HAP INVESTMENTS של ערן פולק מוכרת את חלקה בפרויקט מגורים בניו יורק לפי שווי של 506 מיליון דולר

מדובר בפרויקט THE MAVERICK שבו 199 יחידות דיור, מהן 112 להשכרה • הרוכשת היא חברת DAIWA HOUSE Group היפנית • HAP INVESTMENTS תמשיך לנהל את הפרויקט גם לאחר שתושלם הקמתו

שיתוף הכתבה
ערן פולק, מנכ"ל HAP INVESTMENTS (יח"צ)ערן פולק, מנכ"ל HAP INVESTMENTS (יח"צ)

חברת ההשקעות בנדל"ן HAP INVESTMENTS הניו יורקית, של איש העסקים הישראלי ערן פולק, הודיעה אתמול (ב') כי מכרה את חלקה (49%) בפרויקט המגורים THE MAVERICK בתפוח הגדול, לענקית הבנייה היפנית DAIWA HOUSE Group, לפי שווי של 506 מיליון דולר.

הרוכשת של המתחם בפועל היא Daiwa House Texas, חברת בת של Daiwa House Group. 
על פי ההסכם, HAP Investments - קבוצת השקעות נדל"ן המבוססת אשר מתמחה בייזום נכסי מגורים ומסחר - תמשיך לנהל את הפרויקט לאחר השלמת הקמתו, הצפויה בסוף 2021. לחברה כיום עשרה פרויקטים במנהטן, ופרויקט אחד בניו ג'רזי.

הדמיית פרויקט המגורים THE MAVERICKהדמיית פרויקט המגורים THE MAVERICK

THE MAVERICK, שנמצא ב- West 28th St215 ו-225, בשכונת צ'לסי שבמרכז ניו יורק, הוא מתחם מגורים בעירוב שימושים הכולל שני בניינים בני 20 קומות כל אחד. הפרויקט משתרע על פני כ-95.25 דונם, עם 87 דירות למגורים ו-112 יחידות דיור להשכרה. מהחברה המוכרת נמסר כי בפרויקט נמכרו עד כה בשלב השיווק כ-25% מהדירות, בשווי של 21,400 דולר למ"ר בממוצע. 

אני סמוך ובטוח כי עסקה זו משקפת את הביקושים האדירים לנדל"ן איכותי בניו יורק, ומצפה לעסקאות משמעותיות נוספות בעת הקרובה. שמחתי לעבוד עם Daiwa House Group ולסייע להם לממש את מלוא פוטניצאל השקעתם"

ערן פולק, מנכ"ל HAP INVESTMENTS: "אני שמח מאוד על כך שגם על רקע התקופה המורכבת בענף הבנייה המקומי בניו יורק, לאורך משבר הקורונה, הצלחנו למצות את הפוטנציאל הגלום בפרויקט המשותף שלנו עם Daiwa House Group, בלב ליבה של העיר, ולהשיא ערך רב ל-HAP INVESTMENTS ולמשקיעים. 

אני סמוך ובטוח כי עסקה זו משקפת את הביקושים האדירים לנדל"ן איכותי בניו יורק, ומצפה לעסקאות משמעותיות נוספות בעת הקרובה. שמחתי לעבוד עם Daiwa House Group ולסייע להם לממש את מלוא פוטניצאל השקעתם".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:נדל"ן בחו"לHAP InvestmentsDAIWA HOUSE GroupTHE MAVERICKערן פולק
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...