תחזיק החברה במלוא הון המניות המונפק והנפרע של החברה הנרכשת בדילול מלא וכן, במישרין ובעקיפין, במלוא הזכויות במקרקעין ובקניון, כשהן נקיות וחופשיות, בכפוף לזכויות השוכרים, זכויות חוכרי המשנה וזכויות המממנים לפי מסמכי המימון"

עם השלמת העסקה, תחזיק החברה במלוא הון המניות המונפק והנפרע של החברה הנרכשת בדילול מלא וכן, במישרין ובעקיפין, במלוא הזכויות במקרקעין ובקניון, כשהן נקיות וחופשיות, בכפוף לזכויות השוכרים, זכויות חוכרי המשנה וזכויות המממנים לפי מסמכי המימון.

השלמת העסקה כפופה, בין היתר, להתקיימות התנאים המתלים הללו - עד ולא יאוחר
מתשעה חודשים ממועד החתימה: קבלת אישור הממונה על התחרות; קבלת אישור רשות
מקרקעי ישראל להעברת הזכויות במניות הנרכשות ולהעברת הזכויות הנרכשות במקרקעין על שם החברה; קבלת אישור המממנים להמחאת הסכמי המימון; לא חל שינוי מהותי לרעה (כהגדרתו בהסכם). 

כמו כן, הסכימו הצדדים על תנאים והתחייבויות נוספים שאם לא יתקיימו עד המועד האחרון להשלמת העסקה, החברה לא תהיה חייבת להשלים את העסקה. העסקה תושלם לא יאוחר מיום העסקים האחרון בחודש שבו התקיימו מלוא התנאים המתלים".

לחברה הנרכשת ולמוכרת הקרקע זכויות חכירה מהוונות במקרקעין עד לחודש אוגוסט 2040 ,עם זכות להארכת תקופת החכירה ב-49 שנים נוספות, בהתאם לתנאי הסכם החכירה. שיעור התפוסה בקניון כיום הוא כ-100%, ה-ONI בשנת 2020 היה 82 מיליון שקל, וה-NOI הצפוי ב-2021 הוא 86 מיליון שקל

עוד נכתב בהודעה כי לחברה הנרכשת ולמוכרת הקרקע זכויות חכירה מהוונות במקרקעין עד לחודש אוגוסט 2040 ,עם זכות להארכת תקופת החכירה ב-49 שנים נוספות, בהתאם לתנאי הסכם החכירה. שיעור התפוסה בקניון כיום הוא כ-100%, ה-ONI בשנת 2020 היה 82 מיליון שקל, וה-NOI הצפוי ב-2021 הוא 86 מיליון שקל. כזכור, הודיעה החברה ביולי האחרון כי היא מנהלת משא ומתן לרכישת הקניון, זאת בעקבות פרסומםי שונים בכלי התקשורת.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת עזריאלידנה עזריאליקניון מול היום אילתהרשות לניירות ערךרשות מקרקעי ישראל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...