בשבוע הבא: מכרז עבור 930 יח"ד בתוכנית רמלה מערב צפוי להיסגר; מציע כ-77% מיחידות הדיור המתוכננות בשכונה

מחיר המינימום נקבע על כ-25 מיליון שקל, והוצאות הפיתוח מסתכמות בכ-147 מיליון שקל • בשכונה יוקמו 1,200 יח"ד, מהן 250 לדיור מוגן, כך שהמכרז נוגע לרוב שטחי המגורים המתוכננים בה

שיתוף הכתבה
רמלה (שאטרסטוק)רמלה (שאטרסטוק)

מכרז גדול של רשות מקרקעי ישראל עבור מאות יחידות דיור צפוי להיסגר בתחילת השבוע הבא ברמלה – מכרז עבור 930 יחידות דיור חדשות, המהוות כ-77% מכלל יחידות הדיור בתוכנית שבתחומה הוא פורסם: תוכנית "רמלה מערב", שמטרתה הקמת שכונה חדשה בת 1,200 יחידות דיור בעיר. בימים אלו התוכנית מצאת בשלבי מילוי תנאי סף מול לשכת התכנון המחוזית.

התוכנית מציעה 1,200 יחידות דיור בשטח שבין רחוב הזית, כביש 200, מדרום שכונת ג'ואריש ושכונת אשכול. למעשה, 250 יחידות דיור בתוכנית מיועדות לדיור מוגן כך שהמכרז מכוון לרוב המכריע של הדירות המיועדות למגורים

המכרז מתייחס לשטח של כ-181 דונם, שעליו יוכל לבנות הזוכה 930 יחידות דיור, כאמור. התוכנית המדוברת, תוכנית 415-0713651, מציעה 1,200 יחידות דיור בשטח שבין רחוב הזית, כביש 200, מדרום שכונת ג'ואריש ושכונת אשכול. למעשה, 250 יחידות דיור בתוכנית מיועדות לדיור מוגן כך שהמכרז מכוון לרוב המכריע של הדירות המיועדות למגורים.

מחיר המינימום שנקבע במכרז הוא 25,648,702 שקל, והוצאות הפיתוח מסתכמות ב-147,718,715 שקל, כך שהמציע יצטרך לשלם לכל הפחות כ-173 מיליון שקל. בפרטי המכרז מצוין כי "חלקה של רמ"י במתחם לתכנון לא יפחת מ-25% מסך הזכויות הסחירות בתוכנית", וכי "כל תוספת זכויות מעבר לקבוע בתכנון המוצע, נכון למועד פרסום המכרז, תחולק באותו היחס בין זכויות היזם לזכויות רמ"י המוגדרת במכרז (25%-75%) בהתאם לשווי הזכויות הנוספות מעבר לזכויות הקיימות בתכנון המוצע בהתאם להערכת השמאי הממשלתי.

היזם יקדם את התכנית מהשלב שבו היא נמצאת, עם זכייתו, על פי תנאי המכרז, עד למתן תוקף. מהלך התכנון יתואם עם רמ"י ועם עיריית רמלה לאורך כל התהליך, עד לאישור הסופי"

היזם יקדם את התכנית מהשלב שבו היא נמצאת, עם זכייתו, על פי תנאי המכרז, עד למתן תוקף. מהלך התכנון יתואם עם רמ"י ועם עיריית רמלה לאורך כל התהליך, עד לאישור הסופי". נציין כי המכרז פורסם לראשונה במרץ השנה, ולאורך הדרך התמודד עם שתי דחיות. הוא ייסגר, על פי התוכנית הנוכחית, ב-8.11.2021, קרי יום שני הבא, בשעה 12:00.

תוכנית "מערב רמלה" מציעה הקמת שכונה חדשה בשטח שהוגדר "לתכנון בעתיד". לצד שטחי המגורים יהיו גם שטחי מסחר, מבני ציבור ושטחים ציבוריים פתוחים. בדברי ההסבר שלה נכתב כי התוכנית "מסדירה את רשת הדרכים, שבילי האופניים והולכי הרגל, מחברת את השכונה לכביש 200 ומסדירה את הגישה מכביש 200 למגרש הספורט הסמוך. התכנון קובע את אופי הבינוי והפיתוח, מאפיין את החזיתות לרחובות ואת החזיתות המסחריות".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מערב רמלהעיריית רמלהרשות מקרקעי ישראל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...