אושר להפקדה מתחם נוסף לפינוי-בינוי בתוכנית ההסתדרות בגבעתיים: "ההסתדרות צפון" של דוניץ עם 500 יח"ד

החברה עדכנה כי הוועדה המקומית אישרה את ההפקדה – "בכפוף לתנאים ולהשלמות שנדרשו על ידי הוועדה כמקובל, וכן למציאת פתרון על ידי העירייה בנוגע למחסור איגום במתחם"

שיתוף הכתבה
ניסים אחיעזרא, מנכ"ל אחים דוניץ (יח"צ)ניסים אחיעזרא, מנכ"ל אחים דוניץ (יח"צ)

מתחם נוסף בתחום תוכנית ההסתדרות הגדולה בגבעתיים אושרה להפקדה: חברת אחים דוניץ הודיעה היום (ב') לרשות לניירות ערך כי הוועדה המקומית לתכנון ובנייה גבעתיים אישרה הפקדת תוכנית לאיחוד וחלוקה של פרויקט הפינוי-בינוי שהיא מקדמת, "ההסתדרות צפון", וזאת "בכפוף לתנאים ולהשלמות שנדרשו על ידי הוועדה כמקובל, וכן למציאת פתרון על ידי העירייה בנוגע למחסור איגום במתחם".

התוכנית נמצאת בצפונו של רחוב ההסתדרות, על שטח של כ-26 דונם, ובה ישנם כיום מבנים עם 168 יחידות דיור. על פי התב"ע המחוזית המאושרת, ניתן יהיה לבנות במקום 500 יחידות דיור

התוכנית נמצאת בצפונו של רחוב ההסתדרות, על שטח של כ-26 דונם, ובה ישנם כיום מבנים עם 168 יחידות דיור. על פי התב"ע המחוזית המאושרת, ניתן יהיה לבנות במקום 500 יחידות דיור. נזכיר כי חברת אחים דוניץרכשה את המתחם באפריל 2019 מידי חברת גינדי השקעות, כחלק מ"חבילת" רכישות שכללה גם מתחם פינוי-בינוי ברמת השרון וחניון בתל אביב. בספטמבר אותה שנה אישרו הדיירים את בחירתה של החברה כמחליפה של גינדי בביצוע הפרויקט.

תוכנית תוכנית

החברה עדכנה בדו"ח המסכם שלה לשנת 2020 כי עד לסוף השנה החולפת כבר הוחתמו 92% מהדיירים הקיימים במתחם על חוזה לפינוי-בינוי במסגרת הפרויקט, זאת לאחר שבעת מסירת המתחם לידיה של החברה עמד שיעור ההסכמה על 80%.

העירייה הורתה לדוניץ יזום ופיתוח, חברה בת שלה, לפעול להכרזת המתחם כמתחם להתחדשות עירונית במסלול מיסוי, ודוניץ יזום ופיתוח פועלת להכרזת המתחם כמתחם התחדשות עירונית במסלול מיסוי. טרם התקיימו כל התנאים המתלים לכניסת ההסכם לתוקף"

"הכרזת המתחם כמתחם לפינוי-בינוי במסלול רשויות מקומיות פגה, ועיריית גבעתיים בחרה שלא להמשיכה", פירטה החברה על המתחם בדו"ח השנתי המסכם. "העירייה הורתה לדוניץ יזום ופיתוח, חברה בת שלה, לפעול להכרזת המתחם כמתחם להתחדשות עירונית במסלול מיסוי, ודוניץ יזום ופיתוח פועלת להכרזת המתחם כמתחם התחדשות עירונית במסלול מיסוי. טרם התקיימו כל התנאים המתלים לכניסת ההסכם לתוקף. בנסיבות המתוארות לעיל, החברה צופה כי ההסכם ייכנס לתוקף במהלך שלוש השנים הקרובות".

נזכיר כי לאחרונה חלה התקדמות בכמה וכמה מתחמים בתוכנית ההסתדרות, אשר מתוכננת להציע בסופו של תהליך 3,000 יח"ד חדשות, במקום 900 קיימות כיום: בדצמבר 2020 הופקדו על ידי הוועדה המקומית התוכניות למתחמים ג'-ה' בתוכנית, והם אושרו על ידה ביוני השנה; במהלך 2020 הופקדו גם מתחם א' ומתחם ט' – ובהמשך אף פורסמו למתן תוקף.

ניסים אחיעזרא, מנכ"ל חברת אחים דוניץ : "אנו שמחים על אישור הפרויקט בוועדה המקומית. מתחם ההסתדרות בגבעתיים ממוקם במקום אידאלי בעל נגישות גבוהה מאוד בלב אזור הביקוש – כבר היום קיימת בקרבתו תחבורה ציבורית ענפה, ומתוכננת לעבור באזור הרכבת הקלה. גבעתיים היא עיר מבוקשת מאוד למגורים, והיצע הדירות החדשות בה מוגבל מאוד. אנו וצופים ביקושים גבוהים לפרויקט".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתאחים דוניץניסים אחיעזראעיריית גבעתייםהוועדה המקומית לתכנון ובנייהתוכנית ההסתדרות גבעתייםפינוי בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...