חברת "נתן הולדינגס" השלימה מכירת ארבעה מתחמי מולטי-פמילי בפלורידה, ארה"ב תמורת כעשרה מיליון דולר

מדובר במתחמים שרכשה החברה בשנים 2015 ו-2016 תמורת 5.5 מיליון דולר • בכוונת החברה לרכוש בעתיד הקרוב עוד מתחמי מוליט-פמילי, בסכום כולל של כ-200 מיליון דולר

שיתוף הכתבה
אחד הנכסים שמכרה נתן הולדינגס בפלורידה (יח"צ/נתן הולדינגס)אחד הנכסים שמכרה נתן הולדינגס בפלורידה (יח"צ/נתן הולדינגס)

חברת Nathan Holdings, המתמחה ביזמות ובהשקעות נדל"ן בארה"ב, הודיעה אתמול (ה') כי השלימה מכירה של ארבעה מתחמי Multy-Family בפלורידה, ארה"ב, בהיקף עסקאות כולל של כעשרה מיליון דולר. ארבעת מתחמי המולטי-פמילי ממוקמים במחוז ברווארד השוכן לחוף האוקיינוס האטלנטי, כ-40 ק"מ מצפון למיאמי. 

המתחמים שנמכרו כעת נרכשו בשנים 2015 ו-2016 תמורת 5.5 מיליון דולר, או כ-85,000 דולר ליחידת דיור בממוצע – כולל מינוף של כ-3.4 מיליון דולר. נכון ל-2021 מחזיקה Nathan Holdings כ-1,000 יחידות דיור בשבעה מתחמי מולטי-פמילי באזור פלורידה, והיא מתכננת לרכוש בסכום כולל של כ-200 מיליון דולר בתקופה הקרובה. 

החברה, שהתמקדה בעבר בהשקעה בבתים פרטיים והחזיקה כ-400 סינגלים, מציינת כי מאז 2014 היא "משקיעה, כהחלטה אסטרטגית, רק במודל של מולטי-פמילי. יתרון המולטי-פמילי הינו יציבות, שכן ערכו מחושב כמו נדל''ן מסחרי - לפי תזרים המזומנים, ולפיכך תלוי פחות בתנודות השוק"

החברה, שהתמקדה בעבר בהשקעה בבתים פרטיים והחזיקה כ-400 סינגלים, מציינת כי מאז 2014 היא "משקיעה, כהחלטה אסטרטגית, רק במודל של מולטי-פמילי. יתרון המולטי-פמילי הינו יציבות, שכן ערכו מחושב כמו נדל''ן מסחרי - לפי תזרים המזומנים, ולפיכך תלוי פחות בתנודות השוק, מה שהופך אותו לאחת ממגמות ההשקעה האטרקטיביות בארה"ב בשנים האחרונות".

ירון שמיר, מנכירון שמיר, מנכ

ירון שמיר, מנכ"ל משותף של נתן הולדינגס: "העסקאות שבוצעו בעיצומו של משבר הקורונה העולמי מבטאות את יכולתה של החברה לפעול מחושב וחכם גם בתנאי שוק מורכבים ודינמיים, ואת הצלחת המודל השמרני שפיתחה להשקעות נדל"ן בארה"ב. אנחנו רוכשים את הנכסים, משביחים ומנהלים אותם, במדיניות ברורה של 'אפס תלות בגורמים שלישיים'. חברת הניהול שבשליטת הקבוצה מתגַברת על כשל שוק ביחסים שבין בעלי ההון לבין חברות היזמות והניהול, ואותו גורם מנוסה ובעל מוניטין הוא שקונה, משביח, מתחזק, משכיר וגם מוכר את הנכס בטיימינג המתאים".

חברת הניהול שבשליטת הקבוצה מתגַברת על כשל שוק ביחסים שבין בעלי ההון לבין חברות היזמות והניהול, ואותו גורם מנוסה ובעל מוניטין הוא שקונה, משביח, מתחזק, משכיר וגם מוכר את הנכס בטיימינג המתאים"

דמיטרי רוזין, מנכ"ל משותף בחברה: "המיקוד באזור הגאוגרפי של שוק הדיור במיאמי, בפורט לודרדייל, בג'קסונוויל ובערים נוספות בפלורידה, מוכיח את עצמו. פלורידה טומנת בחובה יתרונות ברורים למשקיעים, כמו הגירה פנימית חיובית גבוהה בעקבות הזדמנויות תעסוקה, שרק מתעצמת בתקופת שלטונו של הנשיא ביידן, ושוק שכירות חם לאור ביקושים גבוהים.

פלורידה היא מדינה זולה עם שכר עבודה נמוך, אולם הוא צפוי לעלות דרמטית ולייקר את שוק הנדל"ן, בדגש על מחירי הדירות בשכירות, בהתאמה להכנסה הפנויה שצפויה לעלות"

פלורידה היא מדינה זולה עם שכר עבודה נמוך, אולם הוא צפוי לעלות דרמטית ולייקר את שוק הנדל"ן, בדגש על מחירי הדירות בשכירות, בהתאמה להכנסה הפנויה שצפויה לעלות. זאת ועוד: מי שמכיר את שיטת המיסוי בארה"ב לוקח בחשבון בין מכלול השיקולים להשקעה בנדל"ן גם את שיטת המיסוי הנהוגה באזורים השונים. בהקשר זה, בפלורידה יש מדיניות נוחה מאוד, מה שמהווה יתרון גדול למשקיעים. מבחינת מקום אסטרטגי מאכלסת פלורידה נמלי ענק ובסיסים של הצבא האמריקאי".

דמיטרי רוזין, מנכ''ל משותף בNathan Holdingsדמיטרי רוזין, מנכ''ל משותף בNathan Holdings

כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:Multy familyנדל"ן בחו"לנתן הולדינגסדמיטרי רוזיןירון שמיר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...