קבוצת חג'ג' רוכשת זכויות לכ-103,000 מ"ר בעיר פרדאל ברומניה – תמורת שישה מיליון אירו

מדובר בהסכם מקדים לרכישת נכס שעליו, בין היתר, פועלים כיום מלון ומסעדה • החברה מציינת כי ההסכם הסופי ייחתם בתוך 12 חודשים – ואז תחזיק ב-70% מכלל הזכויות של המוכר בקרקע

שיתוף הכתבה
בעלי קבוצת חג'ג', האחים צחי ועידו חג'ג (טל צ'יקורל)בעלי קבוצת חג'ג', האחים צחי ועידו חג'ג (טל צ'יקורל)

קבוצת חג'ג' הודיעה היום (ג') לרשות לניירות ערך כי חברת נכס המוחזקת בנאמנות עבור חברת הבת שלה, חג'ג' אירופה, התקשרה לאחרונה בהסכם מקדים עם שני גורמים לצורך רכישת נכס בעיר פרדאל (Predael) שברומניה, זאת בתמורה לשישה מיליון אירו.

על פי ההסכם המקדים, במועד החתימה על ההסכם הסופי תרכוש חברת הנכס זכות בעלות בשלוש קרקעות צמודות, בשטח כולל של כ-103,000 מ"ר, אשר יהוו כ-70% מכלל זכויות הבעלות של המוכר בקרקע, וכן את מלוא זכויות המוכר במבנה הבנוי על שטח של כ-3,460 מ"ר במקום, המשמש כמלון וכולל מסעדה, זאת לצד מבני עזר נוספים הבנויים על שטח כולל של כ-768 מ"ר.

במועד החתימה על ההסכם הסופי תרכוש חברת הנכס זכות בעלות בשלוש קרקעות צמודות, בשטח כולל של כ-103,000 מ"ר, אשר יהוו כ-70% מכלל זכויות הבעלות של המוכר בקרקע, וכן את מלוא זכויות המוכר במבנה הבנוי על שטח של כ-3,460 מ"ר במקום, המשמש כמלון וכולל מסעדה, זאת לצד מבני עזר נוספים הבנויים על שטח כולל של כ-768 מ"ר

"ההסכם הסופי ייחתם בתוך 12 חודשים ממועד החתימה על ההסכם המקדים, בכפוף להתקיימותם של התנאים המתלים", כך מציינת החברה בהודעתה. החברה אף פירטה את התנאים המתלים המלאים לקיומה של העסקה:

הסרת משכנתה הקיימת בנכס לטובת בנק מקומי, בתוך עשרה ימים לאחר התשלום הראשון; רכישת זכויות הבעלות בקרקע מהרשות המקומית ורישומן על שם המוכר (אשר יעבירן לחברה) בתוך 12 חודשים ממועד החתימה; השלמת שינוי ייעוד הקרקע ממרעה לקרקע למגורים ו/או למלונאות, בתוך 12 חודשים ממועד החתימה; השלמת בדיקת נאותות בנכס לשביעות רצון החברה; קבלת מכתב היעדר תביעות מהשותף הקודם של המוכר, בתוך שישה חודשים ממועד החתימה; השלמת הליך איחוד וחלוקה של קרקעות המוכר, ורישום שטח הקרקע על שם חברת הנכס בספרי המקרקעין, בהתאם לתשריט המצורף להסכם המקדים, עד 30 יום לפני מועד ההשלמה. 

זכויות הבעלות בקרקע הינן במתווה של חכירה לתקופה של 49 שנים – ונכון להיום נותרו עוד 27 שנים לסיום הסכם זה. "נכון למועד זה זכויות הבנייה במקרקעין כוללות כ-6,502 מ"ר בנוי. בכוונת החברה לפעול להגדלת זכויות הבנייה הקיימות במקרקעין"

על פי החברה, זכויות הבעלות בקרקע הינן במתווה של חכירה לתקופה של 49 שנים – ונכון להיום נותרו עוד 27 שנים לסיום הסכם זה. "נכון למועד זה זכויות הבנייה במקרקעין כוללות כ-6,502 מ"ר בנוי. בכוונת החברה לפעול להגדלת זכויות הבנייה הקיימות במקרקעין".

נזכיר כי חג'ג' אירופה פועלת כבר כמה שנים ברומניה, בהשקעה בנדל"ן. במאי 2019 דיווחנו כאן על מימון שביצעה החברה לטובת פרויקט "הארמון" במדינה שהמזרח אירופית, זאת כחלק מפורטפוליו של 12 נכסים בה. באוגוסט האחרון הונפקה החברה בבורסה בתל אביב, לפי שווי של 420 מיליון שקל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךקבוצת חג'ג'נדל"ן בחו"לחג'ג' אירופה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...