כ-600 דירות חדשות במקום 153 קיימות: הומלצה להפקדה תוכנית פינוי-בינוי חדשה בקריית היובל, ירושלים

מדובר במתחם שמשתרע על פני כעשרה דונמים, בין הרחובות ברזיל ואולסוונגר בשכונה • הבניינים החדשים שייבנו במתחם יהיו בני 15 עד 25 קומות • המתחם יכלול גם מעון יום ובית כנסת

שיתוף הכתבה
אלי בלומנטל, מנהל חברת התחדשות עירונית אבני דרך (רמי זנרגר)אלי בלומנטל, מנהל חברת התחדשות עירונית אבני דרך (רמי זנרגר)

עוד פרויקט פינוי-בינוי בקריית היובל בירושלים מבשיל: הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ירושלים המליצה לאחרונה להפקיד את התוכנית במתחם שבין הרחובות ברזיל ואולסוונגר, על שטח של כעשרה דונמים, שמקדמת קבוצת אבני דרך

מדובר בתוכנית המציעה להרוס 153 דירות ישנות קיימות בחמישה בנייני רכבת בני ארבע קומות, שבמקומן ייבנו ארבעה מגדלים חדשים בני 15 עד 25 קומות, שיכללו כ-600 דירות חדשות בסך הכול. עוד כוללת התוכנית מבני ציבור שונים, כמו מעון יום, בית כנסת ואגף מבני ציבור, וכן עבודות להרחבת הרחוב והמדרכה ועוד. 

כיום מקדמת החברה פרויקט פינוי-בינוי נוסף בשכונה, פרויקט "יובל", בשותפות עם חברת צברים, שיכלול 150 יחידות דיור חדשות בחמישה בניינים בני שבע קומות, וחניון תת-קרקעי. מתחם זה נמצא בקרבת הרכבת הקלה

כיום מקדמת החברה פרויקט פינוי-בינוי נוסף בשכונה, פרויקט "יובל", בשותפות עם חברת צברים, שיכלול 150 יחידות דיור חדשות בחמישה בניינים בני שבע קומות, וחניון תת-קרקעי. מתחם זה נמצא בקרבת הרכבת הקלה.

אלי בלומנטל, מנהל אבני דרךהתחדשות עירונית : "קבוצת אבני דרך סימנה את ירושלים, המצויה בתנופת פיתוח מרשימה, כיעד אסטרטגי חשוב בתחום ההתחדשות העירונית. אנו פועלים בשכונת קריית היובל בעיר כחמש שנים. 

קריית היובל היא אחת מהשכונות שצפויה לשנות את פניה בעקבות הפעלתה של הרכבת הקלה שתעבור בשכונה. בימים האלה השכונה עוברת שינוי של ממש, שכולל לא רק התחדשות של המבנים עצמם אלא גם של התשתיות הרעועות שמקיפות אותם, שגם הן מחויבות בהתאמה לרוח הזמן"

קריית היובל היא אחת מהשכונות שצפויה לשנות את פניה בעקבות הפעלתה של הרכבת הקלה שתעבור בשכונה. בימים האלה השכונה עוברת שינוי של ממש, שכולל לא רק התחדשות של המבנים עצמם אלא גם של התשתיות הרעועות שמקיפות אותם, שגם הן מחויבות בהתאמה לרוח הזמן. הסמיכות לתחנת הרכבת הקלה שתוקם בעתיד נותנת מענה אטרקטיבי לתושבי השכונה בכל הקשור לנגישות מירבית לחלקי העיר ירושלים ומחוצה לה".

נזכיר כי ביולי האחרון תוכנית פינוי-בינוי אחרת בשכונה אושרה – תוכנית "עמק היובל" של החברות קרסו נדל"ן וקדמת היובל, עם 230 יחידות דיור חדשות. לצד זה, הודיעה הוועדה המחוזית ירושלים באוגוסט האחרון על עצירת היתרי בנייה בארבעה מתחמי פינוי-בינוי עתידיים בעיר, ביניהם שניים בקריית היובל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתשכונת קריית היובלאבני דרך התחדשות עירוניתאלי בלומנטלצבריםפינוי בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...