יפית יהודה - המנכ"לית החדשה של קרן ההשקעות הלמן-אלדובי התחדשות עירונית

תפקידה האחרון - מנהלת תחום האשראי באגף ההשקעות של מנורה מבטחים • בעלת תואר ראשון בכלכלה ותואר MBA במנהל עסקים • "בטוחים שהניסיון המוכח של יפית וכישוריה יהוו ערך רב לחברה"

שיתוף הכתבה
יפית יהודה (יח"צ)יפית יהודה (יח"צ)

יפית יהודה מונתה לתפקיד המנכ"לית החדשה של קרן ההשקעות הלמן-אלדובי התחדשות עירונית – כך פרסמה היום (ג') החברה. "ליפית יהודה נסיון רב בתחום האשראי, הנדל"ן והפיננסים", נכתב בהודעה. "בתפקידה האחרון כיהנה כמנהלת תחום האשראי באגף ההשקעות של חברת הביטוח מנורה מבטחים. במסגרת זו הובילה את תחומי האשראי העסקי של החברה ובכלל זה ליווי פרויקטים בנדל"ן תשתיות, חברות, נדל"ן מניב ומימון אמצעי שליטה. עיקר פעילותה התמקדה במשק הישראלי, תוך כדי הרחבת הפעילות בחו"ל". 

בתפקידה האחרון כיהנה כמנהלת תחום האשראי באגף ההשקעות של חברת הביטוח מנורה מבטחים. במסגרת זו הובילה את תחומי האשראי העסקי של החברה ובכלל זה ליווי פרויקטים בנדל"ן תשתיות, חברות, נדל"ן מניב ומימון אמצעי שליטה. עיקר פעילותה התמקדה במשק הישראלי, תוך כדי הרחבת הפעילות בחו"ל"

לפני תפקיד זה כיהנה יהודה כמנהלת בכירה בחטיבה העסקית של בנק מזרחי-טפחות וכמנהלת מחלקה בסקטור התאגידים בבנק, ובכלל זה מנהלת מחלקת ליווי פרוייקטים בסקטור הנדל"ן, למגורים, למשרדים, למסחר ולמלונאות, בהיקף של מיליארדי שקלים. ליהודה תואר ראשון בכלכלה, ותואר MBA במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון.

הלמן-אלדובי התחדשות עירונית , הפועלת תחת תשקיף של הרשות לניירות ערך, משקיעה במתן הלוואות ליזמי נדל"ן בתחום ההתחדשות העירונית ובכלל זה ליזמים ופרויקטים בתחום חיזוק מבנים, כולל הריסה ובנייה מחדש במסגרת תמ"א 38 , וכן פרויקטי פינוי-בינוי ופרויקטי נדל"ן אחרים. 

במקביל, הקרן מאפשרת לציבור המשקיעים בישראל גישה לתחום מימון פרויקטים של התחדשות עירונית באזורי הביקוש לאחר היתר בנייה, בשקיפות מלאה, בפיזור רחב של פרויקטים ובגיבוי ביטחונות ראויים. מאז השקת הקרן באוגוסט 2019 היא גייסה הקרן כ-230 מיליון שקל והשקיעה בכ-20 פרויקטים של התחדשות עירונית באיזורי הביקוש בישראל. 

אנחנו בטוחים שהניסיון המוכח של יפית וכישוריה יהוו ערך רב לחברה ויתרמו רבות להמשך הצמיחה שלנו בעולם קרנות ההשקעה בכלל, ובתחום הנדל"ן בפרט. אני שמח שיפית הצטרפה למערך הניהול של החברה ומאחל לה הצלחה רבה בתפקיד החדש"

חן לוי, יו"ר הלמן-אלדובי התחדשות עירונית : "אנחנו בטוחים שהניסיון המוכח של יפית וכישוריה יהוו ערך רב לחברה ויתרמו רבות להמשך הצמיחה שלנו בעולם קרנות ההשקעה בכלל, ובתחום הנדל"ן בפרט. אני שמח שיפית הצטרפה למערך הניהול של החברה ומאחל לה הצלחה רבה בתפקיד החדש".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:יפית יהודההלמן-אלדוביחן לויהרשות לניירות ערךהתחדשות עירוניתתמ"א 38פינוי בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...